7 bölüm

5.9K 157 24
                                    

Merhaba arkadaşlar biraz geç bölüm ata bilirim. O yüzden özür dilerim şimdiden.



                               🤍

Asel:
Sabah çok kötü bir baş ağrısıyla uyandım. Akşam 1 bardak içkiyle sarhoş olmuştum. Dün gece hakkında hiçbir şey hatırlamıyodum. Sadece dans ederken Miranın deli dana gibi yanıma gelip beni dışarı çıkardığını hatırlıyorum. Acaba saçmalamışmıyımdır ya. Umarım kendimi rezil edicek bir şey yapmamışımdır. 

Miran beni izliyodu gülümsüyerek. Ona döndüm ve "Başım ağrıyo Miran" dedim huysuz bir sesle

"Tamam hemen ilaç getiriyorum güzel karım" dedi ve hızla yataktan çıkdı.

Çekmeceden ilaç aldı ve komidinin üzerindeki sürahiden su doldurup bana verdi. Bende yerimde dikleşip ilacı içdim.

"Akşam noldu hiç bir şey hatırlamıyorum"

"Güzel karım akşam neler yaşadığımızı hatırlamıyomusun bana neler yaptığını" siye sordu.

Hemen telaşla "Ne oldu ne yaptık" dedim.

"Güzel karım hani bana diyorsun ya sen azgın bir ağasın sende çok azgın bir hanımağasın en çokta sarhoş olduğunda" dedi.

"Ne oldu ya ne yaptım ben"

En başından yaptıklarımı anlatmaya başladı. Allahım neler yapmışdım ben!? Şuan utançtan ölüyordum. Kıp-kırmızı olmuşdum! Miran bu halime kahkaha atdı. Ben hemen yorganın altına girdim.

"Miran! Sus ya!" demişdim ama ne fayda Miran gülmeye devam ediyodu.

"Miran lütfen susar mısın?" dedim hala yorganın altındayken.  Hemen kalktım ve koşa-koşa banyoya gitdim. Miran arkamdan hala kahkaha atıyodu.

İçeri girdim ve Mirana bakmadan giyinme odasına gitdim. Nasıl bakıcaktım zaten adamın yüzüne! Üstüme günlük bir şeyler giyindim

Bunun gibi bir şey hayal edebilirsiniz

Odaya gitdim ve makyaj masasına oturup hafifde bir makyaj yapdım. Miran arkamdan gelde ve konuşmağa başladı.

"Çokmu utandın sen?" diye sordu. Ah! Yokya ne utanması! Tövbe Yarabbim bu nasıl soru?

Miran arkadan sarıldı ve burnunu boynuma bastırıp uzunca kokumu içine çekdi.

Sonra ayrılıp "Utanma karıcım utanma ben senin kocanım nede olsa" diyip sırıttı. Resmen dalga geçiyordu! Kaşlarımı çatdım.

"Miran! Dalga geçme sarhoştum o  yüzden!" dedim.

"Tamam güzel karım bir şey demedimki" dedi alayla. Aşağıya indik ve kahvaltı masası kurulmuşdu. Bizde geçip oturduk ve yemeğe başlandı. Hoş bir sohbet eşliğinde yemek yeniyodu. Şimdi fark ediyordum ailemi çok özlemiştim ben.

Evlendiğimden beri sadece 2-3 kez konuşmuştuk. Bu gün gidecekdim. Bunu Mirana söylemeği aklıma not ettim. Kahvaltı Yusufun şebeklikliyiğle ve Efenin şirinlikleriyle devam etdi.

Miran şirkete gitmek için ayaklandı ve bende onu geçirdim. Kapıda yine beni öptü ve birazcıkda dalga geçip gitti. Yandım ben! Şimdi her an dalga geçicek bu adam benle!

Of! Miran beni sinirlendirdiği için annemlere gideceğimide haber vermeyi unuttum! Neyse arar söylerdim artık. Salona geçtiğimde salonda Asiye abla, Dilan, Yusuf ve Ayşe vardı. Bende yanlarına geçip oturdum ve sohbet etmeye başladık.

Asel BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin