8/Korku

319 16 22
                                    


Yeni bir şey yapacağım ama bu size uyar mı katılır mısınız bilmem?

Bölümüne en çok yorum yapana bir sonraki bölümü ithaf etmek istiyorum 😁

O yüzden hadi yorumlaraa

Vote-Yorum 💜💋

Vote-Yorum 💜💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~

Vücudumun sarsıldığını hissediyordum ama herhangi bir tepki verebilecek gücü kendimde bulamıyordum.

Yoğun bir acı kol geziyordu, hissettğim baskıyla inledim.

" Dilfiruz!" Hazar'ın sesi geldi kulağıma.

" Güzelim duyuyor musun beni? Elimi sık hadi birtanem." derken elimi içine alan avcunun sıcaklığıyla titredim.

Kendimi toplayabildiğim kadar elini kavramayı denesem de beceremedim. Kolumda büyük bi' ağırlık vardı.

Hissettiğim sarsıntıyla arabada olduğumuzu anlıyordum. Bedenime dolanan kollarla havalandım.

Ağırlaşan göz kapaklarımı aralayabildiğim kadar açtım.

"Dilfiruz'um!" dedi korku dolu, endişeli sesiyle.

Evde beni bulduğunda bilincim biraz daha yerindeydi ama şakağımda ve kolumda hissettiğim ağrılarla tekrardan kapanmıştı gözlerim.

" Hazar "

Dudaklarını alnımda hissederken bilincim tekrar kapandı.

~~~

Yeşilleri tekrar kaybolurken hızla girdiğim acilde karşıma çıkan Deniz'le hızlandım.

Kucağımda Dilfiruz'la beni görmek onu şaşırtsa da anında endişeye büründü.

" Sedye!" diye bağırırken yanıma geldi. Kucağımdan almak için yeltense de izin vermedim.

Bakışları değişirken gelen sedyeyle dikkatlice yatırdım.

Hızla müdahale odasına alınırken ben de sedyeyle ilerledim.

Otomatik kapıdan içeri girdiklerinde ben dışarıda kaldım.

Yumruğumu duvara vurup elimle yüzümü ovuşturdum.

Ciddi bir yarası yoktu farkındaydım ama Dilfiruz'a zarar gelmiş olması yüreğimi kavuruyordu.

Kim benim kıyamadığım kadına zarar verebilirdi.!

Otomatik kapı aralanırken içeriden Deniz'in çıkmasıyla ağzından çıkacak kelimeleri bekliyordum.

DİLFİRUZ "gönle ferahlık veren"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin