9 | ZAMAN AŞIMI

83 6 28
                                    

Yorum yapmayı ve lütfen oy vermeyi unutmayın iyi okumalarr🦑

"ZAMAN AŞIMI"

Ayaz'ın Anlatımıyla:

Derin bir nefes alıp kafamı geriye attım. Gözlerim sevdiğim kadına sarılan şerefsize kaydı.

En ücra köşede bir masadaydım Gece'nin burda olacağını gayet iyi biliyordum çünkü babam olacak o piçin yanına gitmek yerine kapı dinlemiştim.

Bu şuana kadar yaptığım en iyi şeydi. Onun göreve gönderip peşine uyduruk dört korumayla koruyucağını sanan Overls kadar gerizekalısı yoktu. Sevdiğim kadını benden uzak tutmaya çalışacak bir mevkide sanıyor kendini burdaki herkesi parmağımda oynattığımı bilmeden yapıyor hemde bunu.

Burdaki tek amacım karşımdaki kadını korumaktı geride kalan kimse umrumda değildi.

Önümdeki kadehi alıp kafama diktim ne konuşuyorlar ne oluyor bilmiyorum ama Gece'nin tavırlarından anladığım kadarıyla içtiği şey sadece gazoz değildi.

Dilimi dişlerimin üstünde gezdirip kadehimi tekrar elime aldım. Kafama diktiğimde duyduğum kahkahayla başımı kaldırdım.

Gülüşü güzel çiçeğim, içtiği şeyin etkisindeydi bu yüzden sürekli gülüyordu.

Onlardan uzak değildim Gece'me birşey yapamayacağı kadar yakınındaydım.

O gülüşü ne zamandır göremiyordum ben, elin şerefsizine gösterdiği gülüşünü benden hep saklıyordu görmek için heralde artık, içeceğine birşey katmam gerekiyor?

Oflayarak eldivenlerimi çıkardım. Şuan sakin kalamayacak kadar sinirliydim, Biliyordum burda olma amacım onu korumaktı, ama elimde değildi. Onun başkasına böyle bakması kalbimde oluşan enkazı tazelemişti.

Gözlerim onlara döndüğünde sinirle kasıldım, iki dakika da bir ona yaklaşma çabaları sinirlerimi bozmuştu.

Benim mekanımda sevdiğim kadına yaklaşmak? yürek mi yemişti acaba!? bir dürtelim şu çakma badboyu değil mi ama hep öyle durgun duramayız ya.

Elimi kaldırıp korumalarımdan birini çağırdım.

"B-buyur abi bir sorun mu v-var?"

Elimde ileriyi işaret ettim,"Gece'den uzak tut şunu Serdar."

"Peki abi."

Mekan Rusya'da olabilirdi ama burda çalışan herkes Türk'tü. Elin yabancısına güven mi olur? Sonuçta başkasının eli Şuan komik olmayan espiriler yapan Gece modundaydım.

Benim komik çiçeğim uzun zamandır soğuk espiri yapmıyordu.

Değişmiş,eskisi gibi olamayız bir kişi için girdiğin işte altı kişi başına bela oldu kurtluş yok.

Değişmedi kabul etmiyorum etmeyeceğim,O altı kişiye gelirsek zerre umrumda değiller Gece istediği sürece nefes alırlar Gece istemediğinde hayatlarının benim için bir değeri yok.

Cebimden sigara çıkarıp yaktım. Şuan gözlerimin gördüğü tek yer güzel bir kadının gülüşüydü,Gece'min benim Gece'min.

KEFENSİZ RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin