"Opa, Sosa!" , dočekaše nas komentari od strane reprezentacije odmah po ulasku na aerodrom.
"Prvi put sa sekom u javnost!", dodao je Modrić kom sam odmah pala u zagrljaj. Ako nekog gotivim previše iz reprezentacije onda je to Luka Modrić.
"Gdje si, Luce! Znaš kako si falila!", rekao je ne puštajući me iz zagrljaja.
"I sad sam bila u dilemi ići ili ne.", odgovorim.
"Zašto?", upita me i Lovren kog pogledam preko Lukinog ramena.
"Pa...", promrmljam izlazeći iz zagrljaja. Pogled mi u trenutku odluta ka dečku od neli dan, onom sa slike. Kako se biješe zove...? Andrej? Tako nešto?
"Evo nam Krame! Nosi torbe koje su veće od njega pet puta!", čuo se šaljiv komentar pd strane Dejana.
"Samo vi zajebavajte! Nije lako prvo spakovat ove torbe pa ih donesti na aerodrom!", zastane s pričom kad i mene primijeti međ ekipom.
"A tko je lijepa mlada dama?", pitanje uputi meni te u sekundi osjetim kako se crvenim. Krv mi počne udarati u obraze.
"Lucija, lijepa djevojka je moja sestra!", preduhitrio me je Borna.
"Lucija.. ja sam Andrej, nismo se prije vidjeli!", pružio mi je ruku te smo se rukovali.
"Od bundesligaških klubova pratim samo bratov!", budem iskrena, a istovremeno nedodirljiva.
"A od naših domaćih, pretpostavljam onda samo Hajduk!", krene vidno da provocira. Malo mi fali da kažem "da", ali neću iz poštovanja prema sebi.
"Šuti, stoko! Mi smo familijarno dinamovci! Šta sad zezaš!", odgovori mu Borna prije mene. Naučio je kad treba da reaguje, a kad ne.
"Evo nam i Joškaaa!", viknuo je neko od dečkiju te se u momentu okrenem ka Jošku, najboljem stoperu na svijetu.
"Ma koga to moje oči vide!?", iznenađeno me upitao bacajući kofere iz ruku kako bi me trenutak nakon toga jako zagrlio.
"Di si Joškec!", sa očima punim suza mu uzvratim zagrljaj.
"Otkud ti, školska!?", upitao me je puštajući me iz zagrljaja.
"Evo krenula s Bornom u Katar. Tek kad prođemo grupu, dolaze i roditelji. Prije toga neće doći, opravdano!", odgovorim jasno.
"Što? Je l to gospodin i gospođa Sosa ne vjeruju u naše zlato ove godine?", upita me Luka.
"Ma ne.. nije to, prosto neće moći ranije!", odgovorim.
"Mislim da nam Dalić maše u znak da krenemo ka kontroli prije ulaska u avion!", rekao je Dejan.
"Idemo, dečki!", rekao je Joško nestrpljivo grabeći kofere koje je prije par minuta ispustio na pod.
"Luce, ti ćeš sa mnom da sjedis u avionu!", rekao mi je Josko dok smo prolazili kontrolni skener.
"Znači bolje ti je uzmi si slušalice i muziku!", ubacio se u razgovor, nepozvani Andrej.
"Molim?", upitam praveci se zbunjena.
"Kažem jer će da te smori pričom o svojim uspjesima koje je postigao sa svojih 20 godina.", nastavio je konverzaciju.
"Ne brini, Josko i ja se vrlo dobro znamo! Znam za sve njegove uspjehe, medalje, trofeje...", krenem da nabrajam.
"Pobogu, išli smo skupa u školu!", završim misao prije nego išta kaže.
Istina, Josko i ja smo išli u Srednju školu skupa. Znam, mozda se neki sad dive i misle "Lucija Sosa, brat joj među najpoželjnijim nogometašima hrvatske repke, išla i u isti razred sa najboljim stoperom na svijetu." Ne, nema to veze. Nikad se tim nisam hvalila, jer prosto covjek se navikne na sve to. Posebno jer nikad nisam izlazila u javnost. Velik je to pritisak na osobu koja je do sad imala manje od 20 godina. Sad je pravo vrijeme da javnost sazna ko je sestra Borne Sose.
Po ulasku u avion, prošla sam na svoje mjesto pored Joška. S druge strane od mene se smjestio moj brat. Iza nas su bili već uveliko smješteni Pašalić, Modrić i Lovren, a neposredno ispred nas su Majer, golman Livaković i Kramarić. Ekipa nikad bolja, tim nikad jači.
"Jedva čekam pripremne utakmice u Katru!", rekao je Borna stavljajući slušalice u uši.
"I ja, vjeruj!", dodao je Joško.
"Okej, dečki. Čim avion uzleti, ja cu da spavam!", rekla sam prekidajući temu.
"Ti si onda trebala da sjedneš pored Majera koji je već zaspao, a avion nije ni uzleteo!", da li je ovom rečenicom moj brat pokusao da me nasmije? Nije mu uspjelo!
•kako vam se za sad čini priča?•
Potrudiću se da budem što redovnija i što češće da objavljujem dijelove!🙃
Vote and comment??
VOUS LISEZ
•PAR MINUTA ZA NAS•
Fanfiction"Šuti, stoko! Mi smo familijarno dinamovci! Šta sad zezaš!"