Yorum yapmayı ve lütfen oy vermeyi unutmayınız iyi okumalar<3
"BAŞLANGIÇ"
"Bazı başlangıçlar bazı sonları yazar."
Elimdeki dosyaları belki yüzüncü kez okuyuşumdu. Daha önce okuduğum bir görev değildi.
Madem o dosyalarda olan görevleri yapmayacaktık neden bana vermişti?
Oflayarak anlımı ovaladım, masada duran kahve fincanını alıp kafama diktim.
Sabah görev vardı ve ben acayip stresliydim. Üst kataki gizli çalışma odasındaydım, buranın olacağını daha önceden duymuştum.
Boynumu yana yatırdım ve nefesimi sesli bir şekilde verip Elimdeki görevi tekrar okudum.
Görev şuydu; Gizli bir şekilde kimyasal ilaç sektörünün şirketine sızıp bilgisayarda ki verileri sıfırlamaktı. Ama öncelikle program hazırlamak lazımdı. Bir günde program hazırlayabilir miydik?
İmkansız değil ama sağlıklı olması da pekte mümkün değil.
Ayrıca sekiz kişi dikkat çekmez miydik? Bir anda şirkete giren sekiz kişi hadi diyelim iki-üç kişi yazılım, yönlendirme için kalsa, beş-altı kişi de dikkat çekerdi.
Overls bunu öyle güzel düşünmüş ki(!) beni baş yönetim de Ayaz'ı şirket avukat bürosunda, Tolga'yı koruma Efe'yi gizli ilaç deposunda, Ada'yı yazılımda Ezgi'yi ve Taha'yı ise sağlık bölümünde görevlendirmişti.
Kafayı yiyecektim cidden, ya ben ne anlarım baş yönetimden! Hiç mi düşünmez arkadaş bir insan?
Ben 7 kişi zor yönetiyorum, kimyasal ilaç sektörünü nasıl idare edeyim? Hukuk okudum arkadaş ben ne anlarım şirket yönetiminden!?
Oflayarak başımı masaya yasladım. Herkese bir konum vermişti herkesi aynı anda tehlikeye sürüklüyordu. Beni kendi yönetimi altına alıyordu ve ben buna acayip sinir olmuştum.
Kapının aniden açılmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Gelen Efe'ydi.
"Gelebilir miyim?"
Kafamı olumlu anlamda salladım. Elinde ki cipsi masaya bırakıp kağıtları bir kenara atıp gazozları koydu.
"Göreve on beş saat var ve hiç yatmadın kahvaltı dışında birşey de yemedin. Ayaz'da sevdiğin şeyleri marketten alıp geldi. Yemen içinde beni görevlendirdi."
Gülümsedim, "Ayaz bey nerde?"
Dudağını kıvırdı ardından, "Tolga senle konuşma sınırı koydu ona."
Şokla bakakaldım, "Ve o da bunu sorgusuzca kabul etti!?"
"Nıç, Tolga'nın Ezgi'yle görüşmesini, konuşmasını, göz temasını yasakladı."
Sonra huzursuzca kıpırdandı, "Olan bana oldu!"
Sinirle söylendiğinde anlam veremeyerek bakakaldım. Aklıma gelen şeyle gülmemi bastırıp zar zor konuştum, "Naptı yoksa sana da Taha'yla görüşmenin mi Yasakladı?"
Tüm ciddiyetim gitmişti kahkahalarla gülmeye başladığımda bana ters bir bakış attı ardından o da güldü.
"Bana değil ama abini Mete'ye yasakladı."
Bu defada mı şaka diye baktığımda basbaya ciddiydi.
"Şaka?"
"Malesef, Mete Taha'yla çok samimiymiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEFENSİZ RUHLAR
ActionKefensiz ruhlar bedeni temiz ruhu pis insanlar... Kirlenmiş ama temizlenmesine fırsat verilmemiş ruhlara sahip insanlar... Zorla kirletilip pis olduğu iddia edilen ruhlar... Acıyla kanla birleşip hayatta kalmak için direnirken başkalarının gözünde ö...