15 bölüm

4.1K 124 29
                                    

Merhabaalar arkadaşlar. Nasılsınızz?
Sonunda barıştırdım bunlarıı
Sizi çok seviyorum. Lütfen bölümü oylamayı unutmayınn🥲🥲

Asel:
Akşam yemeğini yedikten sonra büyükler odalarına çekildi ve salonda Miran, Ayşe, Yusuf ve Burcu kaldı. Beşimiz çok keyifli bir sohbet içerisindeydik. Ama Miran bizi dinlemiyor gibiydi ona sorulan sorulara kısaca cevap veriyor ve benim saçlarımla oynamağa dalıyordu.

Kulağıma yaklaşdı ve "odayamı çıksak acaba ya. Hem ben seni özledim. Belki özlem gideririz dün akşamki gibi karıcığım" dedi.

Gözlerim büyüdü ve yanaklarım kızardı. İlk önce Yusuflara döndüm onlar kendi hallerinde sohbet etmeğe dalmışlardı sonra Mirana dönerek kısık sesle konuştum

"Ayıp ama ya. Sen gerçekten çok arsız ve utanmaz bir ağasın. Sus sus! Ayıp!" dedim gülümseyerek.

"Nesi ayıp ya karım değilmisin. İster severim ister öperim istersemde sevişirim. Kime ne yani" dedi sırıtarak.

Yanaklarım dahada kızardı. Koluna vurdum ve "Miran! Çok terbiyesizsin ha!"

"Karıcığım ama dün akşam öyle demiyordun dedi ve sesini incelterek "ah daha hızlı Miran daha hızlı" diyerek beni taklit etti.

Hızla elimi ağzına götürdüm ve "Ya sus!" Bu adamda hiç utanma yoktu!

Hızla ayağa kalkdım tüm gözler bana dönmüşdü.

"Benim çok uykum geldi siz devam edin. Burcucuğum senin için sorun olur mu?" diye sordum.

Burcu kafasını sallayarak "hayır canım sen git uyu Ayşe bana odamı gösterir değil mi Ayşe" dedi ve Ayşeye döndü.

Ayşede onaylar gibi kafasını salladı ve "tabi yenge ben gösteririm sen git uyu" dedi. Herkese iyi geceler dileklerimi sundum ve hızla merdivenlere doğru yürüdüm.

Miranda arkamdan geliyordu. Hızlı hızlı merdivenleri çıkarken Miranda arkamdan kahkaha atarak geliyordu.

"Ne gülüp duruyorsun Miran. Çok utandım ben!" dedim sitem eder gibi.

Kapıyı açıp odaya girdiğimizde Miran hızla beni duvara yasladı ve "Hmm çokmu utandım karıcığım dedi sırıtarak. Ben diyorumki acaba dün geceki gibi biz seninle birazcık yaramazlıkmı yapsak he? Ne dersin" dedi. Sadece gülümsedim.

Temsili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Temsili

+18
Miranla öpüşmemiz derinleşmeğe başlamışdı. Hangi ara kiyafetlerimizi çıkartmıştık bilmiyordum. Dudakları göğsümü talan ediyordu. Göğsümden başlayarak vajinama doğru ıslak bir yol çizdi. Ve birazda orada oyalanmağa başladı.Bedenlerimiz bir kez daha bütünleşmişdi.

İnlemelerime engel olamıyordum. Belinde tırnak izlerim olduğuna emindim. İçime çıkıp girme sesleri tüm odayı sarmıştı. Kendimden geçmiş, göklere çıkmışdım. Ve bi anda puf! göklerden aşağı inmişdim. Miran kendini yanıma attı ve derin derin nefesler almağa başladı.

Asel BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin