"Uyanın hadiiii. Dışarda kahvaltı yapalıııım. Hadi kalkıııın!! "
"Ya saat kaç Q?! "
"Ya bugün okul yok diye uyuyacak mısınız? "
(Ben şimdi bu ficte bişey fark ettim:
Bunlar okula gidiyor ama hafta sonu yok?? Tatile girmemişler?? Ya da günler çok yavaş geçiyor neyse iyi okumalar 👍)"Evet Quackity... İzninle uyuyacağız. "
Dream George'a daha sıkı sarılıp kokusunu derince içine çekti.
(Bu kısımda 150 kelimelik sınırı kaybettim.. Yani hikayede burdan sonra 150 kelime silindi.. Sinir krizi geçirdim 🙄)
Quackity ise iç çekip telefonunu çıkardı ve Badboyhalo'yu aradı.
O sırada Sapnap telefonunu kapattı. Foolish ile konuşması sonucu planı ve çantası hazırdı. İçeri bir annesinin girmesiyle irkildi.
"Sana haber vermeyi unuttum. Kahvaltıya misafir gelecek. Birazdan gelirler. Odanı toplasan iyi olur. "
Sapnap annesi gidince odasını topladı ve üstünü değiştirdi. Daha sonra mutfağa annesine yardıma gitti. Kapı çalınca annesi misafirleri karşılamaya gitti.
"Hoş geldiniz. "
"Merhaba canım. Seni görmeyeli uzun zaman olmuş.. "
Sapnap, annesi kapıdayken telefonuna baktı Dream'den bir haber var mı diye. Bir iki dakika sonra annesi ve misafiri geldi. Bir kadın ve oğlan vardı.
"Merhaba Nick! O kadar uzun zaman geçmişki kocaman olmuşsun. "
Sarışın kadının ona sarılmasıyla affalladı. Bu kadın kimdi be?
"Nick bu benim en yakın arkadaşım Sarah. Ve bu da onun oğlu Lucas. "
Nick sadece gülümsedi. Sofraya geçip yemek yediler. Daha sonra etrafı toplayıp salona geçtiler.
"Ee Nick, Lucas'a odanı göstersene sohbet edersiniz"
Nick, Lucas'a işaret etti ve odasına yürümeye başladı. Odasına girdiğinde peşinden Lucas'ın gelmediğini görünce merakla koridora baktı. Koridorun diğer tarafında Lucas bir kapıyı açıyordu. Ve bu kapı Karl'ın kaldığı odanın kapısıydı.
Nick, Lucas'ı çağıramadan o odaya girmişti bile. Eliyle alnına vurup iç çekti.
------------
Eveeet. Okulum başlıyor...
Çok fazla bölüm atamayabilirim şimdiden hepinizden özür dilerim.
Bu fici en yakın zamanda bitirmeye çalışacağım. Oylar ve yorumlar için hepinize teşekkürler 😗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vapmir
General Fictiondünyada tek özel kanı olan Karl ve o kana ihtiyacı olan Sapnap //tamamlandı//