9/Oslo Kim

300 10 10
                                    

Bu bölümde atıf yaptığım kişi belli oldu aslında biraz karıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölümde atıf yaptığım kişi belli oldu aslında biraz karıştı. En çok yorumu @yenalik1 yapmış ama onu neden olduğunu anlayamadığım şekilde ekleyemedim o yüzden buraya yazdım, ondan sonra en çok yorum yapana da bölümü ithaf ediyorum. Sonraki bölümlerde de aynı şekilde devam

O yüzden

Oy ve yorummm🥰💜

Sizden bir şey daha isteyeceğim Hazar karakterine fotoğraf bulamıyorum bu yüzden bana erkek modeller önerin lütfen

~~~



Dilfiruz'dan öğrendiklerim aklımı kurcalıyordu. Bu olayları kendimle bağdaşlaştırmak istesem de zordu. Çünkü bana düşman olan çok olsa da kimler olabileceğini biliyordum: zamanında fazlaca zarar verdiğim hayvanlar. Ancak aralarında 'OSLO' isminde kimse yoktu.

Tekrar uykuya dalan Dilfiruz'u izlerken telefonuma gelen bildirimle dikkatim dağıldı. Hazer'in attığı mesaj dikkatle okudum.

" OSLO ismi bazı yerlerde geçiyor ama gören olmamış. Ele geçirdiğimiz belgelerde üst düzey olduğu yazıyor, şimdiye kadar karşımıza çıkmamış. Sen neden soruyorsun?"

Okuduklarımla hızla geri dönüp aradım. Anında açılan aramayla konuşmaya başladım.

" Hazer bulduklarını masama koyar mısın hepsini incelemek istiyorum. "

Sert bir soluk sesi duydum önce.

" Hazar neler oluyor söyler misin artık..! "

Gözlerimi yumup sakin olmayı deneyerek söze başladım.

" Bugün Dilfiruz'un evine girmiş. Kolunu kesip kaçmış ama Dilfiruz'un dediğine göre ailesiyle ilgili bir şeyler de söylemiş birkaç belgeden falan bahsetmiş. Şimdi hastanedeyim, Dilfiruz uyanır uyanmaz karargaha geleceğim."

" O iyi mi?"

" İyi ama oldukça korkmuş. "

Vedalaşıp kapattıktan sonra uyumaya devam eden güzelimin elini avuçlarımın arasına aldım. Onu evde o şekilde gördüğüm halini hiç unutmayacaktım. Avcumda minicik kalan elini yavaş yavaş okşadım.

" Uyanmadı mı?"

" Uyandı ama geri daldı. "

Başıyla beni onaylayıp o da diğer yanına geçti.

" Çok zor zamanlar geçirdik. Özellikle Dilfiruz daha fazla zorlandı. Bu yaşımıza kadar ailemizin eksikliğini hissettik."

" Dilfiruz bahsetti aileniz vefat etmiş. Başınız sağolsun. " dediğimde şaşırdığını yüz ifadesinden anlayabiliyordum.

" Anlattı mı, şaşırdım. Şimdiye kadar kimseye bahsettiğini görmemiştim. Her neyse eğer Dilfiruz seninle mutluysa ilişkinize diyecek lafım yok ancak ilişkiniz ona zarar verecek hale gelirse, onu üzersen kimse beri tutamaz."

DİLFİRUZ "gönle ferahlık veren"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin