5

2K 110 24
                                    

"Senim arkadaşın Öykü yok muydu?" diye sordu Eslem. "Ona sorsana bu çocuk hangi sınıfta diye."

"Oha," dedim bir an şaşkınlıkla ne yapacağımı bilemeyerek. "Oha çok iyi fikir lan."

Eslem güldü ve telefonunu çıkardı. Bana yine ve yine internet paylaşacaktı çünkü internetim yoktu. Bende telefonumu çıkarttım. Eslem interneti paylaştığında instagrama girdim, o ise ekranımı izledi.

izelaslan: selam oyku

posedion: selam

izelaslan: *fotograf*

izelaslan: bu kisiyi taniyo musun? sanirim sizin sinifta

posedion: dur bakayım

posedion: C şubesindeymiş

izelaslan: adi ne peki

posedion: Batın Aslan

görüldü.

izelaslan: tammadir cok sagoll

posedion: Rica ederim

"Batı mı?" diye sordu. Ardından güldü. "Yok Doğu."

"Eslem..." diye fısıldadım. "Biz şimdi bu çocukla evli miyiz?"

"Ne?" diye güldü. "Ana! Sizin soy adlarınız aynıymış oha!"

"Ve çocuğun adı Batı değilmiş," dedim. "Batın'mış." Ne güzelmiş.

"He." dedi kafasını sallayarak. "Instagram hesabına baksana."

"Kimden bakacağız?"

"Efe'yle arkadaş değil miydi bu çocuk?" Efe bizim sınıftan birisiydi. "Arada sınıfa gelip konuşuyorlardı."

Gözlerimi kocaman açtım. "Oha evet!"

Telefonumun şifresini tekrardan girerek Efe'nin hesabına girdim. Efe'yle takipleşiyorduk aynı sınıfta olduğumuz için. Komik çocuktu ayrıca.

"Ama şey," diye mırıldandım. "Kendi hesabımdan atmayacağım istek. Şu Toprak vardı ya, benim fake. Ondan atayım."

"Toprak." dedi ve güldü. O hesabı beraber açmış ve biraz eğlenmiştik. Bir tane tiktokerın (kesinlikle çok yakışıklıydı) fotoğraflarını koyup sanki kendimizmişiz diye kızlarla konuşmuştuk. Ve takipçi sayısı da fazlaydı bu yüzden fake gibi durmuyordu.

(Yn: BUNU BEN YAPTIM BU ARADA WLDMVNÖSNFŞWKFN TOPRAK ADLI FAKE BI HESAP AÇMIŞTIM.)

"İsmini ne yapalım?" diye sordum. Eslem hmmladı. "İrem olsun mu?" Kafamla onayladım. "Soy ismi?"

Düşündü, düşündü, düşündü. En sonunda "Sakar." dedi.

"Ne?" diye sordum gülerek. "İrem Sakar mı?"

"Hıhı." dedi o da gülüp. "Hadi hadi zil çalacak birazdan. Çabuk ol."

Kullanıcı adımı değiştirip İrem Sakar yaptım ve Batın'a istek attım. Bu iyi bir şey değildi çünkü kaderimi kendi ellerimle dikmiştim.

GÜLÜMSESEN YETER | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin