🌜 LEE FELİX İLE HAYAL ET 🌜 TANITIM

4.3K 106 32
                                    

🌈LEE FELİX🌈
Güney Kore Seoul'da doğdu. Anne,Baba,abi,kız kardeşi var. 17 Yaşında lise 10. Sınıf okula 1 sene geç başladı. 6 sene taekwondo sporunu yaptı 56 madalyonu var. Burcu Başak boyu 1.78 insanları gözlemeyi çok sever ve okulda da popülerdir.
🌈KİM ALİN🌈•YOU•
Güney Kore Busan'da doğdu. Baba,2Tane abisi var. 16 Yaşında lise 10. Sınıf cesur bir kız,bir o kadar da tatlı ve dikkat çekici bir güzelliğe sahip! En yakın arkadaşı Hyunjin ve Lisa! Burcu Koç boyu 1.62 resim yapmayı,ailesiyle vakit geçirmeyi,müzik dinlemeyi,empati kurmayı,arkadaşlarıyla gezmeyi çok sever. Kısacası hayat dolu bir kız ve hikâye sizi bekliyor...
🌈LEE MİA🌈"Felix'in kız kardeşi"
Güney Kore Seoul'da doğdu. Anne,Baba,2Tane abisi var.14 yaşında lise 9. Sınıf taekwondo sporu ile uğraşıyor. 8. Senesi 73 madalyonu var. Burcu boğa boyu 1.64 resim yapmayı ve sporunu yapmayı çok sever. Hatta görsel ile ilgili bir liseye gidiyor! Okulda biraz popüler.
🌈LEE MİNHO🌈"Felix'in abisi"
Güney Kore Seoul'da doğdu. Anne,Baba, kız kardeş,erkek kardeşi var. 20 yaşında en yakın arkadaşı taehyung! Burcu akrep boyu 1.77 Eski Sevgilisi Emily! Arada babasının şirketine gidiyor.
🌈KİM TAEHYUNG🌈
Güney Kore Busan'da doğdu. Baba,Erkek kardeş,kız kardeşi var. 20 yaşında en yakın arkadaşı Minho! Burcu oğlak boyu 1.79 sevgilisi Eun-ji! Arada babasının şirketine gidiyor.
🌈KİM SUGA🌈
Güney Kore Busan'da doğdu. Baba,abi,kız kardeşi var. 18 yaşında lise son! Burcu balık boyu 1.77 boks şampiyonu 11 sene boks kursuna gitti. 102 madalyonu var.

~TEŞEKKÜRLER~

LEE FELİX İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin