🐣 LEE FELİX İLE HAYAL ET 🐣 BÖLÜM:7

1.3K 69 12
                                    

🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
                        ~TEŞEKKÜRLER~
💗Umarım okurken sıkılmıyorsunuzdur:)💗

🐚Hatırlatma🐚
Al:Onunla aramda bir şey yok sadece yolda karşılaştık ve sınıf arkadaşımdan öte değil!
Ls:Sana olan bakışları öyle demiyordu ama:)
Al:Off Lisa ya içelim şunlarıda kalkalım çok yoruldum ben,daha seni bizim okulada kayıt ettireceğiz!
Ls:Ayy tamam ne kızıyon be?!
*Neyse işte oradan çıkarlar ve okula doğru yürürler*
       Yolda hiç konuşmadan yürümüştük. Sonunda okula gelmiştik. Off birde tenefüse denk gelmişiz! Kahretsin!
*Lisa'nın okul ile ilgili herşeyini hallederler.*
    
       Tam okul'dan çıkacakken Lisa durdu ve bana bakmaya başladı ona döndüm ve "Ne oldu yine?" Der gibi baktım. Etrafı gözleri ile işaret etti.
Al:Ne oldu lisaa?!
Ls:Bana okulu gezdirir misin?
Al:Ya hayır yarın gezersin ben bile tam bilmiyorum!
Ls:Lüüütfeen! Başka birinden yardım isteriz dün ki çocuk sınıf arkadaşım dememiş miydin?
Al:Evet dedim ama-
Ls:Ayy sus hadi! Dedi kolum'dan çekiştirerek. Durunca bir anda çekti ve bıraktı birine çarpıp kim olduğuna bakmamla gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Fx:Alin körleştin herhalde?!!! Önüne baksana!
Al:Ya görmedim ne kızıyorsun bana!!?!
Fx:Önüne bakmazsan tabikide göremezsin küçük beyinli Alin!
Al:Kırıcı oluyorsun Felix!😟
Fx:Sence umurumda mı?! Değil!
Felix'in okuldaki arkadaşı(F.O.A):Oğlum hadisene! Başlatma Alin'e!
Ls:Heyy! Gel buraya sırık! Evet sen Felix misin nesin?! Ne bakıyon aval aval gel lan!
Fx:Seninle uğraşamam! Eğer benimle düzgün konuşmazsan seni o geldiğin yere geri atarım s#kiyorlar mı? Dövüyorlar mı? Umrumda bile olmaz!
Ls:Ağzını topla lan gevşek! Hayatımı kurtardın diye arkadaşımı ezdireceğimi mi düşündün?!! Çabuk Alin'den özür dile! Hemen!
(F.O.A):Boş yapma o özür dileyecek! İlk o çarptı! Felix'in size şuan bir şey yapmadığına dua et sen!
Ls:Sen kes lan andaval!
Al:Tamam ya boşver! Gel gidelim Lisa! Özür diler-!
Ls:Hayır dilemiyorsun! İlk önce dedikleri için hem benden hemde senden özür dileyecek o burnu havada olan sırık!
Fx:Dilemiyorum lan!
            
             Onlar konuşurken hemen Lisa'yı çekip oradan uzaklaştırdım!
Ls:Ne yapıyorsun Alin?! Özür bile dilemedi hâlâ o odun!
Al:Gerek yok!
Ls:Nasıl gerek yok bana ve sana dedikleri neydi peki?! Dilemesi gerekiyordu birde yağ gibi üste çıkmaya çalışıyor! O yanındaki andavalda ondan farksız değildi ikiside kütük ve odun'un teki ne pis dayak istiyorlar on-
Al:Aaaaa sus artık Lisa! Farkındayım beni korumaya çalıştın ama gerçekten başım ağrımaya başladı. Üzgünüm ama ne kadar kalbimi kırsalar bile haklılardı!
Ls:Hayır değillerdi! Asıl onlar haksızdı biz veya sen değil!
Al:Hayır onlar haklıydı yarın gidincede fazla kurcalama ben tekrardan onlardan özür dileyeceğim! Nokta!
Ls:Sen gerçekten kafayı yemişsin Alin! Ben senin en yakın arkadaşınım!? Felix kadar değerli olamadığım için kusura bakma Alin! Dedi ve önden yürümeye başladı. Farkındayım Lisa'yı fazlasıyla kırdım. Ama gerçekten o bana ve değerli olan kişilere karşı haksızda olsa asla susmaz! Bir tek böyle susturulabiliyor ama böylede küsüyor! Çok değişik ama fazlasıyla güzel,düşünceli bir o kadarda değerli bir dosta sahip olduğum için çok şanslıyım.
Ama kalbini çok kırdım ve Lisa'nın hep bunun gibi durumlarda aynı benim gibi yalnız ve zamana ihtiyacı oluyor genelde,bu yüzden bende direkt eve gidip yatacağım. Aklıma Felix'in dedikleri geldi. Kalbimi kırmıştı neden ani duygu değişimleri yaşıyor bir anda bu çocuk. Eve geldiğimizde Lisa ona hazırladığımız misafir odasında yatmaya gitti. Ben ve onun odası karşılıklıydı. Onun ağlama sesleri geliyordu. Telefonuma mesaj gelmesi ile bütün dikkatim dağıldı. Felix mi?
💬FELİİİX💛✨💫💬
FELİİİX💛✨💫:Bana bak küçük yerden bitme fare sana ve o arkadaşına hayatınızı zindan edeceğim! Seni bir kaç kez bakışlarım ile uyardığımı düşünüyorum. O gece yani dün gece ise sadece duygusal boşluğuma denk geldin. Kendini özel falan sanma yani küçük bezelye beyinli! Sizi orada bırakıp bile gidebilirdim! Keşke gitseydim! Keşke arkadaşının yanında sende olsaydın! Şuan duygu sömürüsü falanda yapma yemezler!
ALİN🐸:Ben sana ne yaptım Felix?
FELİİİX 💛✨💫:Sana duygu sömürüsü yapma demiştim velet!
ALİN🐸:Sen dün tanıdığım Felix değilsin! Ve dediklerin canımı çok acıtıyor lütfen biraz çeki düzen ver kendine ben senin yakın arkadaşın değilim!
FELİİİX 💛✨💫:Hâlâ iyi biriymişsin gibi davranıyorsun! Neden bilmiyorum ama sana nefret kusuyorum! Sana en zor ve kötü zamanlarını yaşatacağım KİM ALİN!
ALİN🐸:Bana bir daha yazma! LEE FELİX!
💬Konuşma bitti🙅💬
     
