191919191919

108 13 17
                                    

"Seni aramızda yeniden görmek ne güzel Sap! "

"Aynen be kanka senin taşındığını Dream bize anlattığında gerçekten ağlamıştım. "

(Bu arada kimse(dream,george,quackity ve wilbur hariç) sapnap in vampir olduğunu falan bilmiyor sadece yurt dışına çıktı olarak ve karl ı ailesiyle gezmeye gittiği yalanını söylediler)

"Bu akşam bara gidelim mi ne dersiniz. Yalnız bizimle gelmeyen adam değildir. "

Tommy'nin fikrini herkes onayladı.

Okul bitti ve yurtlarına döndüler. Sapnap Ranboo Tubbo ve Tommy aynı odayı paylaşıyorlardı ve onlar odadayken Sapnap'in göğsü daralmaya ve nefes alamamaya başlamasıyla Tommy bir şeylerin ters gittiğini anladı.

"Sapnap? Ne oluyor?"

"B-ben.. "

Oturup derin nefes almaya çalışan Sapnap'i gören Ranboo ve Tubbo'da yanlarına geldi.

"Tommy.Sapnap'in neyi var? "

"Bilmiyorum Dream'i çağır hemen. "

Tubbo 2 dakika içinde odaya Dream ve Karl ile daldı. Olayı duyduklarında anlamıştılar.

Sapnap soğuk terler akıtırken Karl'ı görünce gözleri doldu. Karl ona yaklaştıkça kokusunu daha net alıyor ve kendini rahatlamış hissediyordu.

Dream onun yanına oturdu ve elini onun alnına koydu. Hafif ateşi vardı. Asıl amacı ona kan içirmek olduğu için Sapnap'i sırtına aldı ve hiçbir şey demeden kendi odasına ggötürdü Karl da peşinden gitti. Arkalarından bakakalan Tommy, Ranboo ve Tubbo'yu neredeyse unutmuşlardı.

Odaya aniden daldıklarında Quackity ve George endişeli bir şekilde yanlarına geldi.

"İlaç versek işe yaramaz mı? "

George'un sorusunu Karl yanıtladı.

"Malesef.. Şey odadan kısa bir süre çıkar mısınız. Kana gerçekten ihtiyacı var "

George Quacktiy ve Dream'in, elinden tutup dışarı çıktı. Bu sırada Karl'a odanın anahtarını vermişti ve bu sayede onlar çıkınca Karl kapıyı kilitledi. Arkasını döndü yavaşça. Aniden Sapnap'i dibinde görmesiyle ürktü. Sapnap ise acıktığından başka bir şey düşünemiyordu.

Karlı kapıya yasladı ve boynunu ısırdı. Diline taze kanın geldiğini farkettiğinde sırıtarak emmeye başladı. Karl'ın kanını içmekten zevkli bir şey yoktu onun için. Karl'ın bacaklarından tutup kucağına aldı. Daha sonra geri adımladı ve bir yatağa oturdu.

Karl kucağındayken ve onun kanını emiyorken zevkten dört köşe olmuştu.

Daha sonra ısırdığı yeri bırakıp başka bir bölgesi ısırmasıyla Karl inledi. Sapnap hareketini yavaşlattı çünkü Karl'a bir şey olmasını istemiyordu.

Kan emdikten sonra diş izlerinin olduğu yerleri yaladı. Ve geri çekilip eserine baktı. Boynundaki izlerle Karl, tam anlamıyla onundu...

vapmir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin