Yolculuğun devamı sessiz geçti. Kimse konuşacak cesareti bulamadı.
Nihayet vardığımızda quinjetten ablamın desteği ile çıktım. Çünkü tek başıma yürüyecek hâlim yoktu.
Yeşil, geniş bir araziye inmiştik. İleride iki katlı büyük bir ev vardı. Eve doğru yürüdük.
"Burası neresi?" diye sordu Thor şaşkınca.
"Güvenli yer." diye yanıtladı Tony, bilmişçe.
"Umarım." diye mırıldandı Clint ve kapıyı açıp içeri girdi.
"Tatlım? Ben geldim."
Köşeden çıkan karnı şiş kadınla yüz ifedem yumuşadı istemsizce. Bu Laura'ydı.
"Merhaba, misafirlerimiz var. Kusura bakma, haber veremedim." diyerek kadına yaklaşıp dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu Clint.
"Bir tür ajan herhalde" dedi Tony, inanamazca.
"Beyler, bu Laura." diye tanıttı Clint, erkeklere. Nat ve ben, Laura'yı zaten tanıyorduk.
"Hepinizin adını biliyorum." dedi Laura sevimli bir sesle.
O sırada gelen seslerle kafamı hafifçe sola çevirdim.
"Geliyorlar." dedi Clint.
Lila ve Cooper koşarak ona doğru sarılınca tepkim daha da yumuşadı.
"Bunlar da...küçük ajanlar." diye mırıldandı Tony, Clint, çocuklarıyla sarılırken. Hâlâ şoku atlatamamıştı.
"Sylvia abla da geldi mi?" diye sordu Lila. Ben arkalarda kaldığım için beni görmemişti.
"Neden sarılıp öğrenmiyorsun?" dedim gülerek. Bir adım öne çıkmamla Lila'nın bacaklarıma sarılması bir olmuştu. Ben de ona sarılarak kucağıma aldım onu.
"Kusura bakmayın davetsiz geldik." dedi Steve.
"Önceden aramamız gerekirdi ama varlığınızdan bi' haber olduğumuz için arayamadık." dedi Tony, Steve'in sözünü keserek.
"Shield'a katıldığım zaman bunu yapmama Fury yardım etti. Shield dosyalarından uzak tuttu, öyle kalmasını istedim. Dikkat çekmemek için iyi bir yer olduğunu düşündüm." diye açıkladı Clint.
Bu sırada Lila'yı yere bıraktım. Vizyonlar hâlâ aklımdaydı. Derin bir nefes alıp adımlarımı kapıya doğru yönlendirdim. "Biraz hava almalıyım." dedim ekibe doğru seslenerek.
Bir kaç dakika sonra Thor ve Steve de dışarı çıkmıştı.
"Thor!" diye seslendi Steve.
Thor arkasına dönmeden "Onun gösterdiği rüyada bir şey gördüm...Cevaplar gerekiyor, burada bulamam." dedi etrafını göstererek.
Sonrasında çekicini havaya kaldırdı, hızla döndürdü ve gitti.
...
Faroe Adaları
Thor'un loş karanlığa rağmen daha çok parlayan mavi gözleri mağaranın içinde dolaşırken adımlarında hissedilen kararlılıkla, mağaranın derinliklerine ilerliyordu.
Öngörü suyuna yaklaşan her adımında, gözlerinde tanrısı olduğu şimşekler çakıyordu. Mağaranın içindeki küçük göle ulaştığında dizinin üzerine çöktü.
Asgard Prensi'ni nefes nefese takip etmiş Erik Selvig, mağaranın içindeki su kaynağına baktığında gözleri parladı. Görünürde normal bir suydu ancak efsanelerden ve Thor'un anlattıklarından sonra öyle olmadığını anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVENGERS || Winter Night
Приключения"Bana metal bir kol verdiler ve geriye kalan her şeyimi benden aldılar. Ama Marin, o; içinde kaybolduğum karanlıkta tek umudum, tek aydınlığım oldu. Bana, yeniden insan olmanın nasıl hissettirdiğini hatırlattı...Ta ki onun aydınlığı, benim karanlığı...