Merhabalar! Lütfen oy vermeyi unutmayın bir tanelerim. Bölüm sonu notunu da lütfen okuyun.
İyı okumalar!
🪄
Bayan Norris taşa dönmüş ve kuyruğundan meşaleye asılmıştı. Yavaşça duvara doğru ilerledim ve duvardaki yazıya dokundum.
"Kanla yazılmış..."
Duvarda büyük harflerle ve kanla yazılmış şu yazı duruyordu:
"SIRLAR ODASI AÇILDI VARİSİN DÜŞMANLARI KENDİNİZİ KOLLAYIN."
Demek ki dedikodular doğruydu. Sırlar odası gerçekten açılmıştı. Biz Draco ile şaşkınlıkla birbirimize bakarken koridorun diğer ucundan altın üçlü geldi. Hepsinin şaşırmış yüz ifadesi olayı açıklamak için yeterliydi. Onların gelmesinin ardından bir sürü öğrenci ve öğretmenler de koridora geldiler. Bazı öğrencilerin korku dolu sesleri koridoru doldurdu. Tam o sırada Bay Filch'in de gelmesi ortalığı daha da karıştırdı.
"Çekilin! Çekilin! Burada neler oluyor-
Bayan Norris..."Hızlıca Harry'nin yakasına yapıştı.
"SEN! SEN BAYAN NORRIS'İ ÖLDÜRDÜN!"
"Hayır... hayır..."
Ortalık iyice birbirine girmişken koridorun diğer ucundan Dumbledore geldi.
"ARGUS! Sakin ol. Kedin ölmedi sadece taşlaşmış."
"Profesör bunu Potter yaptı."
Kendisinin her şeyi bildiğini zanneden profesör Lockhart kendini öne attı.
"Ne büyük şanssızlık! Oysa karşı büyüyü biliyordum. Burada olsaydım o taşlaşmadan müdahale edebilirdim."
Doğru mu gördüm bilmiyorum ancak Dumbledore'un göz devirdiğine yemin edebilirdim! Dumbledore, Filch'i Harry'nin üstünden çektikten sonra Snape bu sefer kendini ileri attı.
"Olay saatinde Bay Potter ve arkadaşlarının burada olması çok büyük şanssızlık. Ancak!... Ben Bay Potter'ı akşam yemeğinde gördüğümü hatırlamıyorum."
Snape, Draco ve beni görmezden gelmişti. Yine kendi binasını kolluyordu anlaşılan. Herkes şüpheli bir şekilde Harry'e bakmışken Lockhart araya girdi.
"Çok özür dilerim Severus, Ancak Harry benimle birlikte cezadaydı. Geç saatlere kadar hayran mektuplarına cevap veriyorduk. Bu yüzden akşam yemeğine katılamadı."
Snape pelerinini savurup kendini geri çekti. Tüm öğrenciler duvardaki yazıyı görmek için birbirini itiyordu. O sırada arkadaşlarımız diğerlerini iterek yanımıza geldi. Dumbledore sanırım bu işin fazla uzadığını düşünerek;
"Herkes yatakhanesine!"
dedi. Herkes dağılmak üzereyken altın üçlüyü durdurdu.
"Siz üçünün dışında."
Harry, Draco ve bana bir bakış atıp geri Dumbledore'un yanına geldi. Biz hızlıca yatakhanemize dönmeye başladık.
"Sırlar odasının açılmak için cadılar bayramını beklemesi ne büyük tesadüf!"
dedi, Benjamin. Marvolo elbetteki bizim orada olduğumuzu fark etmişti.
"Siz ikiniz neden en öndeydiniz? Odalarınızda da yoktunuz?"
Marvolo'nun bu kadar dikkatli olması çoğu zaman sinir bozucu oluyordu. Bu sefer kurtarıcım Draco oldu.
"Sadece biraz hava almak için astronomi kulesindeydik. Tam ortak salona geliyorduk ki duvardaki yazıya rastladık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SILLAGE*Draco Malfoy*
Fanfiction"İnsanlar iki kafa, dört kol ve bacaktan yaratılmıştı. Ancak bu hayatı yaşanılmaz kılıyordu. Tanrı ise buna bir çözüm buldu. İnsanlar artık tek kafa, iki kol ve bacaktan oluşuyordu. Ancak Tanrı tek bir şeyi ayırmadı. Ruhlarını. Böylece iki ayrı ins...