        Felix ne dedi en son?!!! Çok kırıldım. Çünkü ben ona güvenmiştim. Dün! Ya dün olanlar hayır ya biri bir şey dedi bu çocuğa Felix bence böyle bir çocuk değil! Hayır o merhametli iyi biri! Kesin o yanındaki arkadaşı bir şey dedi! Ben hüngür hüngür ağlarken saati fark etmemiştim bile! Gece 2 olmuş bile evde çıt yoktu. Bende biraz rahatlamak için dışarı çıkmaya karar verdim ve hâlâ üstümde duran kıyafetlerimi çıkarıp giyindim sahile inecektim.
Giydiklerim👇👇👇

(Ayakkabılarda aynısı ama siz farklı hayal edebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ayakkabılarda aynısı ama siz farklı hayal edebilirsiniz.)
    
          Neyse telefonumu cebime koydum ve Converseleride giyip sessizce dış kapıyı açıp çıktım. Gerçekten ben niye yaşıyorum Felix haklıydı! Keşke ben olsaydım o gece o lanet sokakta! Keşke Hyunjin gelip beni kurtarmasaydıda annem değil ben ölseydim! Keşke o gece ağlayarak Felix'e çarpmasaydım! Keşke felix'i hiç tanımasaydım. Keşke ölsem! Ama ecelimle! Ağlayarak o ıssız sokaktan geçecekti ki orada biri oturuyordu kapşonlu. Korktum ama zaten ölmek istiyordum dimi?! Hemen yürümeye başladım. Bir anda kapşonlu çocuk üstüme doğru koşmaya başlayınca istemsizce korkarak geri sendeledim bir kaç adım. Sonra bana tam kollarını açmıştı ki ellerimle kafamı koruyarak yere eğilip tekrar göz yaşlarımı tazeledim. Gelen ses çok tanıdıkdı. Hyunjin? Hâlâ aynı pozisyonda çökmüş ağlıyorken bir anda bana sarıldı Hyunjin.
Hj:B-ben seni korkuttuysam özür dilerim! Alin gerçekten üzgünüm! Ağlama bebeğim ağlaman canımı yakıyor!
      Alin sakinleşir ve sahile doğru ilerlerler.
Hj:Kim ağlattı seni böyle seni gördüğümde de ağlıyordun günlerdir mesajlarıma aramalarıma bakmıyorsun?! Ne saklıyorsun benden? Ben senin yakın arkadaşın değil miyim? Dedi elini Alin'in omzuna atarak.
Al:Hayır Hyunjin sen benim en iyi arkadaşımsın! Mesajlarına ve aramalarına bakamıyorum çünkü telefonum suya düştü ve yaptırdık. Senden de bir şey saklamıyorum.
Hj:Emin misin bebeq?
Al:Evet koca bebek! Dedim biraz gülümseyerek!
Hj:Bu saatte dışarıda ne yapıyorsun?! Ve o ara sokaktan neden geçtin? Ya ben değilde başka biri olsaydı oradaki?! En son sorduğum soruya da cevap vermedin! Seni kim ağlattı demiştim?!
Al:Sadece biraz nefes almak istemiştim Hyunjin.
Hj:Ama oradaki ben olmayabilirdim! Biraz dikkat et gülüm? Hmm?
Al:Ne Hm? Neyin cevabını bekliyorsun yine?
Hj:Seni kim ağlattı?!!
Al:Lisa!
Hj:O kim aq?
Al:Düzgün konuş Hyunjin!
Hj:İyi tamam. Kim o? Yoksa beni aldattın mı?
Al:13 Yıllık arkadaşım buraya taşındı ve bizde kalıyor!
Hj:Beni mi daha çok seviyorsun? Onu mu?
Al:İkinizide eşit tabikide Hyunjin...
Hj:Yalancı onu daha çok seviyorsun!
Al:Yaa hayır Hyunjin! Seni de çok seviyorum💕! ........
Al:Tamam mı koca bebeq?😌 Dedim iki yanağını sıkarak.
Hj:Aaa tırnakların canımı acıtıyor!
Al:Tamam, tamam. Dnjdjdjdk
💬FELİİİX💛✨💫'DEN 3 YENİ MESAJ💬
Hj:Kim mesaj attı?
Al:Bilmem🙄
Hj:Baksana kimmiş?!
Al:Hayır!
Hj:Alin hadi!
Al:İstemiyorum Hyunjin!
Hj:Bak dedim benden bir şey saklıyorsun!
Al:Ya hayır Lisa atmış bak! Dedim eski mesajları göstererek.

                     💫 BÖLÜM SONU💫

      💗Bölüm sonu çok yorgunum bence fazla yazdım. Lütfen destek çıkın yaa sizleri seviyorum...💗

KELİME SAYISI:1123 kelime


LEE FELİX İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin