Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız?
Yeni bölüm geldii. Lütfen bölümü oylamayı unutmayın vede instadan hesabımı takip etmeyi. Şimdiden teşekkürler
İnsta: asel_berdel🤍
Asel:
Ne kadar dirensemde karşı koyamamış ve bayılmıştım. Uyandığımda ise depo gibi bir yerde ellerim önden bağlı bir şekilde yerdeydim. Ayaklarım bağlı değildi. Ayağa kalkmağa çalışdım ama kalkamadım ayaklarım uyuşmuşdu.
Kendime geldikden sonra bu sefer ayağa kalkdım ve etrafı incelemeğe başladım. Kapıya yaklaşdığımda kapalı olduğunu anladım.Bu seferde etrafda ellerimi açmak için kesici bir şeyler arıyordum. Aradım aradım ama hiçbir şey bulamıyordum. Zaten yeterince yorgun vede susuz olduğum için biraz dinlenmek için tekrar yere oturdum.
Her an bayıla bilirdim çünki. Tam bu sırada kapı sesi geldi. Sesin geldiği tarafa döndüğümde kapı açılmış ve birisi içeri girmişti. Gözlerim yerde olduğu için sadece ayakkabılarını görüyordum.
Başımı yavaşca kaldırdım ve hayatımın şokunu yaşadım. İşte şuan tam olarak korkudan ölecekmiş gibiydim. Sonunda ağzımı açtım ve korkuyla "S-en" diyebildim sanki inanmıyormuşcasına kafamı iki yana salladım.
Gözlerim dolmuşdu. Sanki 6 ay öncesine gitmiş gibiydim. O anı tekrar yaşıyordum şuan. Miran nerdeydi? Neden yanımda değildi. Neden hala bulmamışdı beni. Yine aynı şeyleri yaşamaktan deli gibi korkuyordum.
Gülümsedi. Ama bu gülümeme samimiyyeten uzaktı. Gözlerimden usul usul yaşlar akmaya başlamışdı sanki ağlamamdan zevk alıyormuş gibi gülümsüyordu. Zaten zevk alıyor Asel.
Ağzını açdı ve "Ah Asel benim biricik sevgilim" dedi. Kafamı iki yana salladım gözyaşlarım artmışdı.
"Duydumki evlenmişsin. Niye düğününe çağırmadın kırıldım bak" dedi ve kahkaha attı. Bu adam deliydi!
Yaklaşmağa başladı o yaklaşdıkca ben geri geri gitmeğe çalışıyordum sonunda gidecek yer kalmayınca çığlık attım. "Nolur! Nolur! Yapma! Uzak dur! Yalvarırım, nolur! Git uzak dur!" diye yalvardım.
Sanki beni duymuyormuşcasına yaklaşmağa devam ediyordu. Yaklaşdı yaklaşdı ve eğilip sertce çenemden tutup yüzümü kendisine çevirdi.
"Yarım bırakdığım işi yapmağa geldim. Hem düğün hediyem olur sana" dedi psikopatca gülümseyerek.
"Y-apma git!" dedim zorlukla. Beni dinlemiyordu bile. Korku tüm bedenimi esir almışdı. Sertçe ellerimi açmağa başladı. O gün gibi olsun istiyordu....
Üstümdeki tişortü çıkardı ilk önce. Sütyenle kalmışdım. Sonra boynumu öpmeğe başladı. O pis elleri vücudumda geziyordu. Ne kadar çırpınsamda faydası yoktu. Deli gibi ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel Berdel
Fiksi RemajaKan çıkmasın diye yapılan bir evlilik. Peki ya bu istenmeyen evlilik aşka dönüşürse. Asel ve Miran ağayı zorlu bir süreç beklemektedir.Asel bu evlilikle hayatının bittiğini düşünür ama işler hiç düşündüğü gibi ilerlemez. Nereden bile bilirdiki Miran...