Herkesee merhabaa nasılsınızz?😍
Yeni bölümle yine karşınızdayımm
Arkadaşlsr lütfen bölümü oylamayı ve instadan takip etmeyi unutmayın. Bu benim için önemli🥲😍
İnsta hesabı:, asel_berdelAsel:
Akşam Miranın neden öyle davrandığını bilmiyordum ama bildiğim tek şey onu aff etmiyecekdim!
Beni nasıl kırdığının, üzdüğünün farkında mıydı acaba? Neymiş başıma bir şey gelecekmiş. Babamın evinde başıma ne gele bilir!? Sadece bahanelerin arkasına sığınıyordu.Sabah kalkdığımda Miran koltukta uyuyordu onu görmezden gelerek banyoya gitdim ve rutin işlerimi hall etdim sonraysa giyinme odasına gidip üstüme günlük bir eşofman takımı giyindim

Giyinme odasından çıkdığımda Miranda banyodan çıkmışdı. Yüzüne bakmadan makyaj masasına ilerledim ve hafif bir makyaj yapmağa başladım.
Miran yanıma geldi ve "Güzelim nolur yapma böyle beni yok sayma bağır çağır kız bana ama yok sayma beni görmezden gelme" dedi.
Ama kararlıydım yüzüne dahi bakmayacakdım. Miran ayağa kalkdı ve
"Bu gün benimle geliceksin"dedi.Hızla Mirana döndüm ve "Hayır hiç bir yere gelmiyorum. Niye geleyim beni yine herkesin içinde sürükleyerek eve getir diye mi? Sen nereye gidiyorsan git ama ben seninle gelmeyeceğim"
Miran koca bir nefes aldı ve sabır dilermişcesine kafasını yukarı kaldırdı. Hah! Asıl bana sabır lazım!
Miran "Asel güzelim bak nolur bir kere sözümü dinle yalnız kalman tehlikeli diyorum niye anlamıyorsun" dedi bıkkın bir sesle
"Bu ne şimdi akşamki yalanını devam etdirmek içinmi böyle yapıyorsun? Hiç gerek yok Miran ağa. Haydi sen işe git ve rahat bırak beni"
"Asel bak yavrum sana bi anlık sinirle öyle davrandım yoksa asla böyle yapmam biliyorsun. Senin saçının teline zarar gelse ölürüm ben. Bak neden sinirlendiğimide söyleyeceğim sadece bir kere dinle"
"Miran sen her sinirlendiğinde böyle mi yapacaksın? Peki gelicek sefer sinirlendiğinde ne yapacaksın?Dövücekmisin?"
"ASLA! Güzelim sana böyle bir şey yaparmıyım ben? Nolur dinle bak. Biliyorum bu yaptığım hiç doğru değil asla yapmamam gerekiyordu ama delirdim Asel sana bir şey oldu diye delirdim. Konağa gelene kadar öldüm ben. Benide anla nolur seni kaybedeceğimi düşündüm. Sen ne dersen de bu gün şirkete geliceksin benimle. İtiraz etme yavrum"
Aslında banada fırsat olur Dilan ve Sultan hanımı görmek zorunda kalmam. Oh! Mis gibi.
Mirana döndüm ve kaşlarımı çatıp "Geleceğim ama sırf Dilanı görmemek için sakın seni affetdiğimi düşünme!"
Yeniden giyinme odasına girdim ve üstüme siyah bir takım giydim
(Mükko ya bu😍)
Giyinme odasından çıktım Miran beni süzdü ve ağzının içinde bir şeyler geveledi. Onu takmadan kapıya yöneldim ve salona doğru ilerledim. Miranda arkamdan geliyordu. Masaya oturduk ve kahvaltı başladı. Sultan hanım konuşmaya başladı.
"Ee gelin hanım bebek haberi ne zaman? Buranın adetlerini bilirsin eğer 1 ay içinde bize torun vermezsen üstüne kuma gelecekdir. Anlıyorsun beni değil" dedi sinir bozucu bir şekilde. Neden şirkete gitmek istediğimi anlamışsınızdır umarım.
Miran elini hızla masaya vurup "Yenge! Haddini aşma! Sen kimsin benim karımla böyle konuşuyorsun. Böyle şeyleri aklınızdan çıkarın! Kuma falan yok" diye resmen kükremişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel Berdel
Fiksi RemajaKan çıkmasın diye yapılan bir evlilik. Peki ya bu istenmeyen evlilik aşka dönüşürse. Asel ve Miran ağayı zorlu bir süreç beklemektedir.Asel bu evlilikle hayatının bittiğini düşünür ama işler hiç düşündüğü gibi ilerlemez. Nereden bile bilirdiki Miran...