16 bölüm

3.5K 110 24
                                    

Bölümü oylamağı unutmayın lütfen🥲

Miran:
Bulmuşdum. Aseli kaçırtanı bulmuşdum. Öldüresiye kadar dövmüş sonraysa polislere teslim etmiştim. Sonrasında ise restorana gitmişdik.

Aslında bana kalsa gitmezdim ama Asel işte bir sözüne kanmışdım yine. Giydiği elbiseyle beni yine delirtmişdi ama birşey dememişdim. Kalbini kırmak istemiyordum. Restorandaki herif fazasıyla canımı sıkmışdı. Onun acısını Aseli delirterek çıkarmışdım. Aslında biraz daha ileri gidecekdim ama öyle tutkulu bakıyorduki bana bende dayanamamışdım.

Bu kadın beni delirtecekdi! Sabah uyandığımda güzel yüzünü görmüştüm. Böyle uyanmak çok güzeldi. Bir süre onu izlemişdim. Asel kıpırdandığında uyandığını anlamışdım. Gözlerini açdı ve beni görmesiyle gülümsedi.

Biraz daha yataktan oyalandıkdan sonra ikimizde kalkmıştık. Asel banyoya doğru yürüdü ve birkaç dakika sonra banyodan çıkarak giyinme odasına gitti. Bende ihtiyaçlarımı gidermiş banyodan çıkarak giyinme odasına ilerlemişdim. Odaya girdiğimde Aseli iç çamaşırlarıyla arkasını dönmüş bir şekilde görmeyi beklemiyordum.  dolapda bir şeyler arıyordu. Sertçe yutkundum ve yanına ilerleyip arkadan sarıldım.

Boynuna minik minik öpücükler kondurmuştum. Kulağına doğru fısıldadım ve "delirteceksin beni bir gün biliyorsun değil mi" diye sordum.

Asel arkasını döndü ve ellerini boynuma dolayarak parmak uçlarında yükselerek bana sarıldı. Ellerim hemen ince belini bulmuşdu. Ayrıldıkdan sonra Asel yeniden dolapa dönerek kiyafet aramaya başladı. İkimizde hazırlandığımızda kahvaltıya inmiştik.

Kahvaltı faslı sakin bir şekilde bittikten sonra istemeye-istemeye şirkete gitmişdim. Aselden uzak durmamı söyleyen manyak hiç aramamışdı beni. Açıkcası iyi olmuşdu. Beynimi sikmişdi resmen. Aklıma geldikçe sinirleniyordum. Onu bulamamak ayrı bir delirtiyor.

Asel:
Miran işe gittikten sonra Burcunun yanına gittim. Onunla salona geçtik ve sohbet etmeğe başladık. Biraz sohbet ettikten sonra duşa gireceğini söyleyip odasına gitti. Burcu gittikten 5 dakika sonra yanıma Yusuf gelmişti. Koltuğa oturdu ve "yengoşumm" dedi m harfini uzatarak.

Yüzüme samimi bir gülümseme yayıldı. Deliydi falan ama seviyordum bu Yusufu. Gülümseyerek "Efendim Yusufcuğum" diye karşılık verdim.

Hemen söze atıldı ve "Konuştunmu Burcuyla" diye sordu heyecanla.

Birazcık oyun oynamakdan zarar gelmez diye düşünerek  üzgün bir sesle, "Konuştum Yusufcuğum ama... sevgilisi varmış malesef" dedim.

Yusufun yüzü düşdü ve hafif gözleri doldu. "Anladım yenge neyse ben gideyim o zaman" dedi ve tam ayağa kalkacakken.

Aceleyle "dur!" dedim.

Bana döndü ve "efendim yenge" dedi. Sesinden bile üzgün olduğu belliydi.

"Yusuf şaka yapıyordum ya! Hemende gözlerin doldu. Konuştum Burcuyla. Oda senden hoşlanıyormuş yengeciğim" dedim mutlu bir şekilde.

Yusufun gözleri parladı ve "Gerçekten mi" diye sordu heyecanla.

Gülümsedim ve "Gerçekten tabii" dedim. Ayağa kalkdı ve elimden tutup benide ayağa kaldırarak sıkı-sıkı sarıldı bana.

Boğulacakdım neredeyse. Kahkaha attım ve "dur dur deli" dedim.

Ama Yusuf beni tınlamıyordu bile. Bir anda beni bıraktı ve salonun ortasında saçma haraketler yapmağa başladı. Kahkaha atarak onu izliyordum. Sonunda yorularak koltuğa oturduğunda nefes nefese kalmışdı.

Asel BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin