2.

722 29 6
                                    

Další den jsem šla znovu do arény o hodinu a půl dřív jak hokejisti a tu sestavu si zkusila sama, jen teda bez těch prvků pro dva. Nešlo to, zase.

Fakt to včera nebyl jen nějaký sen z únavy a neštěstí?

Když už jsem to zkoušela přes půl hodiny, rozhodla jsem se pustit jinou písničku a tancovat staré sestavy, které jsem jezdila sama nebo jsme je s Michaelem uměli perfektně a byla to jistota.

A v tom jsem si ho všimla.

Stál u vchodu na led v závěsu, který tam byl. Ano jakože byl schovaný za tím závěsem a byla vidět jeho hlava jak nakukuje.

Co tady dělal když mají trénink až za hodinu? Je tady takhle vždycky?

Z té nesoustředěnosti na jízdu jsem se z ničeho nic ocitla na zemi, žádná novinka.

On však nezmizel, koutkem oka jsem ho sledovala a asi si myslel že ho nevidím, což mi nahrávalo do karet. Rozjela jsem se a nějaký náhodnými prvky jsem nenápadně dojela ke střídačce a rychlostí blesku skočila přes mantinel. Jo jenže mi nedošlo že tam jsou dvířka, která se otevřela a já rázem byla nějak zkroucená na zemi a svíjela se v bolestech od dopadu.

Tyvole Bedarde já se kvůli tobě ještě zabiju ne?

,,Sofi žiješ?" Najednou byl vedle mě a já otevřela oči tak abych na něj viděla.

,,To se mi to zase zdá jako včera nebo jsi nějaký anděl nebo mám halucinace?" Mumlala jsem nějaký nesmysly.

,,Včera se ti nic nezdálo a jsem Connor a nemáš halucinace." Ujistil mě. Dobrý ještě na tom nejsem tak špatně.

,,Fakt ne?" Nevěřila jsem, on mě najednou chytl jednou rukou pod zády a druhou pod koleny, najednou jsem byla v jeho náručí a v tu chvíli jsem tomu vážně už věřila.

,,No ne. Kam jsi to vůbec letěla?" Začal se ptát.

,,Zjistit jestli mě takhle sleduješ dlouho a často, když znáš celou moji sestavu." Mrkla jsem po něm.

,,Eh, já?" Znejistil a stále mě držel.

,,No ano."

,,To, já nevím." Bylo vidět že neví co říkat. Chlapec neumí lhát viditelně.

,,A taky jaktože umíš krasobruslit?"

,,Sofi,no na to ti nemůžu odpovědět." Přerušil oční kontakt a díval se na led.

,,Connore?"

,,Promiň." Špitl. Hej tak teď nevím kdo je víc mimo, jestli on nebo já.

,,Jsi zvláštní, podobně jako říkal táta."

,,Táta?!" Lekl se a znovu se na mě podíval.

,,Tvůj skoro video trenér. Nevím jak moc s tebou v kontaktu byl." Vysvětlila jsem mu.

,,Jakože Adam?"

,,Anoo. Jsem jeho tajná dcera a vy hokejisti o mně nemáte vůbec vědět. Porušujeme teď jeho pravidla." Pousmála jsem se.

,,Oba dva jsme zvláštní." Vypadlo z něj.

,,Jo a docela dost." Přikývla jsem.

,,To je dobře že to o sobě víme." Snažila jsem se mít co nejvážnější výraz.

,,Aspoň něco o sobě víme."

,,Přesně tak."

,,To je hrozný." Začal se smát jako první a já se hned přidala.

,,Horší jak ta sestava co mám za pět dní umět ne." Řekla jsem nějak v tom smíchu.

,,Tu co jsme včera spolu jeli?"

,,Ano přesně tu, zvládla jsem ji jenom s tebou jak si mohl vypozorovat." Ušklíbla jsem se na něj.

,,Vážně jen semnou? A vůbec kde máš svého partnera?"

,,Aktuálně na Hawaii."

,,Co?" Nechápal a v tu chvíli mě teda už i pustil na zem. S těmi bruslemi jsem byla stejně vysoká, na hokejistu byl celkem malý.

,,To je na dlouho a navíc já o tobě taky moc nevím."

,,Seš chytrá." Uznal moje taktiky a v tu chvíli jsme i oba uslyšeli nějaké zvuky. Hodina mého tréninku uplynula.

,,Sakra už musím, táta nás nesmí vidět. Měj se Conny a buď šikovnější na tréninku jak já." Usmála jsem se, popadla své věci a zmizela.

Při cestě domů mi začalo docházet co se vlastně zas dělo. Už jsme spolu mluvili, to je posun, ale bylo to divný.

A já byla stále mimo.

Mich_silver
Máš to video z tréninku?

A doprdele já na to zapomněla. On chtěl vidět tu sestavu. Co mu mám na to napsat? Ne promiň já měla důležitý rozhovor s Bedardem?

sof.gill
Promiň já si zapomněla mobil
a znáš tátu, vracet jsme se
nemohli

Skvělá výmluva.

Mich_silver
Zítra to chci vidět a jestli ne,
za pět dnů to zajedeme
bez chyby, jasný?

No tak to je super. Úplně radost mi udělal. A tak jsem u sebe v pokoji trénovala ty otočky a všechno na sucho. Nechtěla jsem to dělat, ale musela jsem.

Z té mé naštvané a až depresivní bubliny mě vyrušil táta, který se jako vždy ptal jak mi co jde. Jediná věc o kterou se zajímal, ale to že mě tenhle sport přivádí doslova do blázince, to mu bylo jedno.

_connorbedard
Dobrý den, kdo to vidí?

Přišla mi z ničeho nic zpráva, když jsem usínala.

sof.gill
Vidí to to nemohlo co se
bálo že má halucinace

_connorbedard
Super, jsem se bál aby ti tvůj
táta nebral i telefon 😂

sof.gill
No bohužel na ig mi někdy
vleze, kvůli Michaelovi aby
věděl co si píšeme 🙄

_connorbedard
Dej mi svoje číslo

V tu chvíli mi bylo naprosto jasné co má v plánu a jakmile jsem mu ho poslala, do minuty mi přišla zpráva z WhatsAppu. Tak jak si ho pojmenuju?

Sofi
Nevím jak si tě pojmenovat
ty hvězdo 😂

ConnorBedard
Krycí jméno? To co jsi napsala

Sofi
Dobře

Ta hvězda
Originální že?

Sofi
Nejvíc

Ta hvězda
Zítra máš trénink?

Sofi
Každý den.. Ale jak
začne vaše sezóna tak
nevím jak to bude

Ta hvězda
To už moc času nezbývá

Sofi
To ne no.. ale pro dnešek
dobrou noc

Ta hvězda
Dobrouu

exchangeKde žijí příběhy. Začni objevovat