5/Başlangıç

428 19 0
                                    

Vote-Yorum 💋💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Vote-Yorum 💋💜

~~~

Hayatımın her anında yeni bir başlangıç hayali kurdum.

Zaman ilerlerken ben yalnızca geçmişimi unutabileceğim bir gelecek istedim.

Ama bunun imkansızlığının bilincinde de oldum.

Bundandır asla bir başlangıcımın olmayışı. Geçmişse takılı kalıp yaşayışım...

Ben büyüdüm, hayallerim büyüdü; unvanım büyüdü, ismim büyüdü...

Ama 17 yaşındaki o kızın ruhu büyümemek için direndi, ben bocaladım. Hayat bana yeni başlangıçlar için fırsatlar sunduğunda ise hep geri tepti o kız.

Şimdi başka, yeni, yepyeni bir başlangıç şansı kapıma gelmişti.

Daha çocuk olan Dilfiruz yine korkuya kapılmıştı ama bu sefer, bu kez o korkuya kapılmayacaktım.

Cesur olmak için tüm sınırlarımı zorlamak istiyordum. 29 yaşındaki Dilfiruz güçlü olacaktı.

Aynadaki yansımama bakıp kocaman gülümsedim. Ne zamandır bu kadar mutlu ve kendimden emin olduğumu hatırlamıyorum.

Parmak uçlarım dudaklarıma değdiğinde dün Hazar'ı yanağından öptüğümü hatırlamak tekrar utanmama sebep oldu.

Kafamı iki yana sallayıp üstümdeki tişörtümü çıkarıp dolabımındaki mavi önlüğümü giydim.

Beyaz spor ayakkabımı da topuklarına bastırarak çıkardıktan sonra terliklerimi giydim.

Bugün karaciğer kanseri olan bir hastamın ameliyatı vardı ve büyük ihtimal gece yarılarına kadar sürecekti.

Telefonumu çantamdan çıkarıp Hazar'a mesaj atacaktım ama benden önce ekrana düşen aramayla tebessüm ettim.

Yeşil tuşu kaydırıp kulağıma götürdüğümde duyduğum kalın ses içimi titretti.

" Murat bana da çay getirsene aslanım... Eyvallah.."

Telefonu açtığımın farkında değildi.

" Hazar..."

İsmi dudaklarımdan döküldüğünde iç çekiş sesi duydum.

" Dilfiruz... Nasılsın?" gülümsemeden edemedim.

" İyiyim, sen nasılsın?" diye sordum Hazar'a da.

" Ben de iyiyim, birkaç saatlik bir operasyon vardı. Ondan döndük dinleniyoruz."

Endişe ve panikle " Yaralanmadın de mi?" diye sordum.

DİLFİRUZ "gönle ferahlık veren"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin