,,Nějaká vysmátá dneska ne? Ti odjel tatík a děláš nějaký nekalosti viď?" Přišel zamnou na led Michael, když už jsem tam na něj přes deset minut čekala.
,,Já určitě, to spíš ty máš spoždění." Ušklíbla jsem se na něj.
,,Byla kolona." Haha, jasný, ten má teda skvělý výmluvy. Ačkoliv jsem s ním trénovala s jakousi odtažitostí, šlo mi to. Ten Connor na mě měl hodně dobrý vliv, protože do teď mi kraso takhle nešlo a to jsem dřív trénovala o něco víc.
Dneska už jsem se jinak s Connorem vidět neměla, měli večer nějakou týmovou návštěvu, kterou jak sám přiznal, prý stráví hraním PSka. Počítala jsem i s tím že to bude dlouhá noc a ráno ho nechám být, stejně s Michaelem už jsme měli trénink v jedenáct a oni ho měli prý ve dvě, takže jsme se dohodli, že si dáme tentokrát společnou večeři a nečekaně zase u Connora.
V ten den se normálně i stal jeden zázrak. Michael mi nabídl jestli bych s ním nechtěla jít na oběd, že doma nic nemá a já na tom byla stejně, když jsem si chodila na jídlo ke Connorovi. On Michael ani nebyl možná tak hrozný, v ten den měl nějakou dobrou náladu, a když jsme se teda nepošťuchovali, dalo se s ním povídat. Škoda toho, že to takhle nebylo častěji, většinou měl milion keců s tím že mi to nejde, a já nesnášela kritiku od něj a vracela jsem mu to, takže možná proto ten náš vzájemný vztah nebyl moc dobrý.
Přála jsem si aby se to zlepšilo, přeci jenom teď mi to na trénincích šlo a jak jsem měla Connora, měla jsem i dobrou náladu. Všechno záviselo na něm, jak se ke mně bude chovat.
,,Tak co jak ti je ty opilá hvězdo?" Usmála jsem se na Connora, když mi otevřel dveře.
,,Už je to lepší, já čekal jen že budeme hrát PSko a kecat třeba do jedný do rána a ne že borci přinesou piva jak pro celou naší divizi."
,,Kolik si toho měl, když si mi psal ve čtyři ráno, že nevíš jestli žiješ nebo seš už v nebi a ráno před tréninkem, že ti je šíleně špatně?" Zajímala jsem se.
,,Asi čtyři plechovky..Ale víš kolik to má procent? To je jakoby kdybych vypil dvě nebo tři láhve vína! A to hrajeme zítra i pozítří večer tady." Nadával.
,,Jestli chceš příště můžeme pít spolu, já pila naposledy v 15, takže bych na tom byla podobně. A vůbec to jsi musel pít?"
,,Lukas s Wyattem Keiserem furt říkali jak to nic není a že mi to neuškodí jednou si něco dát a prý si stejně musím zvyknout." Zamumlal.
,,Jojo kluci si tou školou už prošli, možná to je i tím jak hodně držíš životosprávu. Lukas pil už na farmě, tam byli občas podobný akce a táta něco říkal, no je to Němec.." Uchychtla jsem se.
,,No já alkoholik být nepotřebuju teda."
,,To nikdo neříká, jen možná trochu povolit ty svoje limity co můžeš a co ne, klidně ti s tím pomůžu jak jsem říkala." Vysvětlovala jsem.
,,Budeme spolu pít?"
,,Už je na čase aby si došel k nám a tam něco okoštujeme kdyžtak, stejně jako bych tě mohla vytáhnout na fast food." Zazubila jsem se.
,,Cože? Tak já si 18 let života držím dietu abych až začnu hrát NHL tyhle všechny věci porušoval? To je skvělý." Mumlal mezitím co chystal tu večeři, kvůli které jsem přišla.
,,Je na čase. Stejně by ses tomu nevyhnul."
,,To je pravda... Ty máš 14. listopadu narozeniny že jo?" Otočil se od kuchyňské linky zpět ke mně.
,,Jak to víš?" Nechápala jsem.
