Bu benim ilk deneyimim o yüzden yanlışlarımı aff edin. Ve bana bu yanlışlarımı düzeltmemde yardımcı olursanız çok sevinirim. Sizleri çok
🤍
Miran:
Sabah gözlerimi annemin ağlama sesiyle açtım. Yataktan kalkdığım gibi avluya çıktım. Annem ağlıyor babam ise sinirle bağırıyodu. Noluyordu Allah aşkına! Bu evde bir gün huzur olmayacakmıydı.Kardeşim Yusuf yanıma geldi ve birden "Abi berfin kaçmış" dedi.
Söylediklerine ne tepki vereceğimi şaşırdım. Ne diyeceğimi bilemedim adeta donup kalmıştım. Benim biricik küçük kardeşim kaçmışmıydı? Nasıl yapardı bunu.
"Kimle kaçmış" diye sordum kendimi topladığımda.
"Akdağların küçük oğlu Berzan itiyle kaçmış" demesiyle sinirlerim ikiye katlandı. Benim küçük kardeşim biriciğim düşman aşiretemi kaçmışdı?
Bir hışımla silahımı odamdan aldım ve hızla Akdağ konağına doğru yol aldım bu gün kan çıkacaktı başka yolu yoktu bunun. O ikisinide öldürecekdim. Kaderde kardeşimi, biriciğimi kendi ellerimle öldürmek varmış. İçimde öyle bir acı ve öfke vardıki.
Asel:
Ben Asel Akdağların en küçük çocuğu babamın sevmelere doyamadığı annemin ise biricik kızıydım. 2 tanede abim vardı. En büyük abim Azad'dı ve oda Asmin ablayla evliydi ve Asmin abla 3 aylık hamileydi yakında bir yeğenim olacakdı o kadar mutluydumki. Ve ben, babam beni İstanbula okulumu bitirmem için göndermişdi yaklaşık 4 yıldır buradaydım.Bu gün ise Mardine yani doğup büyüdüğüm topraklara geri dönüyodum. Aslında oraları oldum olası fazla sevmemişimdir. Çünki orada saçma bir şekilde herkes töre diye bir saçmalığa inanıyor ve o töreler ne diyorsa insanlar onu yapıyodu. Töre yüzünden kaç insanın hayatı mahvolmuştu bilinmez. Ve mardinde kadınlara köle muamelesi yapan o kadar insan vardıki, öyle insanlardan nefret ederdim. Neyse fazla konuştum galiba daha hazırlanıp uçağa yetişmem gerekiyordu. Ve daha Burcuyla vedalaşıcakdım. Üstüme beyaz bir takım giydim
Fazla abartmamışdım. Gerçi bu bile oralarda abartıydı ama neyse. Son kez daha çantamı kontrol edip odadan çıktım. Burcu salonda beni bekliyodu. Ah canım arkadaşım gideceğim için çok üzülmüştü. Ama yapacak bir şey yoktu bende annemi babamı abilerimi çok özlemişdim.
Burcu benim üniversiteden arkadaşımdı. Yanına gittim ve sıkı-sıkı sarıldım ona. Burcuyu çok özleyecektim. Burcu beni havalimanına götürdü kendi arabasıyla sonrada orda bir kez daha sarılıp vedalaşdık.Ve benimde uçağım anons edildiği için uçağa bindim ve yolculuk başladı.
Birkaç saat sonra artık uçak inişe geçmişti. Bende valizimi falan alıp bir taksi çağırdım ve konağın adresini verdim. Çok heyecanlıydım uzun süredir ailemi görmüyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel Berdel
Novela JuvenilKan çıkmasın diye yapılan bir evlilik. Peki ya bu istenmeyen evlilik aşka dönüşürse. Asel ve Miran ağayı zorlu bir süreç beklemektedir.Asel bu evlilikle hayatının bittiğini düşünür ama işler hiç düşündüğü gibi ilerlemez. Nereden bile bilirdiki Miran...