🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
{Yukarıdaki resim Alin'in abisi Taehyung}
~TEŞEKKÜRLER~
🐚Hatırlatma🐚
Al:Neyse gel gidelim biz Lisa!
Ls:Peki teşekkür ederim Alin😃
Al:Ne demek sen benim 13 yıllık arkadaşımsın Lisa lafı bile olmaz!
Fx:Ben sizi bırakayım gelin:) Dedi o arkadan telefonla uğraşarak bizde önden sohbet ederek ilerliyorduk. Arada kafasını kaldırıp bize bakıyordu sanırım. Kapının önüne gelmiştik.
Fx:Hadi girin içeri zaten hava soğudu.
Al:Tamam tekrar teşekkür ederim Felix:)
Ls: Bende teşekkür ederim 🙂
Fx: Rica ederim! Dedi mimik oynatmadan. Sonunda eve girdik ve kapıyı kapatıp salona ilerledik. Aileme ne diyeceğim hakkında hiç bir fikrim yoktu lisa annesini ve babasını trafik kazasında kaybetti... Bir tane erkek kardeşi var oda başka bir şehirde teyzesi ile yaşıyor. (Biraz spoiler vericem ama oda erkek bir idol ve yakında Hikâye'ye gelecek.)
Baba'mın yanına geldim ve şaşkınlıkla hem lisa'ya hem bana bakıyordu sanırım tanıdı Lisa'yı! Onu görmeyeli 6 yıl oldu baya değişmiş hep konuşurduk internetten ama hiç telefonda gözüktüğü gibi değilmiş beklediğimden daha güzel! Her neyse konu bu değil babam hâlâ bir açıklama bekliyor...
Al:Şey Baba ben şey dicektim.
Kim-B:Evet dinliyorum?
*Anlatır fakat sadece bu şehre taşındığını ve kalacak yeri olmadığını söyledi. Ara sokakta olan olaylarıda söylemez*
Kim-B:Peki tamam kalabilir sende bizim kızımızsın! Yarın bir miktar para vereyim ve okula gitme Alincim alışverişe gidin:)
Al:Peki çok teşekkür ederim babacım❤️ seni çok seviyorum😘
🎅HIZLI GEÇİŞ YARIN🎅Sabah Lisa'nın o huzur veren sesi ile uyandım. Kahvaltı hazırlamış babamın yardımı ile kurt bakışlım. Kahvaltı falan yaptık. Hazırlanıp çıktık.
Lisa'nın giydiği kıyafet👇👇👇
Alin'in giydiği kıyafet 👇👇👇
(Siz kendi kafanıza göre tam tersi yapıp yada başka bir kıyafette hayal edebilirsiniz!)
İlk ******* mağazasına gittik ve bir şeyler aldık. Sonrada saat 1'e doğru yorulup bir cafe'ye oturduk.
Al:Çoook yoruldum Lisa!
Ls:Bende Alin bende!
Al:Dedikodu yokmu kız?
Ls: Var,var!;) Dedi sinsice gülüp göz kırparak.
Al:....
Ls:😉
Al:....
Ls:😅😉
Al:Neee?!?
Ls:Ne,ne yaa anlamadın mı salak?
Al:Ya hayır saçmalama Lisa onunl-
Garson gelip siparişleri bıraktı ve gitti.
Al:Onunla aramda bir şey yok sadece yolda karşılaştık ve sınıf arkadaşımdan öte değil!
Ls:Sana olan bakışları öyle demiyordu ama:)💫 BÖLÜM SONU 💫