🐣LEE FELİX İLE HAYAL ET🐣BÖLÜM:4

1.5K 91 8
                                    

🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
{Not: Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz Mia yani Felix ve Minho'nun kız kardeşi.}

💗Ya bir şey diyeceğim Hikâye'yi yeni yüklesemde neden okuyanlar destek çıkmıyor? Boşuna yazıyor gibi hissediyorum. Neyse lütfen destek çıkın!💗
                        ~TEŞEKKÜRLER~
*Falan filan bunlar eve gelir pansuman felan yaparlar.*
Al:Ben artık gideyim.
Mia:Peki ama lütfen dikkatli ol unnie!
Dedi ve bende başımı sallayıp herkese teşekkür ettikten sonra çıktım.
Yine o lanet sokaktan geçmek zorundaydım. Tam o sokağa giricekken sesler gelmeye başladı.
Patron:Hey orada kim var?!! Yakalayın onu!
Al:K-kahretsin!
Dedim ve koşmaya başladım. Hem titriyor hemde koşmaya çalışıyordum. Gözlerim ağlamaktan biraz kızarmıştı.Adamlar geliyor mu diye bakacakken birine çarptım. Kafamı çevirdim. B-bu Felix!
Fx:Dikkat etsene - Alin? Ne oldu? Neden ağlıyorsun? Dediğinde yere çöküp titreyerek ellerimi yüzüme kapattıktan sonra tekrar ağlamaya başladım.
Fx:Alin kalk! Noldu anlatır mısın? Birimi bir şey dedi?!!
Al:Ben sadece eve gitmek istiyordum! Neden gördüm ki!?? Yardım da edemedim!Gördüğü şey ise bir kıza t@ciz ediyor hemde dövüyorlardı.
Fx:Alin ne olduğunu anlatacak mısın?!
Tamam peki gel seni eve bırakayım!
Al:Hayır! Dur! Olmaz oradan gidemeyiz!
Fx:Tamam başka yol yok mu vardır? Gel!
Al:Yaa yok işte! Olsa bile oradan bende gitmeyi bilirdim! Biraz durduktan sonra ellerim,vücudum titremeyi kesmiş. Ağlamam ise durmuştu.Saate bakmak için telefonumu elime aldım Hyunjin 52 kez aramış. +90 mesaj atmış. Eve gidince cevap veririm!
Al:Felix gideceksek bile biraz bekleyelim!
Fx:Tamam ama sen ne gördün orada?
Al:B-ben mi?
Fx:Yok ben Alin! Tabi sen?!
Al:Bir kıza hem şey ediyorlar hemde dönüyorlardı! Oldu mu?!
Fx:Şey dediğin tahmin ettiğim şey dimi?!
Al: .....
Fx:Alin dimi dedim sana?!!
Al:Evet!
Fx:Ve sende buna göz mü yumuyorsun! Ara sokakdı dimi dediğin yer burada bekle gelicem ama yanımda 1 kişiyle daha sen sakın gelme!
Al:Lütfen Felix! Dedim kolundan tutarak. Felix yavaşça tuttuğum koluna baktı.
Fx:Alin bıraksana kolumu sana yapsalar birine ihtiyacın olmaz mıydı?
Al: ....
Fx:Olurdu şimdi bırakta gideyim! Dediğinde yavaşça elimi Felix'in kolundan çektim ve gitmesine izin verdim.                   
🍄 FELİX'TEN 🍄
     Koşar adımlarla ilerledim desem yalan olur resmen uçtum. Ben biraz bu konulara hassasım kadına şiddet vb. falan ara sokağa girdim. Kimse yoktu! Nasıl yani yetişemedim mi?!! Allah kahretsin! Koşan bir ayak sesleri benim olduğum yere yaklaşıyordu.
Al:F-felix?? Dedi ürkek bir ses ile.
Fx:Buradayım Alin! Dedim biraz daha ışığa yaklaşarak.
Al:Ne oldu? Neredeler? Kahretsin kaçtılar dimi?! Hep benim yüzümden! Aissh kendimden nefret ediyo-
Fx:Alin bi sakin bak burda kız! Dedi kızı arkasından çıkararak. B-bu ....

                    💫 BÖLÜM SONU 💫
💗Tekrar bana destek çıkan herkese teşekkür ederim! Desteklerinizi bekliyor olacağım<3 Sizce o kimdi? "Tanımanız zor olacak ama tanıdık bir kız idol sallayın yeni gelecekde kendisi Hikâye'ye😅" Biraz kısa olmuş olabilir. Üzgünüm:'(💗

LEE FELİX İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin