Selamm. Öncelikle Cafe 5k oldu 🎉 Çok teşekkürler bu yüzden. Buraya yazmak istediğim en önemli şeye gelelim HYEJİN( Hwasa) BEBEĞİM ARTIK ÖZGÜR
Rbw denen boktan kurtuldu sonunda sevgili haberi tam da şirketten ayrıldığında oldu nedense:D Neyse bölüm Taehyung açısından önemli bir bölüm ve 2.5k kontrol etmedim.İyi okumalar...
Arabayı park edicek bir yer bulduğumuzda arabadan inmiş ve çoktan kalabalıklaşan nehir kenarına doğru ilerlemiştik.
Bulunduğumuz yer renkli kıyafetleri ile bir sürü çocuk ile doluydu. Bazıları koşup oyun oynuyor bazıları fenerlerini istedikleri gibi süslüyor bazılarıda yüzlerine çeşitli şekiller çizdiriyordu. İkimizde etrafı incelerken Jungkook konuşmaya başlamıştı. "Biraz orda oturalım mı?" dedi ilerideki masaları işaret ederek. "Olur." dedikten sonra yürümeye başladık beraber. İkimizde masanın yanındaki sandalyelere oturduğumuzda konuşmaya başladı.
"Hyung biliyorsun bir süredir senin sayende bir otelde kalıyorum." devam etmesi için kafamı salladığımda yutkunup devam etti. "Sana daha fazla yük olmak istemiyorum." dediğinde inkar ediceğimi anlamış olacak ki "Hyung ne kadar öyle olmadığını söylesen de gerçekten kendimi kötü hissediyorum. Zaten bir arkadaşımın üst katındaki komşusu taşınmış, arkadaşım da konuşmuş ev sahibi ile oraya taşınacağım. diye ekledi. Kafamı sallayarak "Anladım." dedim ve ardından ekledim.
"Hem çalışıp hem de okuyacaksın, biliyorum önceden de bunu yapıyordun ama tek başına bir evi geçindirmeye çalışmak zor olabilir." anında bana cevap verdi. "Biliyorum ama sonuçta üniveristem bittikten sonra da bunu yapmak zorundayım. O yüzden er geç olucak bir şeydi." kafamı sallayarak bir soru daha sordum.
"Eve yeni taşınacaksın madem önceden de tek yaşamadığın için ev eşyan yoktur. Nasıl kalıcaksın orda?"
"Önceden evde yaşayan aile eşyaları almadan taşınmış. Ev sahibi kullanabileceğimi söyledi. Sorun olamayacak o yüzden.Tam tekrar konuşmaya başlayacağım zaman yanımıza gelen kadın ile sustum. 40'lı yaşlarının sonunda görünen kadın, festivale uygun olarak rengarenk bir kimono giymişti. Konuşmaya başladığındaysa onun bir falcı olduğunu anlamıştım.
"Bu iki delikanlının yüzleri kadar gelecekleri de güzeldir kesin. Öğrenmek ister misiniz?" dediğinde Jungkook ile göz göze gelmiştik kafamla onu işaret ettiğimde "Ben inanmam böyle şeylere." demişti. Hafifçe kıkırdağımda cevap vermiştim. "İnanmana gerek yok ki eğleniriz hem hadi." demiştim 'i' harfini uzatarak. Diretmeme karşı pes etmiş kadına dönerek "Olur." demişti. Kadın elini Jungkook'a doğru uzattığında pür dikkat onları izliyordum. Jungkook da elini kadının eline uzattığında kadın iki elini Jungkook'un elinin etrafını kapatmak için kullandığında gözünü kapatmış, öylece durmuştu. Aradan geçen kısa bir sürenin ardından kadın konuşmaya başladı Jungkook'un elini bırakarak.
"Tam da söylediğim gibi geleceğin de yüzün kadar güzel çocuğum. Okuduğun bölümden mezun olucak ve istediğin mesleği yapıcaksın. Aşk hayatın ise... Ah." Tekrar Jungkook'un elini tuttu ve bu sefer bırakmadan konuşmaya başladı. " Gerçekten mükemmel." dediğinde ikimizde ne olduğunu anlayamayan gözlerle birbirimize bakmıştık. Kadın gülümseyerek ikimize baktı ardından konuşmasına devam etti. "O kadar güzel bir aşk hayatın olacak ki insanlar ilişkinize imrenicek, çok mutlu olucaksınız. O kadar anlayışlı ve iyi kalpli biri ki beraber olacağın kişi hiç büyük bir kavga etmeyeceksiniz fakat bu ilişkinin olup olmaması tamamen sana bağlı." dediğinde "Nasıl?" diye bir soru yöneltti kadına Jungkook. Kadın da gülümseyerek konuşmaya başladı. "Bu kişi öyle biri ki sen bir işaret vermediğin sürece asla sana açılmayacak asla bir belirti göstermeyecek bu yüzden de her şey sana bağlı. Onu fark etmek, ilişki için bir belirti vermek hepsi senin elinde. Benden sana tavsiye çocuğum onu elinden kaçırma, o çocuk senin için mutluluğun kapısını açacak olan anahtar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafe
FanfictionÜnlü iş adamı Kim Taehyung lise zamanlarında arkadaşları ile gittiği kafede daha önce hiç görmediği bir garson görür. Fic povdan alınmıştır. Pov videosunun sahibi SENBANGTANMİSİN(Tiktok)