Herkese merhabalar😍
Nasılsınız umarım iyisinizdirr🤩
5ci bölüme hoşgeldiniz lütfen oylamayı unutmayınn🙃🤩🤍
2 gün sonraYazar:
2 gündür karı-koca ayrı uyuyordular. Miranın artık takati kalmamışdı. Çünki karısına sarılıp onun kokusuyla uyumak istiyordu. Ama karısı 2 gündür ona yüz vermiyordu. Miran aptal kafam ne diye kıza bağırıyorsun? Bağırırsan elbet böyle olur diye düşünüyorduAslında Aselde fazla memnun değ ildi bu durumdan çünki kocasıyla uyuduğunda daha bir huzurlu oluyodu. Ama burnunu biraz sürtmesini istiyodu. O yüzden kocasına tripliydi ve yüz vermiyodu.
Akşam:
Yine akşam olmuşdu ve ben koltuğa yatağı hazırlıyodum. Miran üstünü değişip geldi ve yine koltuktaki yatağı görmesiyle yüzü düşdü. Acaba fazlamı abartmıştım. Yok vazgeçtim biraz daha burnu sürtsün sonra alırım yatağa. 1-2 günden daha bir şey olmazMiran yanıma gelerek "Güzel karım acaba diyorum artık ayrı yatmasak mı? Hı ne dersin? Ya bu kocan sensiz uyuyamıyor. Hem belki ben karımın koynunda uyumak istiyorum" dedi.
"Onu karını üzmeden önce düşünseydin kocacım" demişdim bende
Paşama bak önce kız bağır sonrada hiç bir şey olmamış gibi uyumak iste demişdim kendi-kendime oda duymuşdu zaten. Yatağa doğru ilerledim. Hemen elimden tutdu
"Güzel karım özür dilerim 100 kere 1000 kere özür dilerim. Affet bu öküzü"
"Nç hayır ya uykum var benim uyuyacağım"
"Bende uyumak istiyorum ama yanında güzel karım. Ona aldırmadan yatağa doğru ilerledim. Miran sanki daha fazla dayanamıyomuş gibi gelip beni kucağına aldı bende şaşkınlıkla küçük bir çığlık attım.
Bana bakıp sırıttı ve "Sessiz ol güzelim yanlış anlaya bilirler evdekiler"
Bu adam ne terbiyesizdi!"Ne yapıyorsun Miran bırak beni" dedim.
"Sikerim tribini lan ben senle uyuyacağım" diyip omuz silkti.
"Çok ayıp niye küfür ediyosun" dedim ters bir sesle.
"Hadi ya küfür mü ettim? Tüh bana özür dilerim güzelim ama şimdi izin verirsen seninle uyumak istiyorum" diyip yatağa uzandı. "Seninle" kelimesini üstüne basarak söylemişti. Beni kolları arasına alıp sıkıca sarılmıştı. Ne yapacağımı bilemeyerek bana sarılmasına izin verdim.
Sabah oldu ve biz kapının tıklatılmasıyla uyandık. Saat onbirdi. Ne kadar çok uyumuşuz. Oysa 2 gündür saat 7de kalkıyodum. Kara gözlümün kokusuyla uzun süre uyumuştum. Odanın kapısı tıkaltılmıştı. Miran kapıya bakmağa gitti ve ben yine Sultan hanımın sesini duydum. Dejavu mu yaşıyorum? Evlendiğimiz günün sabahıda aynı şey olmuşdu.
"Saat neredeyse öğlen olacak nerdedir bu gelin hanım. Zahmet edip aşağı inmiyor!" demişdi sert sesle.
"Sana ne yenge belki karımı koynuma alıyorum" demişdi oda sert bir sesle.
Bu adamda hiç mi utanma yoktu?
Niye durmadan öyle şeylerden bahsediyor. Bir gün utançtan ölmesem iyidir!Yataktan kalkdım ve üstümü değiştirdim. Miranda pijamalarını çıkarmış yine siyah bir takım giymişdi. Aşağı indiğimizde herkes avludaydı. Miran "ben şirkete gidiyorum baba" dedi ve salondan ayrıldı.
"Hadı kızım kocanı yolcu et" dedi ve gülümsedi Meryem hanım.
"Tamam efendim" dedim ve Miranın arkasından gittim. Tam kapıdan çıkacakken döndü alnıma yumuşak bir öpücük bırakdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel Berdel
Teen FictionKan çıkmasın diye yapılan bir evlilik. Peki ya bu istenmeyen evlilik aşka dönüşürse. Asel ve Miran ağayı zorlu bir süreç beklemektedir.Asel bu evlilikle hayatının bittiğini düşünür ama işler hiç düşündüğü gibi ilerlemez. Nereden bile bilirdiki Miran...