Not, 2

1K 72 8
                                    

İzel hala sana gülümseyişimi gösteremedim, sen bu haldeyken gülmek de çok zor geliyor bana.

Bugün komadaki ikinci ayın, her geçen gün nefesim daha da tükeniyormuş gibi hissetmem normal mi? Çünkü bana hiç normalmiş gibi gelmiyor.

Yine de uyanmanı bekliyorum, tamam mı? Sakın kendini yalnız hissetme.

Birkaç arkadaşın varmış çocukluktan, gerçi ben pek tanımıyorum onları. Birinin adı Zeynep'miş, 11 yıldır arkadaşmışsınız, öyle dedi bana. Konuştuk biraz, iyi kız. Sana da çok değer veriyormuş, gözlerinden belliydi. Çok ağladı.

Eslem her hafta üç kez geliyor, okulu var biliyorsun, üzülme ama tamam mı? Ben her gün yanındayım.

İki arkadaşın daha geldi, onlarla sanaldan tanışmışsın sanırım. Birisi 6. yılınıza gireceğinden bahsetmişti, adı... Adını hatırlayamadım ama Ceylin mi neydi sanırım. Diğeriyle 3. yılınızmış ama seni gördüğü an öyle şiddetli ağladı ki her şeyi içinde tuttuğu belliydi. Onunla biraz sohbet ettik. Pek arkadaş canlısı birisi gibi durmuyordu, gerçi bende öyle birisi değilim ama sana değer veren arkadaşlarını bilmek beni sevindirdi. O kız, yani seni gördüğünde ağlayan, Hüma. Senin saf olduğunu, günde 10 kez mesajlaşsanız 8'inde 'anlamadım' kelimesini kullandığını söyledi. Bu, beni sevindirdi. Yani senin hakkında bir şey öğrenmek; çoğu şeyi anlamadığın gibi. Mala anlatır gibi anlatacağız yani.

Şaka yaptım, kırılmadın değil mi? Kırıldıysan da gönlünü alırım, değil mi?

Sen bir uyan da herkes nefes alsın be İzel. Ailen seni sevmese bile seni çok seven arkadaşların var. Tek değilsin, bunu bil olur mu?

Ayrıca ağlamıyorum ben, not defterindeki ıslaklıklar göz yaşım değil yani, sakın üzülme. Su dökülmüş de birazcık. Öyle yani.

İzel hani sana bir keresinde, 'üzülürsün, sevme beni' gibi bir şey söylemiştim ya. Sende bana 'o da senden gelsin, ona da razıyım ben' demiştin.

İzel sen uyanacaksan kalbimin bu kadar acımasına da razıyım ben.

GÜLÜMSESEN YETER | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin