Epilog

160 2 1
                                    

Pov. Peter

Stałem przed grobem. Na którym był napis:"Alice i Ellie Evans, Niech spoczywają w pokoju". Dzisiaj była rocznica ich śmierci.

Dzisiaj mija rok odkąd straciłem miłość swojego życia.

Od tamtego czasu ledwo się trzymałem, chociaż teraz lepiej się czuję.
Przesiaduję tu codziennie.

Z Gwen rzadko się spotykam, jak już to na cmentarzu, ona jest tu raz w tygodniu. Ja codziennie.

Ciotka May, codziennie mi powtarza bym cokolwiek zrobił innego niż, leżenie.

Dlatego po tym jak wróciłem do domu po popołudniu spędzonym na cmentarzu. Zacząłem sprzątać swój pokój.

Gdy porządkowałem jakieś papiery w szafce w biurku, natrafiłem na białą kopertę, z napisem sprzodu "Dla Petera". Zaciekawiony otworzyłem kopertę, jak się okazało był to list. Zacząłem czytać.

" Peter,

Prawdopodobnie jak to czytasz, to mnie już tu nie ma. Dziwnie się to piszę, bo zawsze jest tak w smutnych filmach romantycznych. Chciałabym ci podziękować za to, że przy mnie zawsze byłeś, jako chłopak, przyjaciel, doradca, kucharz i dużo by wymieniać.

Chcę cię prosić o pewną rzecz. Niestety będzie to trudne. Ale pragnę, byś po mojej śmierci nie rozpaczał długo, nie chcę patrzeć na twoje łzy, gdy będę przy tobie.

Znajdź sobie inną, lepszą dziewczynę, żonę, matkę twoich przyszłych dzieci, kobietę z którą się zestarzejesz, przy której zapomnisz, o całym Bożym świecie i będzie liczyła się tylko ona i jej wspaniały uśmiech.

Nie przestawaj nigdy, ALE TO NIGDY, być sobą. Jesteś najlepszym chłopakiem jakiego mogłam tylko poznać, a nawet mieć zaszczyt być przez ciebie kochaną.

Opiekuj się Gwen, bo sama sobie nie da rady biedulka.

Kocham cię i zawszę będę przy tobie.

Ellie♡"

Nie zauważyłem nawet gdy na kartce pojawiły się mokre ślady po moich łzach.

- Obiecuję, postaram się- szepnąłem odnosząc się do listu i znowu pogrążyłem się w płaczu.

~~~~

KONIEC

To ostatni rozdział tej książki. Mam nadzieję, że się podobała, bo to była moja pierwsza książka tutaj i mam do niej sentyment.

Do zobaczenia w nowej książce!!

Ps. Mam nadzieję, że mnie nie zabijecie i nie nienawidzicie

Tylko przyjaciele [Peter Parker] ZAKOŃCZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz