Vote-Yorum 💋💜
~~~Eve girdiğimde ayakkabılarımı fırlatarak attım vestiyerin bir köşesine.
Elbisemin sıcak tuttuğuna karar vererek koltuğa uzandım. Yorulmuştum, trafikte beklemek oldukça stresliydi.
Ama mutluydum, hem de çok..
Çok, çok, çoook fazla! Karnımda kelebekler uçuşuyor, dudaklarımda istemsiz tebessümler oluşuyordu.
Hazar, sevgilim... Ansızın karşıma çıkmış, gönlümü çalıvermişti.
Kalbimin hırsızı lafı klişe gibi gelebilir ama öyleydi yoksa başka bir açıklaması olamazdı. Yıllardır kimseye kapılmayan bu kalp Hazar'a ansızın tutulmuştu.
Gözlerime ağırlık çökerken zihnime düşen hayalle uykuya daldım.
~~~
" Uyan hadi güzel kız~ Ama olmaz ki böyle"
İşittiğim sesle gözlerim aralanırken karşımda gördüğüm maskeli yüzle çığlık atarak geri gitmeyi denedim.
Avcu ağzıma kapanırken korkudan ciğerlerim hızla inip kalkıyordu.
" Korkma küçük kız" dedi robotik ses.
Korkudan dolan gözlerimden damlalar tek tek sıralanırken konuşmaya devam etti.
" Dilfiru~z Dilfiruz... Şimdi elimi çekicem sen uslu uslu duracaksın! " dediğinde hızla başımı salladım.
Uzaklaştığında koltuğun ondan en uzak köşesine sindim.
Vücudum titrerken her adımını izliyordum.
Ayaklanıp arkasını döndüp gideceği zaman duraksadı.
" Ne var ki sana pek güvenemiyorum. " diyip üzerime gelirken çığlık atıp kaçmaya çalıştım.
Ayağımın halıya takılmasıyla yere düştüğümde ağlamam şiddetlendi.
Hıçkırarak ağlıyordum.
Hazar'ı istiyordum, Deniz'i, annemi, babamı... Neden kimse gelmiyordu.
" Bı-bırak beni! " diye çığlık çığlığa bileğimi kurtarmaya çalışırken cebinden çıkardığı bezi aldığı gibi ağzıma bağladı.
Yanaklarıma yapılan aşırı baskıyla canım acırken ellerimi ve ayaklarımı da bağlayıp evin bir köşesine attı.
Korkudan her zerrem titriyor, gözyaşlarım durmadan akıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLFİRUZ "gönle ferahlık veren"
Teen Fiction" Kor gibi yanan gönlüme sen ferahlık düşürdün... " Başlangıç: 10.07.2023 Bitiş: ~