,,Já si najdu všechno Sofi. Takže v ten den se ti s tímhle klidně podvolím." Haha, tak to se má na co těšit hvězda jedna.
,,Teď ses tímhle upsal ďáblu."
,,No v Jersey bych byl možná radši, akorát bych tam neměl tebe. Bohužel tam přestoupit nemůžu když mám smlouvu tady, jsem upsaný Blackhawks." Bral to s humorem.
,,Všechno toho 14. půjde." Mrkla jsem po něm.
,,Když myslíš, ještě bychom se měli ale dohodnout kdy si půjdeme zatančit." Rozhodl se raději změnit téma a začalo uvažování kdy a kam si jít zkusit tu naši sestavu konečně na led.
Museli jsme ještě teď, než odletí do Tampy, kde je čeká trip na pět dní a následně už budou ty moje narozeniny.
Na nic víc to dneska s Connorem nebylo. Jako to jídlo to bylo nebe v puse, jako vždycky, ale jinak náladu na nějaké vtípečky nebo trénink něčeho moc neměl, a tak jsme zapli televizi a Connor tam zapl zápas dnes už zmiňovaných Devils proti St. Louis. Nebyl to nějak super atraktivní zápas, Devils vedli od poloviny druhé třetiny o čtyři góly a já pomalu začala usínat až jsem to doopravdy někdy během třetí třetiny zalomila.
Byla jsem unavená, ty každodenní tréninky a možná i to starání a psaní si s Connorem do noci mě utahalo na tolik, že i když jsem věděla, že tu být přes noc nemůžu, nebyla jsem schopná tomu zabránit. Dokonce jsem i vnímala jak mě Connor zvedl a odnesl do něčeho měkčího, což byla asi jeho postel.
A probuzení to bylo snad nejlepší za posledních pár let, možná i celý život. Vidět vedle sebe spát Connora, s tím jak mu padali vlasy do obličeje, to bylo něco. Nevěděla jsem kolik je hodin a nenápadně pozorovala Connora, než se uráčí taktéž probudit.
Nečekaně první věc co udělal, když otevřel oči bylo, že si prohrábl ty svoje vlasy a následně se podíval na mě. Sakra mám dělat že spím, sleduju strop, čumím na něj, eh toto jsem nedomyslela.
,,Dobré ráno." Vypadlo z něj jako prvního, když jsme na sebe tak deset sekund jenom koukali.
,,Ehm, Dobré ráno." Mírně jsem se usmála.
,,Devils vyhráli mimochodem a snad ti nevadí že jsi spala tady a ne na gauči." Pokračoval, když viděl že já se k povídání moc nemám.
,,Ne, dobrý, děkuju moc, už jsem byla úplně vyplá, promiň."
,,Mě to nevadí. Aspoň jsem tady nespal sám." No jestli chceš asistenta na každou noc já tu klidně budu, hihi.
,,Jo já to taky oceňuji že jsem nebyla u nás v bytě sama, být u tebe s tebou je lepší."
,,Aspoň ti má kdo vařit že?" Naznal.
,,Jo, táta snad nikdy nic neuvařil, takže musím tvých služeb využít."
,,Jsem ti k službám kdykoliv." Zasmál se.
,,To já bych měla být spíš tobě, kvůli našemu postavení všude možně, ale stěžovat si nebudu."
,,Ještě aby. No nic, já jdu udělat mou zápasovou snídani." Zvedl se a odešel do kuchyně.
Až v tu chvíli jsem se rozhlédla po jeho ložnici. Na stěně měl svůj dres z Reginy a u toho nějaký papír kde bylo něco napsáno od spoluhráčů a lidí odtamtud, asi nějaký dopis pro štěstí. V rohu u okna měl pět hokejek, tři puky a tu bílou desku a jinak nic moc zajímavého. Měl tu na kluka až moc uklizeno.
Jo tahle hvězda je fakt skvělej materiál.
ČTEŠ
exchange
FanfictionBudoucí velká hvězda hokeje, jednička draftu a všichni vědí že Chicago Blackhawks vyhrálo... Jenže každý má svá tajemství a on není výjimkou. Pak je tu ona, holka která je doslova nucena žít v Chicagu, přestože její sny byly zcela jiné...