Merhabalar arkadaşlar hepinizee. Yeni bölümle karşınızdayım. Bölümü oylamayı unutmayınn🥲
Asel:
Dün akşam olanlar o kadar saçmaydıki. Ama o kadar yorgundumki sadece uyumak istemişdim. Her şeyi konuşucağız bu gün. Sabah gözlerimi açtığımda Miranı beni izlerken bulmuşdum.Kendime geldim ve yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Çıktığımda Miranda yataktan kalkmış ve üstünü değiştirmişti. Bende hızlıca üstüme bir şeyler giyindim ve karşısına geçtim ve konuşmağa başladım
"Evet artık konuşacakmıyız? Ben gece yorgundum falan ama şimdi iyiyim. Artık konuşalım" dedim.
Miran "Tamam konuşalım ama burada değil başka bir yere gidelim adam akıllı konuşalım. Olur mu" diye sordu.
Onayladım ve odadan çıkdık. Geldiğimiz yer bir göl kenarıydı. Ve çok güzeldi! Büyülenmiş gibi bakıyordum. Arabayı durdurdu ve arabadan indikden sonra gölün kenarına geçip yan-yana oturduk.
Temsili
Oturduğumuzda Miran konuşmağa başladı. "Sen vurulduğunda hastanedeydik işte sonra doktor geldi Barlas diye birini sayıkladığını söyledi. Ben sordum abinlere kim diye bir şey demediler. Hatta abin çok sinirlendi. Bende senin sevdalın olduğunu sandım. Senden uzak durdum belki rahatsız olursun diye. Ben düşünemedim böyle bir şeyi"
Derin bir nefes aldı ve devam etti. "Çok zordu sana böyle davranmak. Uzak kalmak çok zordu. Ama ben düşündümki onu seviyorsun o yüzdende sana yakın davranırsam hem sen rahatsız olursun hemde ben daha çok bağlanırım sana. Ama çok geçti artık ben zaten bağlanmışım sana. Ben sen olmuşum. Ben o kadar sevdim ki seni senin başka birini sevdiğini düşünmek canımı çok yakdı"
Devam edemeden araya girdim ve "Peki neden gelipde sormadın bana? Neden karşıma geçip Asel senin sevdiğin varmı diye sormadın. Yada Barlas kim diye sormadın Miran. Eğer sen en başından sorsaydın biz şimdi böyle olmazdık" dedim.
"Yavrum... ne diyecekdim? Senin sevdiğin mi var? Varsa ben senden uzak kalıcamda o yüzden soruyorum. Ben bunu sana soramazdım. Kendime bile zor itiraf ediyordum. Bide bunu sana soramazdım" dedi. Haklıydı aslında. Ben olsam bende uzak kalırdım.
İç ses: emin misin Aselcim. Hani benim tanıdığım Asel önce o kızı bulur anasını s- ağlatır. Sonrada Miranın üstüne çullanır. Tabi sen diyosanki ben değiştim yapmam öyle şey... Yinede inanmam ya vallahi. Seni öldürseler sakin kalamazsın be.
Of sus be iç ses sen kendi işine baksana belki gerçekten uzak kalacakdım. Nerden biliyon yani.
İç ses: Canım benim hani ben senin iç sesinim ya ordan biliyor ola bilirmiyim acaba? Aman be sanada bir şey söylemeğe gelmiyo vallahi. Git sen kocişine sarıl bir şey yap kaç zamandır uzaksınız ya hani. Onuda ben mi söyleyeyim ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel Berdel
Fiksi RemajaKan çıkmasın diye yapılan bir evlilik. Peki ya bu istenmeyen evlilik aşka dönüşürse. Asel ve Miran ağayı zorlu bir süreç beklemektedir.Asel bu evlilikle hayatının bittiğini düşünür ama işler hiç düşündüğü gibi ilerlemez. Nereden bile bilirdiki Miran...