🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
~TEŞEKKÜRLER~🐚HATIRLATMA🐚
🌊:Direkt konuya giriyorum.
🧚:Dinliyorum baba!
🌊:Kızım sen evlatlıksın!
🧚:NE!!!?😞 Nasıl ya? Neden bunca zaman söylemediniz?
🌊:Üzgün-
🧚:Evet baba bende üzgünüm! Bana söylemediğiniz için! En azından bir ailem olduğunu bilseydim, bahsetseydiniz, anlatsaydınız, annem yani ü-üvey annemin benim için öldüğünde bari üvey olduğunu anlatsaydınız! Bende v bana neden arabada abi deme dedi diye düşünüyorum 😟 salağım çünkü, beni bunca yıl salak yerine koydunuz! Yazlığa gittiğimizde teyzem yani üvey(!) Teyzem hep şakasını yapardı evlatlıksın diye meğer şaka değilmiş! Bari, bari 12 13 yaşımda söyleseydiniz! En azından teyzemin şakalarına her gece sessiz sessiz ağlamazdım! Ben hep kimse duymasın deyipte tuttuğum nefesimde boğuldum! En azından o zaman o kadar çok ağlamazdım! Suga? Sen hep bana derdin sen evlatlıksın! Bende gider anneme babama söylerdim! Sana kızarlardı! Keşke söylemeseydim en azından benim şaka diye bildiğim doğrularla büyürdüm. En azından belki bu şakaların dursaydı annem... Üvey annem ölmeyebilirdi! O gece! O lanet geceği hatırlıyor musun?!! Ben hatırlıyorum! Bir an bile aklımdan çıkmıyor! Keşke o gün... ALLAH KAHRETSİN! Ben gidiyorum hiç biriniz gelmesin!
Dedim ve telefonumu ve çantamı alıp çıktım. Hızlı adımlarla eve ilerledim ve anneme özel olan o odaya gittim. Kapının kilidini açtım, derin bir nefes aldıktan sonra sağ ayağımla içeri girdim. Yere çöktüm ve ağlamaya başladım.
!!!!!!!!!!!!!! AŞIRI ÖNEMLİ BİR NOT !!!!!!!!!!!!!!
ARKADAŞLAR BENİM ŞU 11 YAŞINDAYKEN ALİN T@CİZ EDİLDİĞİ ZAMANI UFACIK DEĞİŞTİRMEM LAZIM SİZİN İÇİN SIKINTI OLUR MU? SADECE ÜVEY ANNESİNİN NASIL ÖLDÜĞÜNÜ DEĞİŞİCEM! NORMALDE OKULDAN DÖNÜYORDU FAKAT BEN BAŞKA BİR ŞEY YAPACAĞIM! YANİ ÖYLE PLANLIYORUM! SİZİN İÇİN BİR SIKINTI OLUR MU??
💗Merhaba arkadaşlar
❗LÜTFEN YORUMLARDA YUKARIDAKİ DÜŞÜNCEM HAKKINDA Kİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZIN❗💗