🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
~TEŞEKKÜRLER~🐚 Hatırlatma🐚
💫:Alin senden cevap bekliyoruz!?
🧚:Niki ben Felix ile bugün sevgili oldum ve sizin üstünüze düşen ise saygı duymak! Teşekkür ederim şimdiden! Gel gidelim sınıfa biz sevgilim!(!)
💫:S-sevgili! BENİMDE VAR! SEVGİLİM VAR BENİMDE LEE FELİX!
Biz giderken arkamızdan bağıran niki'yi pek umursamadık ama Felix bir anda elimi çekti ve durmamı sağladı. Sonrada arkasını döndü!
🐣:Bundan banane niki?!
💫:Niye kim benim sevgilim öğrenmek istemiyor musun?? Bence istersin! En yakınlarından, en beklemediğin zaman vurulmak istemez misin?! Jdjkdkdkdkdk!
🐣:Tamam, söyle zamanımı harcıyorsun! Kimmiş bakalım bu sevgilin!??
💫:O zaman hazır oluuunn! Geliyoor!
🐣:SÖYLESENE LAN!
🧚:Felix sakin ol.
🐣:Bir dakika Alin! SÖYLE NİKİ! LAFI DOLANDIRMA!
💫:Mia! Oldu mu?! Ben Mia ile sevgiliyim! Okey?
🐣:Jsjsjjdjs! Mia! Benim kardeşim olan Mia! Dimi? Benim kardeşimden mi bahsediyoruz!?
💫:Evet, senin kardeşin olan Mia'dan!
🐣:Alin, yawrum az elimi bir bırak.
🧚:Niy- Felix hayır saçmalama! Okuldayız!
🐣:Kızım az bi' bırak! Zaten hep okuldayız diye olmuyor bazı şeyler(!) Şimdi bırak elimi aşkım hadi:)
🧚:Felix, birtanem, canım bak ceza alıcaz nolur yapma!
🐣:Alin ya elimi bırakırsın! Yada senide sürüklerim!
Felix konuşurken sadece Felix'e odaklanıyordum. O sırada elimi bırakmış.. Haberim bile yok! Bir baktım Felix niki'ye sorular sorarak yumruk atıyordu. Koşarak felix'i çekiştirmeye başladık Lisa ile! Fakat öküz gibi yerinden bile oynamıyor! Öğretmen bir kaç kez bağırdı ama affedersiniz de Felix'in şeyinde bile değildi yani! Öğretmen erkekti. Tuttu ve felix'i kaldırdı.
Hoca👽:Felix! İki saattir sana bağırıyorum! Duymuyor musun sen?! Sağır mısın oğlum!?
🐣:Hocam ne ceza verecekseniz verin!
🧚:Şey hocam bu seferlik affetseniz?
👽:Niki'nin haline bakarsak.. Affedilecek bir durum olmadığını görebiliyoruz Alin!
🧚:Eee şey niki benimle bir gelir misin?!
💫:Zevkle gelirim lin'm!
Dediklerini bastırarak Felix'e doğru söyledi. Felix'in kızdığını anlayınca niki'yi bileğinden tuttum ve çektim. Sakin ve kimsenin olmadığı bir yere geldikten sonra etrafımı kontrol ettim ve niki'ye döndüm.
🧚:Niki sen iyi misin?! Ciddi soruyorum bak! Sen! İyi! Misin!?
💫:Evet?
🧚:Ya niye Mia ile sevgili olduğunu şimdi söylüyorsun? Sana arkadan söyleme diye el hareketleri yaptım! Canına mı susadın sen!??!
💫:Ya Felix'in de bilmesi gerekmiyor mu?
🧚:Gerekiyor! Ama ben sana arkadan deme diye canımı çıkardım! Sen ne yaptın?
💫:Ne yaptım?
🧚:Off niki! Off!
🐣:Hoca seni çağırıyor amın- yani gerizekalı!
Niki gitti ve Felix bana doğru geldi bende merdivenlere oturdum. Lix'de yanıma oturdu.
🧚:Ayy kaşın patlamış! Ama sen niye dövdün ki medeni medeni halledilir, çözülürdü konu! Bekle çantamdan peçete ve yara bandı alıp geleyim! Hatta el kremim vardı belki işe yarar onuda getir-
Konuşurken Felix beni öptü ve benim tek yaptığım gözlerimi sonuna kadar açıp sadece bakmak(?) Şuan yanaklarımın kıpkırmızı olduğunu hissediyorum. Yanaklarım cayır cayır yanıyoorr!!!!!! Felix ayrıldı ve konuştu;
🐣:Çok konuştun güzelim:) Bir şey yok yıkarız geçer. Abartmaya lüzum yok.
Cebinden peçete çıkartıp yaraya tuttu. Bana bakarak konuştu;🐣:Bak bu kadar abartma.
🧚:Ama krem-
🐣:Bırak kremi şimdi. Hadi kalk sınıfa gidelim.
🧚:T-tamam. Gidelim s-sınıfa😐