Öncelikle Merhaba ben bu kitabın yazarı İklim başlamadan sana söylemek istediğim bir kaç cümlem var izninle başlıyorum. Bu kitap benim için çok değerli çünkü hiç arkadaşım yokken saatlerce bir şizofren gibi oturup bu karakterlerle konuştum, ben bunu altıncı sınıftan liseye kadar hep yaptım. Onlar benim yaralarımı sardı her zorlukla nasıl başa çıkılır onu gösterdi yeri geldi beraber üzüldük ama çok da güldük, şimdi onları seni mutlu etmesi için ilk kurgum olan bu kitabı sizinle buluşturuyoruz acemiyim yazarak öğreneceğim biraz da. Yayınladığım ilk kitap anlayışla okumanızı istiyorum. Umarım bu kitap sizin en karanlık anınızda elinizden tutup kaldırır, yalnız arkadaşsız, üzgün hissettiğimiz her an yanınızda olduğumuzu ve ne olursa olsun sizi seveceğimizi unutmayın iyi okumalar dilerim💓🫀 !!!!Bu arada son bir şey söylemek istiyorum burda geçen ülkeler Rusya, Türkiye v.b. tamamiyle hayal ürünüdür distopya gibi düşünebilirsiniz!!!!
' Kitap tamamıyla hayal ürünüdür gerçek kişi, unsur, yer... Hiç biri gerçek hayatla bağlantılı değildir. '
'' kimsenin anlamadığı, anlam veremediği duygularımı satırlara dökmek istedim belki anlamaya çalışan bir kaç kişi çıkar diye. ''
10.06.23
Tarih yazmayı unutmayınız ve tanıtım videosunu izlemeyi de unutmayınn iyi okumalar
Oy vermeyi ve yorum yapmayı da unutmayın :-)
♡
17 Temmuz 2004
Sıcak bir yaz günüydü havada ılık bir esinti vardı hava insana huzur verecek nitelikteydi tek bir yer dışında:Ether Pyskhe akademisi.
Akademinin bahçesinde bu dünyadaki adaletsizlik yüzünden sessizliğe mahkum olan insanlarla dolmuştu. Milyonlarca kişi özgürlüğüne esirdi burda. İnsanlar işlemedikleri suçun cezasını çekiyorlardı eğer onlara verilen görevleri yapmazlarsa nerde olurlarsa olsunlar o suçun cezasını çekiyorlardı kendinden vazgeçenler ise idam ediliyordu, adalet sadece 6 harfli bir kelimeden bir sözcükten ibaretti burda.
Yine öyle bir gündeyiz idam edilme için bahçeye çıkarılan acınası 928 kişi, arka tarafta keyifle bekleyen bir kesim.
30 yaşlarında bir adam girdi bahçeye daha bu yaşta saçlarında siyah ve beyaz karışmıştı. Siyah bir gömlek aynı renkte koton bir takım vardı üzerinde, akademinin içinde ona doğru ilerleyen onun yaşlarında bir adam vardı gergindi fazlasıyla yanına gelen adama ters bir bakış atıp,''anlaşmayı niye bu lanet güne aldın. ''
'' elimde değil anlamıyorsun belki ama o kızdan kurtulma istiyorum.''
'' kendi kızından bu kadar çabuk kurtulmak istemenin sebebi ne 6 yaşındaki bir velet karınla aranı mı bozuyor.''
'' onu en geç ne zaman alırsın? "
''benim onayladığımı nerden çıkardın,ilk önce soruma cevap ver.''
''evet veya hayır seni ne kadar ilgilendirir bu durum?"
Adam şen bir kahkaha attı alt dudağı usulca kıvrıldı, '' fazlasıyla ilgilendirir bu durum beni, kendi çocuğunuzu istememenizin illa ki manidar bir sebebi vardır değil mi?"
Karşısında ki adam ona öldürücekmiş gibi bakıyordu sesiz kaldı bir süre ardından, ''ona çok benziyor ''
, dedi.''ne yani sırf ona benziyor diye çocuğununu sevmiyor mu!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEFENSİZ RUHLAR
ActionKefensiz ruhlar bedeni temiz ruhu pis insanlar... Kirlenmiş ama temizlenmesine fırsat verilmemiş ruhlara sahip insanlar... Zorla kirletilip pis olduğu iddia edilen ruhlar... Acıyla kanla birleşip hayatta kalmak için direnirken başkalarının gözünde ö...