9 bölüm

4.4K 137 9
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar uzun süredir bölümleri geç geç atıyorum o yüzden özür dilerim.

Arkadaşlar bölüme vote vermeyi unutmayın lütfen ve insta hesabımı takip ederseniz çok mutlu olurum😊😍
İnsta hesabı: asel_berdel

                                 🤍

2 gün sonra

2 gün tam 2 gündür Asel'im uyuyor. 2 gündür sesini duymuyorum, 2 gündür o güzel gözlerine hasretim. 2 gündür Demir ve Rıdvan bunu kimin yaptığını bulmağa çalışıyor. Kimin yaptığını az çok tahmin ediyorum. O şerefsiz her kimse o yaptı.

Sırf onu yemeğe çıkardığım içindi. Bana ondan uzak dur demişdi. Galiba sözünü dinlemediğim için yapmıştı. Ben... ben berbat haldeydim. 2 gündür yaptığım tek şey yoğun bakımın kapısında Aseli izlemek. Çökmüş bir haldeydim göz altlarım mos-mordu.  Ve herkeside göndermişdim hastaneden. Tek ben vardım.

Bir anda içeriden sesler gelmeğe başladı ve Aselin kalp atışları durdu. Makine ötmeye başladı. Hemen ayaklandım ve cama doğru koşdum. Ve bağırmaya başladım

"Yardım edin! Bir şey oluyor yardım edin. Doktor! Hemşire!"

Deli gibi bağırıyordum ve ağlıyordum. Zaten 2 gündür yapa bildiğim tek şey ağlamakdı. Doktorlar hızla odaya girdiler. Bende girmeğe çalışdım ama izin vermediler. Yine yapa bildiğim tek şey o camdan Asel'imi izlemek oldu. Sanki benimde kalbim durmuş gibiydi artık. Nefes alamıyordum bende.

Yarım saattir doktorlar odadan çıkmamışdı. Artık delirmek üzereydim. Hiç kimse bir şey söylemiyordu. Eğer o adamı bulursam kendine ölümlerden ölüm beğensin artık. Onu gebertecekdim.

Sonunda yoğun bakımın kapısı açıldı ve doktor dışarı çıkdı. Hemen yanına koşdum ve Asel'imin durumunu sordum.

"Noldu doktor karım nasıl" diye korkuyla sordum.

Doktor bana bakdı ve "merak etmeyin durumu iyi biraz zorladı bizi ama Asel hanım çok güçlüymüş baya direndi. Kalbinin durduğunu sandık ama bir anda bir mucize gerçekleşdi ve Asel hanım hayata sımsıkı tutundu. Şimdi ilaç verdik uyuyor birazdan uyanacakdır. O zaman kısa bir süre yanına gire bilirsiniz. Geçmiş olsun" dedi.

Derin bir nefes aldım. "Teşekkür ederim doktor" dedim ve cama yaklaşdım. 

Temsili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Temsili

Şükür Allahım şükürki Asel'im iyiydi. Uyanacakdı. Bu sefer mutlulukdan ağlıyordum. Şükür Allahım beni Aselin yokluğuyla sınamadın. Meğer bu kısa süre içerisinde nede çabuk bağlanmışım, sevmişim onu.

Onu kaybedeceğimi düşünmek bile nefesimi kesiyordu. Ama ben bunu 2 gün boyunca yaşadım. Tam 2 gün nefes alamadım. Şimdi fark etdim ben Asel olmadan yaşayamazdım.

Asel BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin