111111111111

109 13 13
                                    

"Hiç haber var mı? "

Quackity çantasını yere atarken sordu.

"Hayır.. "

"Daha iyi misin? "

Dream, George'un yatağına oturdu.

"Evet"

Quackity, Dream'e bir bakış atıp yatağına yattı. Dream bu ara George ile fazla ilgiliydi.

"Ooffff! "

"Noldu Q? "

"Hiiç çok fazla sessiz oldu. Ayrıca sıkıcı "

"Merak etme. Bir saat sonra telefonlar verilecek. "

"Pekiii"

1 saati sessizlikle geçirdiler. Kapı çalma sesi odayı doldurduğunda herkesin dikkati oraya yöneldi.

"Telefon kutusunu getirdim. "

"Teşekkürler."

Quackity telefonları alıp kapıyı kapattı. Sonra diğerlerine telefonlarını verdi.

"Sapnap'den mesaj var! "

Dream heyecanla bağırınca ikili onun yanına geldi.

Şimdi hep birlikte Dream'in telefonuna bakıyorlardı.

Sapnap x Dream

Sapnap
Dream?
Telefonunu aldığında hemen bana yaz
[Saat 16.48]

Dream
Sap neler oluyor?
[Saat 17.30]

Sapnap anında cevap vermişti.

Sapnap
Karl ile konuştum.
Ona anlattım her şeyi

Dream
Gerçekten mi?!
Tepkisi neydi?
O nasıl iyi mi?

Sapnap
Evet iyi sadece biraz yorgun.
Sizin ona gönderdiğiniz mesajları ilettim biraz duygulandı
Şuan annem geliyor
Sonra görüşürüz

Dream
Kendine ve Karl'a iyi bak.
Görüşürüz

Dream telefonu kapatıp Quackity ve George'a baktı.

"İnanamıyorum başarmış?!??!? "

Quackity sevinçle George'a sarıldı. George'da ona karşılık verdi.

-(o sırada Sapnap)-

(Saat 15.47)

"Nick! Ben çıkıyorum. "

Bayan Suzie yukarıdaki oğluna seslenip dışarı çıktı. Sapnap ise annesinin gitmesiyle odasından çıktı.

Aşağı inip mutfağı karıştırıyormuş gibi yaptı ve daha sonra salondaki korumanın yanına geldi.

Annesi bir korumayı yanına almıştı diğeri ise Sapnap'in yanındaydı.

"Şey. Acaba bana marketten abur cubur alırmısın? "

Koruma ilk başta reddetti çünkü bayan Suzie onu Sapnap'in yanından ayrılmaması için uyarmıştı.

"Ama isteklerimi yapmak zorundasın. Öyleyse.. Annemin bundan haberi olmasını mı istersin? "

Adam eğer bu durumun bayan Suzie tarafından duyulması durumunda işten atılacağı gerçeği aklına gelince pes etti.

"Pekala pekala ne istiyorsun? "

Sapnap odasından bulunması zor olan yiyecek, içecek ve bir takım şeylerin isimlerini yazdığı upuzun olan kağıdı getirdi.

"Bu listede tek bir şey bile eksik olursa.. "

Telefonunu gösterdi.

"Annemin duyacağından şüphen olmasın. "

Koruma listeyi alıp eve son bir kere bakıp çıktı. Tek unuttuğu şey Karl'ın odasının kapısını kilitlemekti.

Sapnap ise hemen evi dolaşmaya başladı. Bu ev diğer evlerinden büyüktü ama sadece iki katlıydı. Çok geçmeden Karl'ın odasını buldu. Gördüğü sahneyle nefesi kesildi ve vücudu dondu.

Tam karşısında Karl bir yatağa oturmuş pencereye yaslanmış bir şekilde dışarıyı izliyordu. Bu sahne Sapnap'in yutkunmasına sebep oldu. Sonra aklı başına gelince kapıyı tıklattı ve içeri girdi. Karl ise başını Sapnap'e çevirmişti. Dizlerini kendine çekti. Biraz korkmuştu.

"K-kan y-yetersiz mi geldi?.. "

"Hayır.. "

Sapnap, Karl'ın yatağında tam karşısına oturdu.

"Merak etme sana zarar vermeyeceğim. Bende senin kadar masumum. Ayrıca seninle burdan kurtulacağız. "

Sapnap ona bakan yeşil/mavi (hangi renk desem şaşırdım ama tek kelimeyle harika desem yeterli olabilirdi) gözlere baktı. O an Karl'ın yüzü daha çok dikkatini çekmişti. O çok güzeldi.

Karl ise Sapnap'in ona yoğun ama anlayamadığı bir duyguyla baktığını fark ettiğinde gözlerini kaçırdı. Yanaklarının kızarmış olduğunu hissediyordu.

Sapnap karşısındakinin utandığını görünce hemen bakışlarını başka yöne çekti. Kalbi neden hızlanmıştı?

"Sana nasıl.. Güveneceğim? "

Sapnap hemen kalkıp odasından kaset getirdi.  George'un mesajını Karl'a dinletti. Karl gözü dolmuş bir şekilde dinliyordu. Kayıt bitince bakıştılar. Sapnap o an kendine hakim olamayıp Karl'a sarıldı. Karl'ın sarılmaya ihtiyacı olduğunu anlamıştı. Birbirlerine sarıldılar bir süre.

"Nasıl?.. Nasıl olacak? "

"Benim burada kuzenlerim var. Planı onlara anlatacağım. Biz kurtulacağız Karl, kurtulacağız..."

-------------------
Yazmak istediğim bir sürü Karlnap fici var. Konular falan hazır ama bu ficin bitmesini mi beklesem bilemedim😢

Sizce diğer ficleri de yayınlasam mı? :/

vapmir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin