Třetí den co jsme se znali. A já měla z ničeho nic pocit že už se známe déle. Najednou jsem měla i lepší náladu.
Normálně jsem se na ten trénink těšila, protože jsem věděla že přijde.
A to nadšení semnou dělalo doslova divy. Tu sestavu jsem zajela hned napoprvé a hned ji poslala Michaelovi aby měl klid. Po zbytek tréninku jsem tak trénovala různé věci co mě napadli, po dlouhé době jsem měla z něčeho radost.
A ta radost přišla dneska už rovnou na střídačku a neschovával se za tím závěsem jako obvykle.
,,Dneska ti to jde. Ještě jsi na zemi nebyla." Pochválil mě. Ooo to je pocta, to bych si měla nahrát na mobil a nechat si to nějak zarámovat.
,,Děkuji vám vy superhvězdo." Přijela jsem k němu.
,,Neříkej mi tak, prosím. V kontaktech si mě tak pojmenovanýho měj, ale jinak jsem Connor nebo nějak tak." Zakřenil se nad tím oslovením.
,,Dobře Conny, budeš tady stát a sledovat mě nebo co máš v plánu?"
,,Brusle mám v tašce, takže bohužel, si tady sednu a ty mi něco předveď." Posadil se na lavičku a já pokračovala ve svém tréninku všeho možného.
,,Proč mi přijde že tě to dneska baví?" Řekl, když se má hodina času na ledě blížila ke konci.
,,Těšila jsem se na to."
,,A to jindy ne?"
,,No ne. Je těžký trénovat párový tanec a sestavu když si na to sám jako na všechno v životě." Zamumlala jsem.
,,A teď se něco změnilo nebo?" Nechápal.
,,Ty."
,,Jako já?" Vykulil oči.
,,Vidíš tady snad jiného Connora Bedarda co by tu byl?" Pohodila jsem rukama.
,,Ne, ale jak jsem já něco mohl změnit?"
,,Měli bychom se více poznat Conne." Navrhla jsem.
,,A to jakým způsobem? Za tři dny na deset dnů zmizím z města."
,,A s vámi i můj tatík. Jenže se vratí ten debil, ale to je jedno, všechno jde ne? Můžeme klidně ven, měla bych jít už někdy běhat." Zamyslela jsem se.
,,Debil je kdo?"
,,Můj taneční partner, máme se totiž hodně moc rádi." Naznala jsem a ty jeho výrazy, to bylo něco.
,,Zítra budeme mít nějakou akci s týmem před zahájením sezóny, ale pozítří čas mám, takže to bychom mohli." Navrhl.
,,Dáme si vědět."
,,To je jasný a na zítra si nezapomeň stejnou formu jako dneska." Usmál se.
,,Když tu budeš, přijde sama ty hvězdo." Úsměv jsem mu oplatila a zmizela pryč.
Doufala jsem že nás nikdo neviděl. Až teď mi začalo docházet jak tady riskujeme. Tahle aréna je malá, není to ta kde se hraje NHL, zde se pouze trénuje a proto tu kdekoliv mohl být kdokoliv.
Ta hvězda
I'm hereSofi
Přežil si trénink?Ta hvězda
Ne umřel jsem a tohle
píše Lukas ReichelSofi
Čau Lukyyy, kdy bude
mít Conny pohřeb?Ta hvězda
To borec neřekl, ale
říkal s kým chce mít
svatbu.Sofi
A to je kdo?👀Ta hvězda
To je tajný Sofi, můžeš
jit za nim a zeptat se💋Sofi
Je v pekle nebo v nebi?Ta hvězda
Samozřejmě že v nebiSofi
Jdu za nímTa hvězda
Pozdravuj ho tamSofi
Máme možná až moc
blbí humor😂Ta hvězda
A to někomu vadí?Sofi
NeTa hvězda
Takže pohoda😀,,Co se tak směješ do toho telefonu Sofie?" Vyrušil mě táta. On už je doma? Kdy přišel?
,,Já si jen četla nějaký vtipy o krasobruslení. Jsem narazila na takovou meme stránku." Rychle jsem vymyslela výmluvu. Jojo to mi zatím šlo.
,,A co Michy, poslal něco?" No samozřejmě tvůj miláček Michyček je nejdůležitější, no aspoň se neptal dál.
,,Poslala jsem mu video z dneška a byl rád že už mi to jde.. Jinak se má asi dobře." Pokrčila jsem rameny a zmizela k sobě do pokoje abych si mohla v klidu psát a Connorem.
Nic osobnějšího jsme neřešili. Vlastně jen jejich trénink a jeho spoluhráče z kterých jsme si dělali srandu. Aspoň poznám kdo jakej z Blackhawks je, Connor je dobrá spojka.
Přes ty zprávy mi přišlo, že je rád, že někoho taky takhle má, podobně jako já.
Samozřejmě on měl několik kámošů, spoluhráčů všude možně po světě. Chtělo ho tolik holek že si mohl vybírat jak jen chtěl a mohl si psát s kýmkoliv, ale on si vybral mě.
Ne já jeho, on mě.
To on přišel zamnou na ten led když jsem tam ležela, to on mě pozoroval na ledě každý můj trénink.
Ale proč já to jsem nevěděla, avšak měla v plánu to zjistit.
Tajemný kluk o kterým si hodně lidí mohlo myslet že ví vše, jenže to se mýlili.
A já už se nechtěla držet tátových pravidel a toho stereotypu, který jsem měla.
Doufala jsem že to Connor změní, ani nevím proč jsem si to myslela, hodně naivní myšlenka já vím, ale během dne se stal světlem na konci tunelu.
ČTEŠ
exchange
FanfictionBudoucí velká hvězda hokeje, jednička draftu a všichni vědí že Chicago Blackhawks vyhrálo... Jenže každý má svá tajemství a on není výjimkou. Pak je tu ona, holka která je doslova nucena žít v Chicagu, přestože její sny byly zcela jiné...