🐣LEE FELİX İLE HAYAL ET🐣BÖLÜM:15

1.1K 68 44
                                    

🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!

🚫Fazlasıyla küfür içerir.🚫
                   
                   ~TEŞEKKÜRLER~

🐚 Hatırlatma🐚

      Dedi ve kapıyı kapatıp çıktı. Salona geçtikten sonra bir tekliye Felix bir tekliye ise ben oturdum karşı karşıyadık. Felix bir anda bana bakıp sırıttı ve konuştu;

🐣:Alin bu kıyafetin yarısı nerde?

🧚:Sanane ve dalga geçme!

(Bence kıyafetleri koymaya gerek yok zaten bu bölümde resim koyamıyorum umarım geçicidir neden böyle olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok!)

🐣:Öyle ama djjdjdjd

🧚:Çok konuştun sen bence!

🐣:Yoo🙃 Gayette az konuştum😏
Dedi ve koltuktan kalktı bende telefonu köpürcük kemiğime bastırdım çünkü bana yazan gizli numarayla konuşmaya çalışıyordum. Kim olduğu hakkında gram bilgim bile yok!

🐣:Ne saklıyorsun sen o telefonda?!

🧚:Sanane!

🐣:Haklısın banane ama Hyunjin seni bana emanet etti. O yüzden ver şunu!

🧚:1. Emanet ettiğini hatırlamıyorum! 2. Sanane! 3. Benim telefonum bu hatırlatayım! 4. Zaten Hyun ile konuşuyorum çilli!

     Ben konuştuktan sonra koltuğa eğilip kafalarımızı aynı hizzaya getirdi ve konuşurken benim gözlerim dudaklarına kayıyordu, kalbim deli gibi atıyor, avuçlatımın içi terliyordu, Tannnrııım ne diyorum ben?!

🐣:1. Seni bana emanet etmiş oluyor çünkü sen benden küçüksün ve küçükler büyüklere emanet edilir! 2. Seni bana emanet etti beni ilgilendiriyor! 3. Senin telefonun olması S!kimde değil! 4. Hyunjin ile değil, gizli numarayla konuştuğunu biliyorum! Çünkü mesaj attığında gördüm! "En önemlisi 5. Çok mu canın çekiyor lin?" 
     
     Dedi kalın sesi ile!!!!!! Aman TAANNNRIIMMM bu çocuk beni delirtecek! Sanki aramızda mesafe çok fazlaymış gibi bunu da söylerken daha da yaklaştı! Bilerek yapıyor!!!

🧚:N-ney?

🐣:Dudaklarıma kenetlendin de😏😉

🧚:Ben senin dudaklarına ne kenetlenicem be?! Gözüm kaymış yani ne var bunda?

      Dedim ve itikleyerek koltuktan kalkıp mutfağa gittim. Yavaşça arkamdan gelerek dedi ki! ...

🐣:Soğuk su içmeye mi?

🧚:Ne alaka ya?!

🐣:Sana yaklaştığımda terler içindeydin sıcakladığın için falan herhalde?😏

🧚:Hiçte bile içecek almaya geldim.

🐣:Hm hm!:)

🐣:Bende bir su içeyim. Dedi ve beni tezgahla arasına alarak bardağını almak için bana bakarak eliyle terek kulbunu tutup açtı. Bardağını yine bana bakıp aldı. Salak ya!! Ne yapmaya çalışıyor yine bu?!! Beni çıldırtıyor!

🧚:Ne yapmaya çalışıyorsun?!!

🐣:Bilmem ne yapmaya çalışıyorum ki?

🧚:Ana- neyse çık!

LEE FELİX İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin