🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
~TEŞEKKÜRLER~🐚HATIRLATMA🐚
Bugün hava biraz güneşliydi. Sıcağı ve nemi yoktu bunaltmıyordu da zaten o yüzden bunları giydim. Neyse hemen saçlarımı at kuyruğu yaptım ve kahküllerimi düzleştirip ıslattıktan sonra kulağımın arkasına taradım ve sabitledim! Biraz ruh gibi olan yüzüme aynadan baktıktan sonra renklendirmek için puflu koltuğuma oturup allığımı çıkardım...
Saçı👇👇👇
Rimel, hafif ruj sürüp elim ile dağıttıktan sonra da son kez aynaya baktım. Çok güzeliiğmm✨ Ayağa kalktım ve çantamı aldıktan sonra masa'nın üstündeki kulaklığımı ve beyaz şapkamı çantayada koyduktan sonra kapım tıklanınca açtım. Niki... Bazen niki'ye gıcık olsamda iyi çocuk ya:)
🧚:Ne oldu niki?
💫:Sanada günaydın Alin:)
🧚:Ay pardon dalgınlığıma geldi! Günaydın! Bir şey mi oldu?
💫:Hayır, sadece geç kalıcaz o yüzden geldim.
🧚:Tamam ilaçlarımı içip geliyorum.
💫:Ne ilacı?
🧚:Anlatırım sonra:)
💫:Peki, aşağıda bekliyoruz!
🧚:Tamam niki:)
Niki gittikten sonra bende banyoya gittim ve ecza dolabını (ilaçların olduğu dolap) açtım ve ilacımı içip banyodan çıktım.
🧚:Günaydın milleeett!😅
🍭:Günaydın Alin!
🍁+😸:Günaydın Alin!
🧚:Günaydın babacıımm!
🌊: ....
🧚:Aaa küs müyüz?
🌊:Evet!
🧚:Çocuk musun baba ya? Yine ne yaptım ben acaba?
🌊:Ne yaptığını en iyi sen bilirsin! Ayrıca sen çocuk musun?!
🧚:Niye öyle dedin ki?
🌊:İlaçlarını içmiyor musun sen?!
🧚:Ne alaka içiyorum tabiki de babacım. Niki'ye sorabilirsin! En son ilaç içicem demedim mi sana niki?
💫:Evet, dedi Jung-woo amca!
🌊:Neyse tamam uzatmayalım! Geç kalmayın. Yemeğinizi çabuk yiyin!
🧚:Ben doydum! Zaten aç değilim, acıkırsam yerim ben çıkıyorum.
🌊:Dediklerime mi bozuldun? Yada ilaç konusunu açmaya mı?
🧚:Hayır! Ben zaten hocaya soru soracaktım! Hoca yoğun oluyor! Ben çıkıyorum şimdi bay bay!
Dedim ve evden çıktım. Çantamdaki beyaz şapkayıda çıkardım ve kafama taktım. Kulaklığımı telefonuma takıp Eminem-Mockingbird'i açtım.
(Bilmeyenler ve hatırlamayanlar için yukarıya koydum.)
Annem... Üvey annem.. Acaba şuan beni görüyor mudur? Belkide masaldır... Ney mi? Hah! Annen, baban, deden, nenen, dayın, ablan, abin..... Belkide izlemiyorlardır?! Ama ben üvey annemi özlüyorum! Çünkü ben onunla büyüdüm! Yani bir süreye kadar...
Bunları düşünürken çantamın kollarını sıktığımı fark ettim. Koluma bir damla düştü. Sonra bir tane daha, bir tane daha, bir tane daha, bir tane daahhhaaaa!! Yeter! Yoruldum. Etraf bulanıklaştı... Nefesim daralmaya başladı... Gözlerim.. Başım dönüyor... Kaldırıma oturup çantama koyduğum yedek ilaçlarımı ve suyumu çıkardım, içtim. Biraz oturmaya karar verdim ve bacaklarımı kendime çekip kollarımı diz kapaklarıma sımsıkı doladım..
Tekrar ağladığımı fark edince göz yaşlarımı silmek için kafamı kaldırdığımda karşımda elinde iki tane en sevdiğim kahveyi almış felix'i beklemiyordum! Felix? Burda? Karşımda? Saat daha bayağı bi' erkenken? Elinde kahve ile? Şansa bak ki benim en sevdiğim kahve ile? Hyunjin mi söyledi acaba?
DEVAM EDECEK...
💗Yemek yiyeceğim ama belki bir bölüm daha atabilirim yemek hazırlanana kadar. Sizleri seviyorum.. 💗