Not, 4

1K 74 20
                                    

Bugün 1 yıl oldu İzel. Koskoca 1 yıl.

Bu süreçte tek bir şey fark ettim İzel, ben sana âşık olmuşum meğer.

Ama hala umudumu kaybetmedim, merak etme. Uyanacaksın sen, biliyorum çünkü. Neden mi? Ruh eşleri hisseder de ondan.

Annem, üvey babamın bana şiddet uyguladığını öğrendi. Onunla boşandılar biliyor musun? Annem çok ağladı, çok üzüldü. Kendisini affetmemi istiyor. Affedebilir miyim ki?

Ben affetsem, senin benim için ağlayan gözlerin affeder mi İzel?

Eslem üniversiteyi kazandı, nereyi kazandığını bilmiyorum, pek de umursamadım. Hüma İstanbul'a taşındı senin için, o da uyanmanı istiyor. Her gün burada, çok önemli sınavları olduğundan bahsetti. He Hüma'yla da yakınlaştık biraz. Kendisini açınca aslında iyi kızmış. Seninle anılarını anlatıp duruyor bana, biliyor musun? Hatta beni kıskandırmak için bana şey demişti, sen Kazuha'ya aşıkmışsın.

Ona Kazuha kim diye sorduğumda bana oyun karakteri dedi. Çıldırdım resmen! İzel sen nasıl bir oyun karakterine aşık olabilirsin? Hani beni seviyordun?

Hatta bana Kazuha, sen, Hüma ve Xiao'nun aile olduğunu söyledi. Aslında siz bir aile kurmuşsunuz kendinize. Çok üzüldüm. Beni aranıza alamaz mısınız, diye sordum. Kazuha ve İzel'in çocuğu olabilirsin, dedi.

Hüma'ya gıcık oldum şimdi de.

Zeynep'de her gün yanında biliyor musun? Hatta geçen günlerde sana başka bir not yazarken beni yakaladı ve şey dememi istedi, "Ensar'la sevgili olduk, biliyor musun?"

Ensar kim bilmiyorum ama Zeynep çok mutluydu.

Yanlış anlama sakın! Senin için gerçekten de üzülüyor, hemde çok üzülüyor. Onun da umutları var, hatta Ensar denen herif seninle ilkokul arkadaşıymış. İyi bir şeye benziyor ama o neden seninle ilkokul arkadaşı da ben değilim?

Saçmaladım herhalde. Ama olsun, sende beni seviyorsun, değil mi? Ölümüne dek seveceğini söyledin, ölmesin hala. Ben seni seviyorum yine de, sen merak etme.

Ceylin'i merak ediyorsundur belki. O 3 ay önce öldü. Uzun bir zamandır psikoloğa gidiyormuş, bir çeşit takıntısı varmış ve aşamamış. Sana gelirken de arabadaymış, aniden atak geçirmiş, krizi yüzünden ölmüş.

İzel, Ceylin'i çok seviyorsun değil mi? Çok üzgünüm, bunu sana anlatmamam gerekiyordu belki de. Üzülmene dayanamam çünkü.

Bu arada son bir şey İzel. Hani sen bana 'sevgi iyileştirir' demiştin, ben sana 'iyileştirmez, aptallaştırır' demiştim. Sen gerçekten de haklıymışsın İzel.

Sevgi çok güzel iyileştiriyormuş meğer. Benim yaralı kalbimin iyileşmesi gibi.

-

İzel mesajlarımızı ezberledim.

Yemin ederim ezberledim.

Artık ne dediğini, neye nasıl tepki vereceğini aklımda canlandırabiliyorum ve bu çok güzel. Uyandığında çok güzel olacak İzel. Sen benim yaralı kalbimi iyileştirdin, bende seni iyileştireceğim.

Hala beni seviyorsun, değil mi?

Çünkü ben seni çok seviyorum.

-

İzel ben bir şey buldum telefonunda.

İZEL TELEFONUNDA BANA ÖZEL BİR KLASÖR VE NOT VAR.

İzel korkuyorum, umarım kötü bir şey yazmamışsındır.

–Batın Aslan'a

Bu notu Batın'dan başkası okuyorsa, lütfen okumasın ama eğer sen Batın'san, beni biliyorsundur.

Tümörüm var, evet.

Bunun farkındaydım. Ölümüm yakındı, ne zaman olacağı belirsizdi. Ölümüm yakındı Batın ve bana yaşamayı umut ettirecek en güzel şey senin gülüşündü.

Hep gül, hiç ağlama iki gözüm, tamam mı?

Sana, 'seni ölümüme kadar seveceğim' derken ciddiydim. İçinde bir an bile kuşku olmasın. Senin sevgiye aç bir oğlan çocuğu da olduğunun farkındaydım ama bu seni sevmeme engel değil, anlıyorsun değil mi Batın?

Ben seni yaralarınla sevdim, sende beni yaralarımla kabul et.

Tek umudum, tek dileğim sensin. Yaşamak için tek sebebim sensin. Seni seviyorum küçük çocuk, içindeki her şeyi seviyorum. Her kelimeni, her ânımızı seviyorum.

Bunları okurken ağlama iki gözüm, tamam mı? Elimden geldiğince savaşacağım senin için, ikimiz için.

Ayrıca ölme, bu kelime sana hiç yakışmıyor farkında değilsin. Eğer bir şansım olsaydı, ömrümü ömrüne katardım.

Ben yaşamasam da olur, sen mutlu ol yeter ki.

Ölümüme kadar seni seveceğim, hala ciddiyim. Yüzünü görünce tebessüm edecek kadar çok seviyorum seni.

Ayrıca şunu da unutma, sevdiğim. Eğer ölürsem, seni sonsuza kadar sevmiş olacağım. Sonum, senin sonuna bulaşacak, sevgim, senin sevgisizliğine karışacak. Seni o kadar çok seviyorum ki, sonsuza kadar sevmek istiyorum. Belki de bu yüzden bu benim savaşım olmuştur, bu yüzden ölmüşümdür.

Sen yine de ölme iki gözüm, benim yerime de yaşa.

İzel Aslan.

GÜLÜMSESEN YETER | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin