Bölümü çok rahatsızken yazdım malesef bazı yerlerde mantık hatası kelime yanlışı yüzeysel geçişler mevcut 🥲 iyleştiğim ilk zaman düzenlemeye alacağım...
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın iyi okumalar asklarımmmmmmm💓🫀🤤
Gözlerimi elimde tutuğum bardağa çevirdim, dün gelir gelmez keyifsizce gidip yatmıştım. Şimdi ise otelin kafetaryasında oturmuş kahve içiyordum.
Omuzuma değen elle tepki dahi vermeden, bardağa bakmaya devam ettim.
"Neyin var ne bu suratsızlık abine anlatmak istersin diye düşünüyorum..."
Sandalye çekip karşıma oturan abime bakıp omuz silktim, "Yok bir şeyim ya biraz keyifsizim sadece o kadar."
Taha, inanmamış gibi ağzını komik bir şekilde büzüştürdüğünde, dayanamayıp güldüm "Bir şeyim yok gerçekten sadece biraz üzgünüm..."
Komikliği bir kenara bırakıp, eliyle yüzümü kavradı soru soran bakışları üzerimde dolanırken yine de belki söylerim diye beklemeye başladı.
Tamam söylecektim tabi ama biraz heyecan güzel gider.
Nesin sen survivor sunan Acun Ilıcalı mı
İç sesim gereksiz komikti benim ama haklıydı da bu yüzden beni sabırla bekleyen Taha'aya çekingen bir şekilde baktım.
"Dünkü yemekte Ada'nın tavırları sebepsizce benimle konuşmaması zoruma gitti, ben yokmuşum gibi davranıyordu ve nedense sinir olduğunu belli edecek bir şekilde göz göze geldiğimiz her zaman gözlerini deviriyordu. Anlamıyorum daha düne kadar benimle konuşan bir kızı bile kıskanan Ada şimdi garip bir şekilde beni kıskanıyormuş gibi davranıyor."
Sıcak bir gülümseme sergilediğinde bende aynı şekilde karşılık vermeye çalıştım pek başarılı olduğum söylenemezdi.
"Bak güzelim, insanlar değişebilir, gidebilir, hatta seni sevmeye bilir bu normal birşeydir. Evet kırılırsın pişman olursun kendini sorgularsın yanlışım mı oldu diye ama asıl sorun giden kişidedir, şunu asla unutma Mina eğer bir insan sebepsizce seni bırakıp gidiyorsa o insan aslında seni hiç sevmemiştir, o kıskançılık yıllardır Ada'nın içinde olan birşeydi Mina. Bunu ne sen ne ben ne de Tolga değiştirebilir, seni çok seviyordu bu doğru ama kendi çıkarlarını daha çok önemsiyordu, sadece Alex ve Ezgi ondaki kıskançlık duygusunu ortaya çıkardı sadece."
Yutkunup dolan gözlerimi saklamaya çalıştım, yıllardır olan bir şeyi mi saklamışlardı iyi de neden?
Dudaklarımın arasından kontrolsüzce kelimeler çıktı, "Nedense Ada senden daha çok seviyormuş gibiydi..."
Dediğim kelimenin ağırlığını fark ettiğimde o kelimelerin altında bende ezildim, Taha sırtını dikleştirip durgunca bakışlarını masaya çevirip kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEFENSİZ RUHLAR
ActionKefensiz ruhlar bedeni temiz ruhu pis insanlar... Kirlenmiş ama temizlenmesine fırsat verilmemiş ruhlara sahip insanlar... Zorla kirletilip pis olduğu iddia edilen ruhlar... Acıyla kanla birleşip hayatta kalmak için direnirken başkalarının gözünde ö...