Hâlâ okuyan var mı?
Kontrol etmedim.İyi okumalar...
Odayla bitişik olan banyodan gelen buhar ve odanın ortasında beline sarılı olan havluyla, ıslak saçlarından su akan genç beden...
Henüz duştan çıktığı için nefesleri normalden daha sık olan ve içinde nasıl kıyafetler olduğunu bilmediği, yatağın üstünde duran kutuya gözlerini dikmiş olan Jeon Jungkook.
Sabah öğlen saatlerinde gelen kutunun içine hiç bakmadan odasına çıkarmış, yatağın üzerine atmıştı. Kıyafetlere bakmadığı gibi üzerine olup olmayacağını bilmiyordu ama Taehyung merak etmemesini söylediğine göre bir bildiği vardır, öyle değil mi?
Yavaşça yatağın yanına yaklaşıp kutunun yan tarafına oturdu genç beden. Siyah, üzerinde kırmızı kurdele olan bir kutuydu bu. Çok büyük olmasa da içine çokça kıyafetin sığabileceği bir boyuttaydı. Üzerindeki kurdeleyi çözdüğünde kutunun kapağını da kaldırmış, içindeki kıyafetlerin görünmesini sağlamıştı.
Önce bir ceket karşıladı onu. Ceket genel olarak siyahtı ama ön kısmında beyaz kısımlar vardı. Ceketin bel kısmının iki yanında olan bu beyazlıkların biraz üzerinde fermuarlar bulunuyordu. Böylece sanki fermuarlar yarıya kadar açılmışta altından beyaz kumaş görünmüş gibi bir görüntü sunuyordu.
Ceketi yatağın üzerine koyduğunda kutunun içinden siyah bir gömlek çıkardı. Anlaşılan bu gün tamamen siyah giyinecekti.
Gömleğin ardından sırasıyla siyah dar bir pantolon, yine siyah bir kutuda bir çift ayakkabı çıkmıştı. Ve tabii ki yine siyahlardı.
Tam kıyafetleri giyeceği zaman gözü kutuya kaymış, kutunun sağ tarafında olan bir kutu gözüne çarpmıştı. Üzerinde ünlü bir markanın isminin yazdığı kutuyu eline aldı ve kapağını kaldırdı. Bir parfümdü bu. Çok şık bir şişedeydi ve pahalı olduğu ilk görüşte anlaşılıyordu. Şişenin arka tarafını çevirdiğinde beyaz bir not kağıdıyla karşılaştı Jungkook.
Bu kokunun sana çok yakışacağına eminim. Partiye bunu sıkıp gel, lütfen. Sevgiler sözde sevgilin Kim Taehyung:)
Sözde sevgilin.
Kim Taehyung.Kafamda bu dört kelime yankılanıyordu resmen. Özellikle de 'sevgilin' kelimesi diğer kelimelerden daha da sesli, daha güçlü yankılanıyordu. Neden bilmiyordum ama sanki 'sevgilin' kelimesini okuduğumda karnımda bir sancı hissetmiştim. Bu hissi anlamlandıramasam da boşveredim ve giyinmeye başladım.
Sonuçta bekletmemem gereken bir sevgilim vardı. Daha doğrusu sözde sevgilim.
-
Taehyung ile konuşmamın üzerinden 15 dakika, kapımın önüne gelmesinin üzerinden 5 dakika geçmişti.Şimdiyse ben, evimin kapısından çıkmış ona doğru yürüyordum. Taehyung ise siyah Porchesinin önünde duruyor, yüzündeki gülümseme ile beni süzüyordu. Yanına gittiğimde kısa bir konuşmanın ardından arabaya bindik.
O, sürücü koltuğuna geçtiğinde ben de yerimi almış, sol tarafıma dönmüştüm. O da bana bakıyordu zaten."Her şeyden önce sana çok teşekkür ediyorum Jungkook, kabul ettiğin için."
"Önemli değil hyung. Sen benim için daha fazlasını yaptın." Söylediğime hiç bir cevap vermeden asıl konuya girdi. "Üstünde baskı olmasını istemiyorum ama bunları sana söylemeliyim. Oraya sevgilim olarak gideceksin. Konuşmana gerek yok, istemediğin bir şeyi söylemeye ya da yapmaya mecbur değilsin. Orda olan herkes kadar sen de önemli birisin, benim sevgilimsin."Tanrım, neden her sevgilim dediğinde vücudumu ateş basıyor?
"Peki gerçekten sevgili olmadığımız anlaşılırsa?" aklımdaki soruyu sorduğumda yüzündeki gülümsemeyle cevap verdi. "Endişelenme. Kimse anlamaz. Yine de rol yapmamız gerekiyor. Yani temasta bulunmaktan bahsediyorum."
Sonlara doğru yüzündeki gülümseme silinmiş, sıkıntılı bir ifade belirmişti. Sanırım rahatsız olmamdan korkuyordu. "Başka şansımız yok. Kabul ettim bir kere." Cevabımla kafasını salladı ve tek kaşını kaldırarak,"Gidelim o zaman?" Hem kafamı salladım hem de, "Gidelim." demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafe
FanfictionÜnlü iş adamı Kim Taehyung lise zamanlarında arkadaşları ile gittiği kafede daha önce hiç görmediği bir garson görür. Fic povdan alınmıştır. Pov videosunun sahibi SENBANGTANMİSİN(Tiktok)