Yorum yapmayı ve lütfen oy vermeyi unutmayınız iyi okumalar<3☘️
"AKADEMİYE HOŞ GELDİNİZ"Motorla köprü yoluna doğru hızla ilerlemeye başladım, genelde bu saatlerde motor yarışları olurdu.
Hastaneden çıkalı iki gün olmuştu ve benim iki gün boyunca yaptığım tek şey yarışlara katılmaktı. Evet biliyorum çok gerekli şeyler yapmışım evet evet.
Hızlı hızlı gitmeye çalışırken hızlanan yağmur yüzünden de pek sağlıklı süremiyordum açıkcası. Olabildiğince hızlı ama kaza yapmadan varmayı hedefliyordum. Ama sanırım bu olmayacaktı gördüğüm yarış pisti ile sevinçle daha hızlı yüklenmeye başladım motora.
Köprünün alt tarafına doğru geçtim motoru. Yarışlar yeni başlamış olmalı ki ellerinde ki meşaleler henüz yanmamıştı. Ya da yanmış sönmüş de olabilirdi bilemiyorum ama umrumda da değildi.
Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı, güzel bir zafer belki beni kendime getirirdi, sabahtan beri aklımda Ayaz vardı. Ve ben bu duruma acayip sinir olmuştum ona öfkeliyken onu özlediğimi fark etmek beni cidden çıkmaz bir yola sürüklemişti bundan sonra onla arama tamamen mesafe koyacaktım. Başka türlüsü olamazdı benim için zaten.
İlk yarışanlardan biri bendim yanımda ise benden iki-üç yaş büyük esmer bir kadın vardı. Soğuk havaya rağmen sıfır kol giymişti, boynuna kadar dövme vardı. Başlangıç çizgisine geldiğimizde ağzımı açmadan duramadım, "негодяй."
Duymuş olmalı ki sert bakışları bana dönmüştü. Ben ona bakmak yerine başla komutunun gelmesini bekliyordum. O hâlâ bana bakarken başla komutu çoktan verilmişt, ondan önce başlamıştım bu benim dudaklarımın kıvrılmasına sebep oldu.
İlk barajı geçmeme az kalmışken onu sollamayı başarmış ve onu geçmiştim. İkincisinde ise bana yetişmişti çünkü virj vardı ve ben yavaşlamak zorunda kalmıştım eğer yavaşlamazsam gebermem olası bir durumdu.
Fakat o, o kadar hızlıydı ki barajı fark etmesi uzun sürmüş ve yere yapışmıştı onu umursamadan hızlıca devam edip tünele girdim. Şuan en önde ben vardım sanırsam. Geri kalanlarının bazıları ilk baraj da elenmişti. Ama büyük bir çoğunluk ikincisinde elenmişti.
Soğuk havayı hissetmek hoşuma gitmişti sınırlarımı zorlamaya ve bazı korkuları atlatmak için daha sıkı kökledim.
Arkamdan gelen bir motor belirdiğinde kaşlarımı çattım Fazlasıyla hızlıydı, beni geçince motoru hafif kaldırdım dikkati dağılmış olmalı ki bakışları bana döndü. Hızlıca önüne geçip daha da hızlandım bir erkeğin beni geçmesine pek izin verebilecek biri değildim.
Önüme doğru kırılan motorla son anda durmaya çalışmıştım ama dikkat çekerim sadece çalışmıştım. Ortalık toz dumanına dönerken sinirle kimin yaptığına baktığımda yine aynı kadındı.
Sinirle dudaklarımı ısırdım. Aptal ikimizi de öldürüyordu az kalsın. Hızlıca devam ettiğimde son tura gelebilmiştim şuan önümde bir kişi vardı yine aynı adamdı.
"Bir salmadınız anasını satayım."
Sinirle kurduğum cümlelere karşılık bana döndü, "İyi misin?"
Tanıdık bir ses duyduğumda ilk başta algılayamasamda sonradan tüm hücrelerine sinir ulaşmıştı. Sinirle daha çok yüklenip bağırdım, "Ada söyledi değil mi?"
"Sence sen, önümden motorla geçtiğinde seni tanımayacak kadar Aptal biri miyim?"
"Evet desem alınır mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEFENSİZ RUHLAR
ActionKefensiz ruhlar bedeni temiz ruhu pis insanlar... Kirlenmiş ama temizlenmesine fırsat verilmemiş ruhlara sahip insanlar... Zorla kirletilip pis olduğu iddia edilen ruhlar... Acıyla kanla birleşip hayatta kalmak için direnirken başkalarının gözünde ö...