🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
~TEŞEKKÜRLER~🐚HATIRLATMA🐚
🧚:E-evet Felix doğru söylüyor! Evet! Tam olarak böyle oldu! Aynısı! Tıpa tıpı! Nasılda anlattı aynısını maşallah:)
🔥:F-felix b-bune- PUUAHHH- jdkdnjxnxkdkdldmdldmdldldjdkdbuspsmsğsşdüdkpxjxısbskdnğdmddpdndldkpdldkpdkdpdldşdmşdşdskzadamdırkdmdkddlkjddmjoxlxlxlxklxlxlxlzklzlzkzkk dnkdmdldndldmldldldldNSKDKDLDNLXKDLDNDLDNDJHSISHJDDJJSŞMDLGKDNLSNfelix- ayy ne güldüm. Kısacık olmuş lan bu sana djkdkd ayyy! Off karnım ağrıdı amk!
🐣:Kes ya gülme!
🔥:JDIJDKDNDLDKDP
🐣:HYUUUNJİİİİNNNN!!!
🔥:Tamam, tamam ayyy karnım! Xjjdj off yoruldum..
🧚:Hayır hayır hayır hayır hayır Hyunjin! Gayet yakışmış🤭 kkkkk✨
🐣:Alin bari sen yapma ya! Sonuçta pjamayı sen verdin!
🍭:YAA HADİ YEMEK HAZIR İKİ SAATTİR AŞAĞIDA ÜÇÜNÜZÜ BEKLİYORUZ!
*13 DAKİKA ÖNCE AŞAĞIDA*
🍄:Lisa unnie bu en büyük abim Minho biz ona bazen Lee know diyoruz. Abi buda Lisa Alin unnie'nin eenn ennn yakın arkadaşı:)
🕸️:Merhaba Lisa ben Lee know!
Dedi ve elini uzattı. Çooğkk yakışığklıığğ!
🍭:Merhaba Lee know! Memnun oldum:)
🕸️:Bende memnun oldum:)
🍭:Alin'in babası Jung-woo!
(Umarım doğrudur.) Felix'in yani Alin'in arkadaşının kız kardeşi Mia ve abisi Lee know! Bu Alin'in en büyük abisi Taehyung buda Alin'in küçük abisi suga!🍄:Memnun oldum suga hyung! Taehyung hyung! Ve Jung-woo amca! Amca diyebilirim dimi?
🌊:Diyebilirsin tabi kızım:) Bende memnun oldum.
🕸️:Merhaba Taehyung! Suga! Ve Jung-woo amca! Bende amca diyebilirim dimi?
🌊:Tabikide sizde benim çocuklarım sayılırsınız!
🍁:Sizede merhaba bizde memnun olduk..
😸:Bende memnun oldum..
🍁:Şu Felix kimmiş ya? Fotoğrafı falan var mı? Merak ettim de. Sonuçta kız kardeşimin arkadaşlarını bilmeliyim! Beni anlarsınız umarım Lee know bey sizinde kız kardeşiniz var yani!
🍄:Halbu ki geldi şuan burda!
🍁:Ben göremedim yeni uyandığım için:)
🍄:Hmm peki kusura bakma Taehyung hyung:)
🕸️:Ben çağırayım.
🍭:Hayır hayır hayır ben çağırırım.
YAA HADİ YEMEK HAZIR İKİ SAATTİR AŞAĞIDA ÜÇÜNÜZÜ BEKLİYORUZ!🌊:Ben bir lavaboya gideyim izninizle çocuklar.
🍄+🍭+🕸️:Tabi:)
*Gider.*
🔥:Geldik işte!
🍁:LAN! YOKSA SEN MİSİN FELİX?!!
🍄:Evet oda niye bağırıyorsun Taehyung hyung?
🐣:EEE ŞEY HYUNG BİR DAKİKA BEN AÇIKLAYABİLİRİM!
*Masa'nın etrafında dönüyorlar.*
🍁:NEYİ AÇIKL-
🧚:V OPPA! SAKİN OL!
🍁:BU P!Ç BANA VURUP KAÇT-
🕸️:Ooooo orda bir dur sen! Düzgün konuş felixle! Hemen felix'ten özür diliyorsun!
🍁:Bana bak Minho musun nesin!? Vallahi seni yaşatmam! Sen karışma!
🕸️:Lee know! Adım Lee know! Duymadıysan tekrar söyleyeyim mi?!! Ama başka bir dille söyleyeyim diğeri basit kaçar!
Dedi ve Tae'nin üstüne Tae'de Minho'nun üstüne yürür.
🍄:Eee o zaman şöyle yapalıımm!