pov George
Netrpělivě jsem čekal, než ředitelka zase začne mluvit do rozhlasu.
"Z osobních důvodů bude škola ode dneška až do příští středy zavřená. Důvody vám říci zatím nemůžeme, po obědové pauze se všichni sbalíte a půjdete domů. Je mi líto."
Kavárna se naplnila jásáním a křikem. A to se po malé chvilce, z jednoho menšího důvodu, na malou chvíli uklidnilo.
Všichni se na sebe podívali a pak jejich pohledy bleskově vletěli na Sapnapa. Ten už začal šplhat na stůl uprostřed kavárny a nadechoval se.
Všichni moc dobře věděli, co teď nastane. Tenhle moment je v téhle škole asi nejznámější, co se týče Sapnapa."PÁRTY U MĚ DOMA!!"
Jásot a křik opět naplnil celou kavárnu, když se lidi začali hrnout k Sapnapovi.
Tohle je u Sapnapa klasika. Jeho rodiče jsou skoro pořád pryč, takže má dům pro sebe.I když věřím, že teď se na tuhle chvíli těšil, už dlouho nepořádal žádnou párty.
"Hej Dreame, příští týden v pondělí, pošlu ti adresu, jsi pozvanej. Vem sebou koho chceš, je mi to jedno."
Začal jsem doufat, že by tam možná mohl vzít mě, ale v tu chvíli se k našemu stolu přiřítil Jimmy, aby popohnal Sapnapa a ostatní od stolu.
"Kohokoliv, ale děvky se nepočítaj, nechceme přeci, aby se z toho stala sex párty." Dřív, než jsem se stihl obhájit, radši odešli.Uh.. jasně, že mě tam nechce. Jasně, že měl svoje připomínky, kterými znovu naznačil, jak moc mě nesnáší.
Co jsem si vůbec myslel, když jsem měl za to, že tam s Dreamem můžu přijít? Nesnáší mě, proč by mě chtěl na jejich párty. Přijdu si fakt naivní.
"Stejně tě tam vezmu."
Cože to řekl? Odlepil jsem svůj pohled od stolu k němu. Jeho koutky rtů se lehce zvedly, když zahlédl můj obličej. To, klasicky, donutilo mě se lehce usmát taky.
"Ne.. Měl by jsi z toho nějaké problémy. A navíc.. stejně jsem tam nechtěl. Párty fakt nejsou moje věc..." Ujistil jsem Dreama hned.Nevypadal, že mi to moc věří.
Prostě se z toho nějak vymluvím, co jiného mi zbývá?Dream i já jsme byli v tichosti. Ani jeden jsme ze sebe nevydali jediné slovo. Udělal jsem tu situaci až moc trapnou??
Proč nic neříká..?"Tak tam nepůjdu."
Dělá si srandu?!
Okamžitě jsem svoje oči odlepil od stolu. Nemůžu mu takhle kazit akce.
"Ne Dreame, ty tam půjdeš." Dream ale zatřepal hlavou.
"Ne. Nebylo by to bez tebe ono." Nad jeho slovy jsem se opět začervenal..Ale nemůže kvůli mě přijít o zábavu.
"Dreame.. Hele, je možnost, že mě tam dostane Karl. Prosím, jestli fakt chceš, jdi tam. Já se bez toho obejdu." Dream váhal, ale vypadal, že mě konečně poslechne.
"Tak jo.. dobře, půjdu." Usmál jsem se na něj. Přeju mu to, ale popravdě, nechtěl jsem, aby tam šel. Bojím se, že mu Jimmy řekne nějakou blbost, která ho ode mě odvrátí.
Něco, kvůli čemu se semnou přestane bavit. Jimmy je fakt dobrý v tom, si na mě vymýšlet.
Mám strach, ale nechci mu to kazit.
Navíc vypadá, že se tam i těší.Kavárna byla ještě přeplněná. Taky nám zbývá asi 25 minut. Až zazvoní, stejně se všichni zase nahrnou ke vchodu, takže nás to malinko zdrží.
ČTEŠ
From Bet, To Love
أدب الهواة-násilí -šikana -pokus o sebevraždu........ DNF příběh čtěte a uvidíte