🐣LEE FELİX İLE HAYAL ET🐣BÖLÜM:21

1K 53 75
                                    

🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
                        ~TEŞEKKÜRLER~
🐚HATIRLATMA🐚

     Hâlâ Hyunjin'in başı Alin'in kucağında duruyor. Alin sakince hyunjin'in saçını eli ile yavaşça karıştırıyordu. Alin kızın yazdıklarını görünce şimdi sıçtın sen bakışı attı resmen(!)

💬MESAJLAR•💬

🗨️👩:Eee Hyunjin merhaba:)

🗨️🔥:Bende tam sana yazmak için wattsappa girdim. Efendim gülüm?

🗨️👩:Ben sana bir şey diyeceğim!

🗨️🔥:Dinliyorum gülüm💗❤️

🗨️👩:Hyunjin!!! Ciddi ol!

🗨️🔥:Tamam. Niye bu kadar gerginsin bitanem? Ailenle ilgili bir sıkıntı mı var? Yardım etmeye çalışırım söyle❤️

🗨️👩:Ciddi ol dedim sana!

"🔥Yazıyor..."

🗨️👩:Ben senden ayrılıyorum! Senden daha yakışıklı birini buldum! Sen onun yanında çirkin bir direğe benziyorsun!

🗨️🔥:Ben ne diyeceği mi bilemiyorum?

🗨️👩:Mal mısın? Sana resmen seni aldattım dedim! Mal olduğun doğru da!

🗨️🔥:Ama ben sana aşığım mina...

🗨️👩:Napim!?

🗨️🔥:Gerçekten bitti mi mina?

🗨️👩:Bitti salak!

🗨️🔥:Peki ama neden?

🗨️👩:Sen yetimhanede büyüyen bi zavallısın! Hem seninle neden çıkmaya devam edeyim ki? Paran yok, tipsizsin, annen baban yok, salaksın! Kısacası sen bir zavallı ve fakirden farkı olmayan sıradan bi malsın!

🗨️🔥:Son kez soruyorum. Bitti mi mina'm?

🗨️👩:B İ T T İ !   S A L A K S I N !  

🗨️🔥:Tamam bitti mina tamam!

💬MESAJLAR BİTTİ•💬

🧚:Yemin ederim bu sefer yedim seni kızım! Hyunjin kalk!

🔥:Nereye?

🧚:Hemen bana kızın evini tarif et!

🔥:Alin gece gece başına bela almıyorsun! Eve yürü!

🧚:Hyunjin beni çıldırtmaya mı çalışıyorsun?!! Asıl sen o kızın evine yürü!!

🔥:Off tamam ama çok büyütme!

🧚:Asla! Ne büyütücem canım!

*Gelirler*

      Alin koşarak ikili ikili merdivenlerden çıkarken Hyunjin ise peşinden üçlü üçlü geliyordu. Alin kapıda ismini görünce duraksadı ve iki elini beline koyup sinsice güldü.

🧚:Şimdi bittin sen!

💥TAAKKK TAAKKKK💥

*Ayağı ile sertçe kapıya vurdu.*

       Kapı açılır açılmaz Alin kızın üstüne atlayıp saçını çekiyor bir yandanda tokatlıyordu. Hyunjin alini çekince son kez aşırı sert bir tekmeden sonra sinsice güldü. Kızın yüzü dağılmıştı resmen! Ağzı, burnu, kaşı, gözünün yanı patlamıştı. Kız yerde baygındı. Sonra içeriden sesler geldi. Alin hızla Hyunjin'den kurtulup içeriye doğru koştu. Biri camdan atlıyordu. Alin tutamayacağını anlayınca hyunjinide iterek eline bir sopa alıp hızlıca merdivenlerden indi. Hyunjin baka kalmıştı adeta koşarak Alin'in peşinden gitti Alin yokuşu çıkarken sopayı hizzaladı ve çocuğun dizine doğru fırlattı. Çocuk acıyla yere yığıldı, Alin zafer gülüşü attı. Yavaşça yokuşu çıkmaya başladı. Çocuğun yanına geldi ve saç diplerinden tutup tokatı bastı.

🧚:Siz misiniz lan benim Hyunjin'imi üzen! Sıçt*m ağzınıza şimdi sizin!

        Tam tekme atacakken Alin'in ayakları yerden bir kaç santim yukarı çıktı ve arkaya doğru baktı...

🧚:Senin burada ne işin var?!! Defol git!

X:......

💗SİZCE KİİMM??💗

LEE FELİX İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin