🐣LEE FELİX İLE HAYAL ET🐣BÖLÜM:13

1.1K 68 9
                                    

🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
                       ~TEŞEKKÜRLER~
Ne bir dakika?! Yan tarafıma baktığımda Felix vardı. Ağlayarak yerimden doğruldum ve Felix'in kolundan tuttum ve kısık sesle şunları dedim;
Alin:Eğer yine bunun acısını çıkaracaksın benden bırak Felix!!(Hani keşke kurtarmasaydım dedi ya)
Felix birazcık duraksadı ve Alin'e doğru kafasını çevirip baktı. Kızın gözlerinin içi hafif kırmızıydı. Omuz silkip kalktı ve Alin'e yukarıdan tip tip bakmaya başladı.
Felix:Öyle mi Alin hanım?!
Alin: Öyle Felix bey!
Felix:Peekii ben gidiyorum! Burada tek başına kal! Bak adamda hafif ayık😏 Yesin seni!😌
Dedi ve yürümeye başladı Alin bir adama bir Felix'e bakıyordu. Adam bir anda ani şekilde elini kanayan ağzına götürünce Alin tekmeyi bastı karnına doğru adamda karnını tutacağım derken Alin'in ayağını kavradı.
Alin:Aaa felliiixx dur beklee geliyorum!!!
Beni bekkle Lee Feliiix!
Dedi ve kız ayağını kurtararak Felix'in yanına koştu.
Felix eli cebinde yandan bakıp gülerek konuştu. Alin ise hem arkasına hemde Felix'e bakıyordu.
Felix:Ne oldu korktun mu?😏
Alin:Ne demezsin?! Tabi korktum(!) Adam ani şekilde ayağımı tuttu salak! Seninde ani şekilde ayağını tutsalar sende korkarsın!
Felix:Ben korkmam salak! Taekwondo'da da ayağına orana burana ani şekilde vuruyolar! Tabi senin gibi mal mal beklemiyolar karşılık veriyorlar! Git biraz Mia'dan falan öğren!
Alin:Kes,çok konuşuyorsun!
Felix:Keeğğs çoğğk konuuşşuyoğğrsuuğn!
Dedi ve küçük bir kahkahası ile o bomboş,sessiz sakin sokak onun o huzur veren sesi ile neşelendi. Tanrım ne diyoruum ben böyle(!) İyice kafayı bozmuşum! Felix ile arama mesafe koymalıyım! Böyle giderse hiç ummadığım bir aptala aşık olacağım yalan yok yakışıklı ama tipim değil. Hem zaten peşinde o kadar kız var gitsin onlarla sevgili olsun. Her neyse ben bu konulara nereden geldim?!! İyice delirmişim! Bunları düşünürken bizim sokağa girdiğimizi fark ettim ve Felix ile aramızdaki mesafeyi kapattım ve yanına gelip konuştum.
Alin:Sen evimi nereden biliyorsun?!!
Felix:Takip ettirdim manyağım çünkü ben!
Alin: Gerçekten iğrençsin! Pis sapık odamı falanda izliyor musun? Uzak dur benden! Defol git ben kendim de gelirdim bu kadarı yeter git sen sapı-
Felix:Artık sus!!! Evini bilmem gayet normal değil mi? Zaten senin ile ilgili bildiğim bir sürü DOĞRU şeyler var ya bunuda bilmem normal bence!
Alin:Aynı mantık aptal! Her türlü sapıksın!
Felix:Ben sapıksam aradaki adam masum yoldan geçen biri mi Alin?
Şuan o kadar ciddi konuşuyorduk ki ben ona aptal,salak diye hitap ederken o ismim ile seslenince bir garip olmuştu içim açıkçası sanki böyle bir şeyler kıpırdadı içimde! Veee neden onun yanında bu kadar güvende hissediyorum sorgulamadan kapatıcam bu konuyu ve dış dünyama geri dönücem!
Alin:Neyse kes! Hem sen neden bir anda geldin?!
Felix:Aaa evet telefonunu unutmuşsun! Sen sandelyeden yere düşünce ara sokakta oda cebinden çıkıp yere düşmüş kendi cebime koymuştum bende kalmış!
VEEE Hyunjin'den de bir sürü mesaj vardı.😒😒
Alin:1.Öncelikle teşekkür ederim. 2. Seenn beniim telefonumu mu kaarıııştırdıın?!!!!!
Felix:Hayır sen gittikten sonra 1 bildirim geldi ve kendi telefonum sandım cebimden çıkardım senin olduğunu sandım zaten mesajlarında kimin attığı görünüyor,ne atıldığı görünmüyor Alin!

LEE FELİX İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin