Bölüm şarkısı\dolu kadehiters tut-yarısı yok
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın<3:-)
Aynaya baktığınzda katilinizi görüyorsanız. Sizi sizden iyi kimse öldüremez.''~A. Ali Ural
"DÖRT DUVAR ARASINDA TUTSAK BİR RUH"
Her yerim ağrıyordu derin derin nefes almaya çalışıyordum burda aldığım tüm hava bana zehirdi. Soğuk bir zeminin üzerinde cenin pozisyonunda uzanıyordum. Gözlerim kapalı bekliyordum. Her yerim mosmordu ama hala bekliyordum. Hayalerini kafesin arkasında bırakıp hâlâ, dışarı salınmayı bekleyen bir kuş gibiydim, nefes alıyordum ama yaşadığım söylenemezdi.
Ben kim miyim? Güzel soru ben Mina Karan başka bir deyişle, Gece Aksoy.
peki ben neden mi burdayım?
Çünkü herkes gibi vicdanımı susturamadım.
Vicdanımla bir oyun oynadık; ama o çoktan kazanmıştı bile...
472 kadını katlettiler hemde sebepsiz yere 472 kadın bunu bir sayıdan ibaret göremezsiniz 472 öksüz 472 aile 472 hayat hepsi mahfolmuştu. Susmadım susamadım o kadar can yakılmışken diğerleri gibi bekleyemedim banane diyemedim vicdanım el vermedi.
Dört yüz yetmiş iki...
Ben mi niye burdayım?
Tekrar ediyorum susturamadım o lanet vicdanımı!
Ve hükümetin yarısını patlattım...
Onlar gibi yaptım ama onlarla aramızda bir fark varla, onlar masumları katletmişti bense suçluları...
Pişman değildim olmayı da hiç düşünmüyorum açıkcası.Madem onlar o kadar kadını katletme cesaretini kendilerinde bulmuşlardı, o zaman karşılarına beni almayı da kabul etmişlerdi çoktan.
Ama onlarla aramda hep bir fark olacaktı, çünkü kadın erkek eşitliği diye bir şey yoktur. Kadın daima üstündür. Çünkü kadın, var olduğu sürece erkek vardır.
Kapım hayvan gibi açılmışmasıyla kafamdaki kara bulutlar dağıldı.
Gelen her kimse kesinlikle papatya çayı içmesi gerekiyordu.Hafif doğrulmaya çalıştım kimsenin karşısında savunmasız bir durumdaymış gibi durmak kendimi kötü hissettiriyordu.
Kafamı uzatıp baktığımda gördüğüm yüzle gözlerimi devirdim, gelen kişi seri sapığım Aras İzgiç'di. Herzaman ki gibi siyah bir takım beyaz gömlek giymişti.
Sarı saçları yanlara doğru hafif dağılmıştı can sıkıntımı gidermek için biraz onunla uğraşmaya karar verdim. derin nefes aldım alaycı bir tavırla,''Ne o haseretime mi dayanamadın da iki saat bile geçmeden geri geldin. '' diye mırıldandığımda kan çanağına dönmüş gözleri direkt gözlerimi buldu.
Alt dudağımı dişledim sonra devam ettim aynı alayla '' Gerçi sende haklısın bende olsam bende beni özlerdim. ''
Derin nefes aldı bana katlanamıyormuş gibiydi, ''O kadar dayak yedikten sonra nasıl hâlâ alay ediyorsun çok merak ediyorum.''
Büyük bir ciddiyetle cevap verdim, ''Meslek sırrı canım söyleyemem malesef."
Sertçe dişlerini birbirine geçirdi, elinde olsa şuan öldürüldü bu manyak beni.
''Bakalım işkence odasında da böyle alayla sırıta bilecek misin?''
Yutkundum bunu beklemiyordum işte, Anasını satayım çok iyi yerden vuruyordu her zaman abisi kılıklı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEFENSİZ RUHLAR
حركة (أكشن)Kefensiz ruhlar bedeni temiz ruhu pis insanlar... Kirlenmiş ama temizlenmesine fırsat verilmemiş ruhlara sahip insanlar... Zorla kirletilip pis olduğu iddia edilen ruhlar... Acıyla kanla birleşip hayatta kalmak için direnirken başkalarının gözünde ö...