20.

374 22 0
                                    

První výmluva, zaspal. Druhá výmluva, musel k doktorovi s tím čelem.

Tohle psal Connor trenérům mezitím co jsme plánovali jak to uděláme s tím zápasem. Já byla nervózní jak nikdy před tím a Lukas mi koupil nějaký CBD bonbóny abych se aspoň trochu uklidnila.

Celé ráno před zápasem jsme sepisovali přesný plán jak to bude aby nikdo nic nepoznal a jen co se vrátil Lukas z krátkého ranního tréninku, měnili jsme i moji vizáž. Vytáhli jsme nějaký makeup abychom udělali z mého obličeje aspoň trochu Connorův a vlasy se snažili nějak pomocí gumiček,sponek a hlavně laku udělat nějak na kluka.

,,Vážně jsme si teď podobný?" Zeptala jsem se Lukase, když jsme pro porovnání stáli s Connorem vedle sebe.

,,V helmě nic poznat nebude. Obočí máte stejný, stejně jako jsme udělali tu řeznou ránu, pleť jsme uhladili, rty zvětšily, vlasy snad vydrží.. Jen aby to všechno vyšlo." Ujišťoval mě Lukas.

Zápas se hrál už ve dvě a my do té arény přijeli o víc jak hodinu dřív než tam měli být hráči, tak aby tam prostě nikdo krom ochranky nebyl. Jakmile jsem šla s kluky ve své super vyzáži, nikdo neměl žádné podezření a hned jsme šli na záchody. A tam to všechno začalo.

Connor se vymluvil z rozbruslení a místo toho byl s týmovým doktorem a řešili právě to říznutí. Nevím co mu a hlavně trenérům říkal, ale asi to s Lukasem zakecávali dobře a nechal se Connor šoupnout do druhé formace, aby nemusel být při zahajování zápasu a hlavně hymně na ledě, ale na střídačce.

A jakmile hymna dohrála a zápas měl začít, přiběhl zamnou na záchod. Tentokrát byla výmluva taková že si zapomněl rukavice, které jsem měla už já.

,,Hodně štěstí. Budu se dívat." Otevřel kabinku kde jsem byla, dal mi pusu a já spěchala na led. O ničem jsem nestihla přemýšlet, jeho polibek mě uklidnil a já na střídačku přišla jakobych doopravdy byla Connor Bedard.

,,Čau Connore. Až Johnson mávne jdeš na led, jasný? Jinak pokyny pro změnu dávají trenéři." Pozdravil mě Lukas, jen co jsem přiběhla. Nikdo si mě zatím moc nevšímal, a naštěstí Lukas mě očekával.

Bylo to tady. Čekala mě premiéra v NHL.

Já osmnáctiletá krasobruslařka měla hrát za Chicago Blackhawks a to přesně tak, jak hraje slavný Connor Bedard.

Jakmile jsem se ocitla na ledě, nevěděla jsem ani co dělat. S nikým jsem se na tom ledě neznala, ti hráči si mysleli, že jsem superstar a umím všechno, akorát tomu bylo naopak.

Puk se ke mně dostal během deseti sekund a já ho jen nějak doslova picla, naštěstí na našeho obránce, který to nějak poslal pryč a za dalších deset sekund jsem měla puk na čepeli hokejky zas. Dobře tohle není sranda, je čas hrát.

Hlavu jsem se snažila nastavit na nějaký zápasový režim a během té minuty a půl se na ledě rozkoukala. Spíš jsem se bála ale toho co přijde na střídačce, nebudou mít hráči a trenéři podezření? Přeci jenom takhle Connor nehraje a jediná pomoc Lukas střídal místo mě.

Ačkoliv jsem se klepala, nikdo nic neříkal, a já byla za tři minuty na ledě znova, tentokrát už o něco jistější, což nějak vedlo k tomu, že jsme celý náš pobyt na ledě strávili před brankou soupeře a ke gólů chybělo málo..

Za to nás trenéři pochválili, ale nebyl čas, ztrácet čas a ten plynul šíleně rychle.

První třetina byla bez gólů a já s Lukasem jsme hned běželi na záchod, kde jsem se s Connorem, kterej se polil vodou aby vypadal spoceně, vyměnila. Čtvrt hodina pauzy a pak to přišlo znova. Všechno šlapalo zatím jak hodinky, než Saint Louis vstřelilo gól.

exchangeKde žijí příběhy. Začni objevovat