Herkese merhabalarr. Nasılsınız?
Arkadaşlar sizden bir isteğim var lütfen bölümü okurken oylamağı unutmayın. Eğer böyle devam ederse sınır koymak durumunda kalırım.Beni burdan ve instadan takip etmeyi unutmayın. Kitabı daha çok kişiye önerin, tanıtın. 😊💖
İnsta hesabı; asel_berdel1 hafta sonra
Asel:
Tam 1 haftadır neredeyse Miranın yüzünü görmüyordum. Sabahları erkenden çıkıyor akşamlarıysa çok geç saatlerde geliyordu. Evdekilerde fark etmişdi ama hiç kimse bir şey söylemiyordu. Zaten 1 haftadır doğru düzgün hiç kimsenin yüzünü görmüyordum.Bu süreçte yanımda hep Yusuf Ayşe Meryem anne yanımda olmuşdu. İyleşmem için ellerinden geleni yapmıştılar. Ciddende iyileşmişdim.
Artık ağrım falan olmuyordu. Bu süreçte annemlerde yollarda kalmışdı. Annem neredeyse her gün geliyordu. Eh anne yüreği işte. Babam geldiğinde bana yine boşanmağı teklif etmiş ben kesin bir dille redd edince bir şey söyleyememişdi.
Yataktan kalktım ve banyoya yürüyüp rutin işlerimi hall edip giyinme odasına geçip kiyafet bakmaya başladım. Siyah bir eşofman takımı giyindim ve aşağı indim.
Herkes kahvaltısını ediyordu. Sultan hanım bana yine laf edecekken Baran baba kesin bir dille Sultan hanımı uyardı ve kahvaltıya öyle devam ettik. Kahvaltıdan sonra erkekler işe gitmişdi.
Meryem anne, Sultan hanım ve Asiye ablada çarşıya. Evde ben Yusuf, Ayşe ve Dilan kalmıştık. Salonda oturmuş muhabbet ediyorduk. Dilansa kenardan durmuş bana kötü bakışlar atıyordu.
Allah aşkına bu kızın benimle derdi neydi!? Zaten halim hal değildi. Bide bununla uğraşıyordum. Biraz daha sohbet ettikten sonra yorulduğumu ve biraz dinlenmek istediğimi söyleyip ayağa kalkdım.
Tam o sırada Dilan gelip karşıma geçti ve "Aselcim neden 1 haftadır Miran eve gelmiyor. Bak ben söyleyeyim kesin başka bir kadının yanındadır. E tabi sen onu tatmin etmeyince oda başkalarına gitmiştir. Anlıyorum Miranı sen karılık görevlerini yapamayınca umudu kesmiş senden-"
Devam edecekken bağırmaya başladım. Yeterdi bu kadarı! Canıma tak etmişdi artık. Yorulmuşdum. Zaten her şey üst üste gelmişdi bide bu sözler. Artık dayanamıyordum. Hızla Dilana bir tokat attım ve bağırmaya başladım.
"Yeter! Yeter artık! Sus! Sus! Sus!" demişdim boğazım yırtılırcasın. O sinirşe elime ne geçtiyse dağıtmıştım. Her yer darmadağındı, kalbim gibi.
En sonunda duvarın dibine çöktüm ve ellerimle kulaklarımı kapayıp sallanmaya başladım. Aynı zamanda sus diye mırıldanıyordum. En sonunda bayılmışım zaten.
Miran:
1 haftadır nefes alamıyor gibiydim. Nefesim yanımda değildi. Öyle alışmışımki onsuz uyumak zehir gibiydi bana. 1 haftadır doğru düzgün göremiyordum. Sadece eve geldiğim vakitlerde bir kaç saat izleye biliyordum.Sesine mahrumdum, gözlerine, saçlarına, kokusuna her şeyine mahrumdum.
O adamı hala bulamamışdım. Ama bulacakdım! Bulduğum an gebertecekdim onu! Şirketteyken Yusuftan telefon geldi ve Aselin sinir krizi geçirip bayıldığını şimdiyse hastanede olduğunu söylemişdi.
Şirketten nasıl çıkdım nasıl arabaya binipde hastaneye yetişdim bilmiyordum. Asele bir şey olacak düşüncesiyle aklım gidecek gibiydi.
Hastaneye gittiğimde nerede olduğunu öğrenip hemen odayı aradım. Kapıda Yusuf ve Ayşe vardı. Ne olduğunu nasıl olduğunu sorduğumda her şeyi en baştan anlatdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel Berdel
Teen FictionKan çıkmasın diye yapılan bir evlilik. Peki ya bu istenmeyen evlilik aşka dönüşürse. Asel ve Miran ağayı zorlu bir süreç beklemektedir.Asel bu evlilikle hayatının bittiğini düşünür ama işler hiç düşündüğü gibi ilerlemez. Nereden bile bilirdiki Miran...