Merhabalar. Arkadaşlar oylamalar çok az ve az oldukca benim modum düşüyor ve cidden bölüm yazmak istemiyorum. Lütfen bölümü oylayın. Şimdiden teşekkürler🥲
+18
Asel:Eve geldiğimizde içeri girdik Miran direkt beni kapıya yasladı ve dudaklarıma kapandı. Karşılık veriyordum öpüşmemiz git-gide derinleşmişdi. Yatak odasına ilerlemiş kiyafetlerimizi çıkarmıştık. Yatağa geçtiğimizde Miranın üstüne çıkmış ve kendimi penisine bastırmışdım.
Miran kısık bir sesle inlemişdi. Sonrasında ise durmamış eğilmiş ve penisini okşamağa başlamışdım. Miran kendinden geçmiş bir şekilde inliyordu. Sonra ise Miranın penisini ağzıma almış ve Miranı daha çok kışkırtmışdım. Ama bir anda geri çekilmiş ve ayağa kalkmışdım.
Miran şaşkınlıkla bana bakdı ve "Ne oluyor Asel" diye sordu.
"Bir şey yok çok yoruldum uyumak istiyorum ama önce bir banyoya gideceğim" diyerek arkamı döndüm ve kapıya ilerledim. Banyo aşağıdaydı.
Miran afallamış bir şekilde bana baktı ve "Şaka yapıyorsun herhalde beni bu haldemi bırakacaksın Asel" diye sordu sinirle.
Ona aldırmadan dışarı çıkmış ve aşağı banyoya ilerlemişdim. Yarım bırakmışdım Miranı ama benimde ondan farkım yokdu. Bacak aram sızlıyordu. Ama işte acısını çıkarmalıydım dün gecenin. Beni Ateşe sarıldım diye kıvrandırmıştı.
İç ses: "Çocuğu yarım bırakman hiç doğru değil Aselciğim ayıp o seni yarım bırakmadı birazcık kıvrandırdı o kadar"
Asla pişman değildim... Tamam kabul pişman oldum. Ne diye yarım bırakıyorsam adamı. Salona indiğimde mutfağa ilerledim ve bir bardak su içtim. Geri salona döndüğümde Miran hızla merdivenlerden inmiş ve yanıma ulaşmışdı.
Sorgular gözlerle bana baktı ve "Ne oldu Asel" diye sordu.
"Iıı şey ben dün gecenin rövanşını almak istedim kocacığım" diye muzip bir ifadeyle konuşdum.
Gözlerini kapadı ve sabır çekdi. "Ben şimdi bir rövanş alıcam görüceksin sen karıcığım"
"Karıcığım" kelimesine özellikle vurgu yapmıştı. Hiç beklemeden dudaklarına kapandım ve tutkuyla öpmeğe başladım. Aynı şekilde karşılık veriyordu. Koltuğa ilerledik. Her şey saniyeler içinde olmuşdu. İyi de olmuşdu.
Koltuğun üstünde sevişiyorduk! Ve sonunda hissetmiştim. İçimi doldurmuşdu. Boğazımda zevk dolu sesler çıkıyordu. Koltuk her an kırıla bilirdi. "Çıt" diye bir ses gelmişdi.
Helal olsun bana! Şom ağzımı açmışdım! Koltuk kırılmışdı ama Miran bunu umursamıyor gibi beni ayağa kaldırdı ve diğer koltuğa geçtik. Bunuda kırarsak hiç şaşırmazdım! İnlemelerime engel olamıyordum ve Miran daha çok delirerek hızlanıyordu. Ve bir "çıt" sesi daha! Bu koltuğuda kırmıştık! Gerçekten şom ağzımı açmamam gerekiyordu!
Bu sefer neşeli bir kahkaha attım ama ardından çok sesli bir şekilde inlemişdim. İkimizde sona gelmişdik. Ve son bir vuruş. İkimizde rahatlamışdık ama nefes nefeseydik. Koltuk kırık olduğu için kendimi direkt yere attım. Miranda yanıma uzanmış soluklanıyordu.
Biraz daha uzandıkdan sonra ikimizde toparlandık ve odaya geçerek banyoya girdik. Miran beni bebek gibi kendisi yıkamıştı. Haraketleri öyle narindiki sanki incitmekten korkar gibi.
"Valla Aselcim sevişirken hiç narin olmuyor senin kocan!"
"Sana ne iç ses ben ona narin olmasınımı söylüyorum? Olmasın narin falan zaten"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel Berdel
Novela JuvenilKan çıkmasın diye yapılan bir evlilik. Peki ya bu istenmeyen evlilik aşka dönüşürse. Asel ve Miran ağayı zorlu bir süreç beklemektedir.Asel bu evlilikle hayatının bittiğini düşünür ama işler hiç düşündüğü gibi ilerlemez. Nereden bile bilirdiki Miran...