Gece saat 2 de bölüm yazarsan işte olacağı budur smsmlalalsl düzenlerim inşallah bir ara
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen iyi okumalar dilerim hepinize🐣🤍
🤎
Yazarın anlatımıylaMina elindeki fotoğrafa bakakalmış bir şekilde dururken Overls ifadesiz durmaya çalışarak ona bakıyordu.
"Neden bu kadar şaşırdın?"
Mina, elleri titrek bir şekilde ona baktı korkusu ve çocukluk tramvaları yüzünden sağlıklı düşünemiyordu, aklı sürekli geçmiş yerlere takılıp kalıyordu.
"O-onu öldürmüştün sen?"
Dehşete düşmüş bir şekilde bakarken Overls daha fazla ifadesiz duramamış ve yanına çöktü yavaşça kolları arasına alıp konuşmaya devam etti.
"Onun yanına gitmek ister misin konuşabilirsin ister-"
Mina, sanki ürpermiş gibi daha sıkı sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığında Overls'ın lafı yarıda kalmıştı.
Uzun bir sessizlik çöktüğünde Mina yavaş yavaş göz yaşlarını silip çenesini kaldırdı, "Ne yaparsam yapayım bana bu konuda yardım eder misin?"
Umutla baktığında Overls kendinden emin bir şekilde gülümsedi, "Ne olursa olsun ben senin arkandayım..."
Mina'nın Anlatımıyla
Parmaklarımın üzerinde bir baskı hissetmemle hızla başımı beni engelleyen Ayaz'a sinirle çevirdim.
"Adam öldürmeye alışık değilsindir diye geldim kötü mü yapmışım?"
Karşımızda duran adamın anlına silahı dayadığında bir adım geriye doğru attım, tekrar onun işleyeceği bir cinayeti görmek isteyeceğini pek sanmıyordum.
"Yerinde olsam o silahı indirdim, babanın gururunu böyle yerle bir etme."
Ayaz, silahı çekmeden kalbine doğru indirdi.
"Söz konusu Gece ise gerisi pek önemli değil!"
Ayaz gözü kararmış bir şekilde silahı daha da bastırdığında, karşısındaki adam ruh ürperticek kadar soğukkanlı duruyordu.
"Beni vurmanım bir bedeli elbet olacaktır evlat en değer verdiğin kişilerden biri ölse nasıl olur acaba?"
Cümlesi biter bitmez iki el silah sesi duyulduğunda korkuyla bir Ayaz'a birde o pisliğe baktım, Ayaz tetiği çekmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEFENSİZ RUHLAR
ActionKefensiz ruhlar bedeni temiz ruhu pis insanlar... Kirlenmiş ama temizlenmesine fırsat verilmemiş ruhlara sahip insanlar... Zorla kirletilip pis olduğu iddia edilen ruhlar... Acıyla kanla birleşip hayatta kalmak için direnirken başkalarının gözünde ö...